Vebinārs, 28.04.2023 plkst. 09.00-13.00
Pieteikšanās termiņš: 27.04.2023
Ikdienas darba procesā speciālistiem, piemēram, grāmatvežiem, finansistiem, pārdošanas speciālistiem bieži ir jāveic datu transformēšana, apvienošana, grozīšana, papildināšana, kalkulēšana un tamlīdzīgi. Rodas situācijas, kad jāsagatavo atskaites vai jāveic aprēķini no dažādiem datu avotiem un bieži informācija nav pieejama uzreiz strukturētā veidā, kā rezultātā, speciālistiem ir jātērē savs dārgais laiks, lai manuāli apstrādātu datu tabulas un sagatavotu tās tālākajai apvienošanai vai kalkulēšanai. Šādā situācijā palīgā nāk divi rīki – PowerQuery un PowerBI. PowerQuery rīks, kas automatizē datu apstrādes un sagatavošanas procesu, samazinot laiku tabulu transformēšanai un atkārtotai apstrādei, ir pieejams ikvienam Excel lietotājam bez papildus maksas, taču par to zina tikai daži. Savukārt PowerBI rīks, kas arī pieejams bez maksas, nodrošina iespēju veidot mūsdienīgas un interaktīvas vizualizācijas un ļauj atveidot informāciju pēc dažādiem parametriem un atlasēm tikai ar dažiem datorpeles klikšķiem, tādējādi sniedzot iespējas operatīvi pārlūkot informāciju no dažādiem datu avotiem, piemēram, uzņēmuma grāmatvedības datiem, pārdošanas datiem, uzskaites, mārketinga un citiem datiem. Abi šie rīki ir savstarpēji saistīti, taču vienkārši pielietojami un ikdienā spēj nodrošināt laika ietaupījumu profesionāļiem, kā arī dod būtiskus ieguvumus biznesam - ļauj precīzi un operatīvi veidot datu apkopojumus analīzei un lēmumu pieņemšanai.
Vebināra mērķis: gūt praktiskas iemaņas datu apstrādē ar PowerQuery (ātrai un efektīvai informācijas apkopošanai, aprēķiniem, atskaišu sagatavošanai) un datu vizualizācijā ar PowerBI (mūsdienīgai interaktīvo grafiku un diagrammu izveidei).
Mērķauditorija: finansisti, biznesa kontolieri, konsultanti, juristi, grāmatveži, personālvadības speciālisti, administrācijas nodaļas darbinieki, asistenti, pārdošanas speciālisti un citi interesenti.
Nordexo dibinātājs un valdes loceklis.
Vebinārs notiks Zoom platformā.
Cena: € 57.37 + PVN (cenā iekļauta lekcija un izdales materiāli elektroniskā veidā).
Vietu vebinārā nodrošinām dalībniekiem, kas veikuši pilnu apmaksu vai sagatavojuši garantijas vēstuli pēcapmaksai. Veicot apmaksu 1-2 dienas pirms vebināra, lūgums nosūtīt maksājuma uzdevumu uz akademija@iepirkumi.lv
Atsaucot savu dalību vebinārā piecas dienas pirms vebināra (ieskaitot), tiek atgriezta dalības maksa, ieturot kompensāciju 50% apmērā. Ja pieteikums tiek atcelts īsi pirms vebināra norises, maksa netiek atmaksāta. Neparedzētu apstākļu gadījumā, kad vebināru nav iespējams apmeklēt, vietā drīkst piedalīties cita persona, par to iepriekš rakstiski informējot uz akademija@iepirkumi.lv. Maksa netiek atgriezta, ja dalībnieks nav piedalījies apmācībās.
Cita informācija:
Ieteikums sazināties ar sava uzņēmuma/iestādes sistēmas administratoru, lai pārliecinātos, ka esat autorizēts izmantot Zoom programmu. Nepieciešamais tehniskais nodrošinājums: dators vai telefons ar interneta pieslēgumu, “austiņas” vai cita audio iekārta un mikrofons.
Vebinārā būs iespēja saņemt atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar vebināra tēmu. Noklausoties kursu, e-pastā tiek nosūtīta elektroniski sagatavota apliecība par dalību. Paturam tiesības mainīt programmu un atcelt vebināru (iepriekš informējot).
Sīkāka informācija pa tālruni: 27798887