Ikgadējā inventarizācija: aktualitātes tās sagatavošanā un nodrošināšanā budžeta iestādēm

Vebinārs, 29.10.2024 plkst. 10.00-13.00

Pieteikšanās termiņš:  28.10.2024 

Satura apraksts: 

  • Inventarizācijas tiesiskais pamats un nepieciešamība;
  • Inventarizācijas mērķis un uzdevumi;
  • Atbildība par inventarizācijas organizēšanu. Apliecinājums pie gada pārskata;
  • Sagatavošanās darbi un inventarizācijas plānošana;
  • Inventarizācijas komisija, lēmuma pieņemšana komisijā vai speciālista lēmums;
  • Grāmatvedības datu salīdzināšana ar attiecīgo valsts reģistru datiem;
  • Akcenti par atsevišķu bilancē un zembilancē iekļaujamo posteņu inventarizāciju;
  • Debitori un prasījumu vērtības samazinājuma izvērtēšana, šaubīgie un bezcerīgie debitori, iespējas to norakstīšanai;
  • Nākamo periodu izdevumi;
  • Saņemtie avansi un samaksātie avansi;
  • Uzkrājumi un tiesvedības;
  • Salīdzināšanas starp vispārējās valdības sektora partneriem (struktūrām);
  • Iespējamās saistības un apgrūtinājumi (ķīlas; garantijas, tai skaitā galvojumi; tiesvedības procesu iespējamās saistības);
  • Noslēgto līgumu nosacījumu izpildes novērtēšana, īpaši to, kas varētu ietekmēt finanšu pārskatu;
  • Inventarizācijas rezultāti un to dokumentēšana;
  • Grāmatvedības datu precizēšana pēc gada pārskata sagatavošanas pabeigšanas;
  • Aktuālākais no 2023. gada revīzijām konstatētais par inventarizācijām.
Laila Kelmere

Vebināru vada
Laila Kelmere

Privātā sektora eksperte grāmatvedības, lietvedības un nodokļu jautājumos.

Vairāk kā 25 gadu pieredze grāmatvedībā, tai skaitā juridisko personu maksātnespējas procesos. Eksperte grāmatvedības uzskaitē, pārskatu sagatavošanā, normatīvo aktu projektu izstrādē, kā arī valsts konsolidētā gada pārskata sagatavošanā. Lektore un pasniedzēja, autore vairākiem populārzinātniskajiem rakstiem un grāmatām par grāmatvedību. 

Dalība vebinārā

Vebinārs notiks Zoom platformā.

Cena: € 57.37 + PVN (cenā iekļauta lekcija un izdales materiāli elektroniskā veidā). 

Vietu vebinārā nodrošinām dalībniekiem, kas veikuši pilnu apmaksu vai sagatavojuši garantijas vēstuli pēcapmaksai. Veicot apmaksu 1-2 dienas pirms vebināra, lūgums nosūtīt maksājuma uzdevumu uz akademija@iepirkumi.lv
Atsaucot savu dalību vebinārā piecas dienas pirms vebināra (ieskaitot), tiek atgriezta dalības maksa, ieturot kompensāciju 50% apmērā. Ja pieteikums tiek atcelts īsi pirms vebināra norises, maksa netiek atmaksāta. Neparedzētu apstākļu gadījumā, kad vebināru nav iespējams apmeklēt, vietā drīkst piedalīties cita persona, par to iepriekš rakstiski informējot uz akademija@iepirkumi.lv. Maksa netiek atgriezta, ja dalībnieks nav piedalījies apmācībās.


Cita informācija:
Ieteikums sazināties ar sava uzņēmuma/iestādes sistēmas administratoru, lai pārliecinātos, ka esat autorizēts izmantot Zoom programmu. Nepieciešamais tehniskais nodrošinājums: dators vai telefons ar interneta pieslēgumu, “austiņas” vai cita audio iekārta un mikrofons.
Vebinārā būs iespēja saņemt atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar vebināra tēmu. Noklausoties kursu, e-pastā tiek nosūtīta elektroniski sagatavota apliecība par dalību. Paturam tiesības mainīt programmu un atcelt vebināru (iepriekš informējot).


Sīkāka informācija pa tālruni: 27798887

Apmācību kalendārs