Kam jāpievērš uzmanība apstrādājot datus darba attiecību ietvaros?

Vebinārs, 24.10.2024 plkst. 10.00-13.00

Pieteikšanās termiņš:  23.10.2024  (atlikušas 5 dienas)

Runājot par datu aizsardzību, lielākoties uzņēmumi un iestādes saprot, ka ir jāsakārto attiecības ar klientiem - jānodrošina kvalitatīva datu apstrāde un aizsardzība. Darbinieku dati bieži vien tiek ignorēti vai uzskatīti par mazāk nozīmīgiem. Tomēr, darbinieku dati atsevišķās organizācijās ir vairāk kā klientu fizisku personu dati, tie bieži satur pat sensitīvāku informāciju kā klienta dati, prasa rūpīgāku un atbildīgu apstrādi. Vebinārā pievērsīsimies datu aizsardzībai caur darba attiecību šķautni.  

Satura apraksts:

  • Jēdzinieni (kurš darba attiecībās ir pārzinis, datu subjekts, apstrādātājs);
  • Kādi tiesiskie pamati jāizmanto datu apstrādes pamatošanai darba attiecībās?
  • Datu glābāšanas termiņu aprēķināšana;
  • Īpašas kategorijas datu identificēšana un apstrādes noteikumi;
  • Sadarbības partneru jeb apstrādātāju piesaistes noteikumi;
  • Auditos konstatēto pārkāpumu analīze;
  • Uzraudzības iestāžu konstatēto pārkāpumu darba attiecībās analīze.

Mērķauditorija: gan publiskā, gan privātā sektora personāla struktūrvienību vadītāji un speciālisti, datu aizsardzības speciālisti, juristi, uzņēmuma vadītāji un citi interesenti, kuri ikdienā apstrādā darbinieku datus un nodrošina personāla datu pārvaldību.

Ivo Krievs

Vebināru vada
Ivo Krievs

Biznesa augstskola TURĪBA Juridiskās fakultātes dekāns.

Personas datu aizsardzības speciālists, CIPP/E. PROTECTUM partneris, zvērināts advokāts. Lektors dažādās datu aizsardzības apmācībās un mācību materiālu autors.

Dalība vebinārā

Vebinārs notiks Zoom platformā.

Cena: € 57.37 + PVN (cenā iekļauta lekcija un izdales materiāli elektroniskā veidā). 

Vietu vebinārā nodrošinām dalībniekiem, kas veikuši pilnu apmaksu vai sagatavojuši garantijas vēstuli pēcapmaksai. Veicot apmaksu 1-2 dienas pirms vebināra, lūgums nosūtīt maksājuma uzdevumu uz akademija@iepirkumi.lv
Atsaucot savu dalību vebinārā piecas dienas pirms vebināra (ieskaitot), tiek atgriezta dalības maksa, ieturot kompensāciju 50% apmērā. Ja pieteikums tiek atcelts īsi pirms vebināra norises, maksa netiek atmaksāta. Neparedzētu apstākļu gadījumā, kad vebināru nav iespējams apmeklēt, vietā drīkst piedalīties cita persona, par to iepriekš rakstiski informējot uz akademija@iepirkumi.lv. Maksa netiek atgriezta, ja dalībnieks nav piedalījies apmācībās.


Cita informācija:
Ieteikums sazināties ar sava uzņēmuma/iestādes sistēmas administratoru, lai pārliecinātos, ka esat autorizēts izmantot Zoom programmu. Nepieciešamais tehniskais nodrošinājums: dators vai telefons ar interneta pieslēgumu, “austiņas” vai cita audio iekārta un mikrofons.
Vebinārā būs iespēja saņemt atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar vebināra tēmu. Noklausoties kursu, e-pastā tiek nosūtīta elektroniski sagatavota apliecība par dalību. Paturam tiesības mainīt programmu un atcelt vebināru (iepriekš informējot).


Sīkāka informācija pa tālruni: 27798887

Apmācību kalendārs