Stratēģiska iepirkumu vadība: pārrunas ar piegādātājiem, formulas, juridiskie aspekti

Praktikums piegādātājiem, 03.12-04.12 plkst. 10.00-15.00

Pieteikšanās termiņš:  22.11.2024 

Uzņēmumi, kas ir aktīvi iepircēji, bieži saskaras ar izaicinājumiem pārrunu vadībā ar piegādātājiem, jo trūkst skaidras izpratnes par likumdošanu iepircēju pusē. Praktikumā tiks aplūkoti dažādi praktiskie un tiesiskie instrumenti, kā uzlabotu iepirkšanas procesu un darba rezultātu. Spēja stratēģiski vadīt savas iepirkšanas un piegāžu ķēdes rezultējas ar darba efektivitāti, zemākām izmaksām un augstāku peļņu.

Praktikuma mērķis: sniegt vadlīnijas ikdienas un gada pārrunu vadībai ar piegādātājiem, padalīties ar dažādiem juridiskiem aspektiem (starptautiskie likumi iepircēju pusē, pārbaude uz sankcijām), apskatīt modernus transporta organizēšanas instrumentus, izmēģināt praksē dažādas formulas efektīvo krājumu nodrošināšanai.

Satura apraksts:

  • Kā sagatavoties gada pārrunām un efektīvi novadīt tās?
  • Finanses nefinansistiem: svarīgi rādītāji, kas būtu jāzina iepircējiem;
  • Kas mūs sagaida nākotnē? CSRD - korporatīvās ilgtspējas ziņu sniegšanas direktīva;
  • Starptautiskie noteikumi iepircēju pusē - kvalitātes pretenziju risināšana;
  • Efektīva sankciju pārbaude un riska novērtējums; 
  • Transporta organizēšanas instrumenti, kas palīdz ikdienā;
  • Sezonas iepirkumi - cik pirkt, lai maksimizētu peļņu?
  • Piegādātāji piedāvā atlaidi par apjomu - vai ir izdevīgi to izmantot?
  • Nelikvīdi - divas formulas un to pielietojums praksē;
  • Trīs drošības krājumu formulas;
  • Vēršu pātagas efekts (bullwhip effect) - svārstības piegādē un ražošanā.

Ieguvumi no dalības: 

  • Uzlabota pārrunu vadība ar piegādātājiem, veicināta savstarpējā sadarbība;
  • Stratēģiskāka iepirkšana un optimizētas piegādes ķēdes;
  • Paaugstināta izpratne par likumdošanu, samazināti tiesiskie riski;
  • Uzlaboti finansiālie rādītāji, plānveidīgāks iepirkumu process pamatojoties uz datiem un analīzi;
  • Optimizēts uzņēmuma loģistikas tīkls, iegūti moderni transporta organizēšanas instrumenti;
  • Izpratne par sezonālajiem iepirkumiem un to atlaidēm - maksimizēta peļņa.

Mērķauditorija: komercsektora iepirkumu speciālisti, uzņēmumu vadītāji, projektu vadītāji, speciālisti, kuri ikdienā sadarbojas ar piegādātājiem, pieņem lēmumus par iepirkumiem.

Darja Junusova

Praktikumu vada
Darja Junusova

Latvijas filiāles komercdirektore MixPack OU, RTU lektore un krājumu konsultants.

Vairāk kā 11 gadu pieredze iepirkumos dažādās valstīs un nozarēs. RTU pašveidota priekšmeta "Organization of International Purchasing Process" un Efektīvo Krājumu atklāto semināru pasniedzēja, konsultante krājumu un iepirkumu jautājumos. Vadījusi Iepirkumu nodaļu Polipaks/ Multipack uzņēmumā.

Dalība praktikumā

Norises vieta: Iepirkumi.lv birojs, Rīga, Kr. Valdemāra 106-183

Cena: € 319.00 + PVN (cenā iekļauti mācību materiāli, tējas/kafijas pauzes, pusdienas, autostāvvieta)

Vietu apmācībās nodrošinām dalībniekiem, kas veikuši pilnu apmaksu vai sagatavojuši garantijas vēstuli pēcapmaksai. Atsaucot savu dalību seminārā piecas dienas pirms apmācībām (ieskaitot), tiek atgriezta dalības maksa, ieturot kompensāciju 50% apmērā. Ja pieteikums tiek atcelts īsi pirms semināra norises, maksa netiek atmaksāta. Neparedzētu apstākļu gadījumā, kad semināru nav iespējams apmeklēt, vietā drīkst piedalīties cita persona, par to iepriekš rakstiski informējot uz akademija@iepirkumi.lv. Maksa netiek atgriezta, ja dalībnieks nav piedalījies apmācībās. Paturam tiesības mainīt programmu un atcelt apmācības (iepriekš informējot).


Sīkāka informācija pa tālruni: 27798887

Apmācību kalendārs