Administratīvās atbildības publisko iepirkumu jomā regulējums un prakse

Vebinārs, 26.09.2024 plkst. 10.00-13.00

Pieteikšanās termiņš:  25.09.2024  (atlikušas 6 dienas)

Administratīvās atbildības likuma mērķis ir aizsargāt pastāvošo tiesisko iekārtu; sodīšana nav pašmērķis. Zināšanas par administratīvi sodāmiem pārkāpumiem un izveidojušos praksi publisko iepirkumu jomā var palīdzēt iepirkuma veicējiem kļūdas ikdienas darbā nepieļaut. Vienlaikus arī piegādātājiem ir svarīgi apzināties, par kādiem pārkāpumiem var tikt piemērota administratīvā atbildība, lai ziņotu par tiem, nodrošinot pārkāpumu nepieļaušanu nākotnē. Šādā veidā visiem kopā ir iespējams veicināt godīgu un atklātu publisko iepirkumu norisi. 

Satura apraksts: 

  • Kuri normatīvie akti paredz administratīvo atbildību publisko iepirkumu jomā?
  • Par kādiem pārkāpumiem ir paredzēta administratīvā atbildība? 
  • Kādi ir biežāk pieļautie pārkāpumi un nostiprinājusies prakse?
  • Kuras personas ir atbildīgas par iepirkumu procesā konstatētajiem pārkāpumiem?
  • Kādi administratīvie sodi tiek piemēroti? Kā tiek izpildīts papildsods – tiesību izmantošanas aizliegums?
  • Kādos gadījumos personai ir iespēja tikt atbrīvotai no atbildības? 
  • Vai un kam ir tiesības lūgt piešķirt cietušā statusu?
  • Dokumentu paziņošanas un procesuālā termiņa atjaunošanas būtiskākie prakses aspekti. 
Dace Vosele

Vebināru vada
Dace Vosele

Iepirkumu uzraudzības biroja Administratīvo sodu departamenta direktore.

Strādā Iepirkumu uzraudzības birojā kopš 2011. gada. No 2013. gada 1. septembra darbojās Administratīvo sodu departamenta vadībā. Piedalījusies departamenta izveidē, kā arī regulējuma piemērošanas uzsākšanā un prakses veidošanā.

Dalība vebinārā

Vebinārs notiks Zoom platformā.

Cena: € 57.37 + PVN (cenā iekļauta lekcija un izdales materiāli elektroniskā veidā). 

Vietu vebinārā nodrošinām dalībniekiem, kas veikuši pilnu apmaksu vai sagatavojuši garantijas vēstuli pēcapmaksai. Veicot apmaksu 1-2 dienas pirms vebināra, lūgums nosūtīt maksājuma uzdevumu uz akademija@iepirkumi.lv
Atsaucot savu dalību vebinārā piecas dienas pirms vebināra (ieskaitot), tiek atgriezta dalības maksa, ieturot kompensāciju 50% apmērā. Ja pieteikums tiek atcelts īsi pirms vebināra norises, maksa netiek atmaksāta. Neparedzētu apstākļu gadījumā, kad vebināru nav iespējams apmeklēt, vietā drīkst piedalīties cita persona, par to iepriekš rakstiski informējot uz akademija@iepirkumi.lv. Maksa netiek atgriezta, ja dalībnieks nav piedalījies apmācībās.


Cita informācija:
Ieteikums sazināties ar sava uzņēmuma/iestādes sistēmas administratoru, lai pārliecinātos, ka esat autorizēts izmantot Zoom programmu. Nepieciešamais tehniskais nodrošinājums: dators vai telefons ar interneta pieslēgumu, “austiņas” vai cita audio iekārta un mikrofons.
Vebinārā būs iespēja saņemt atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar vebināra tēmu. Noklausoties kursu, e-pastā tiek nosūtīta elektroniski sagatavota apliecība par dalību. Paturam tiesības mainīt programmu un atcelt vebināru (iepriekš informējot).


Sīkāka informācija pa tālruni: 27798887

Apmācību kalendārs