Vebinārs, 22.11.2024 plkst. 10.00-13.00
Pieteikšanās termiņš: 21.11.2024
Tā kā visai bieži publiskajos iepirkumos saimnieciski visizdevīgākā piedāvājuma noteikšanai izvirzītie kritēriji ir cena un izmaksas, piegādātāji meklē dažādas iespējas, lai samazinātu izmaksa un piedāvātu pasūtītājiem zemāku cenu. Jo komercdarbības interese nav tikai no publiskā pasūtījuma gūtā peļņa, bet arī pieredze, kas tiks iegūta izpildot pasūtījumu. Tomēr piegādātājiem, izmantojot iespējas noteikt zemāku cenu ir jāspēj to paskaidrot, jo konkurencē klātesošs ir nepamatoti lēta piedāvājuma risks, kas ir pamats piedāvājuma noraidīšanai.
Nepamatoti lēta piedāvājuma jēdziens nav definēts, bet normatīvie akti paredz noteiktu rīcību iepirkuma organizētajiem gadījumos, ja rodas šaubas par iespējami nepamatoti lētu piedāvājumu. Tomēr ir jāsecina, ka, lai gan judikatūrā, kurai pakārtoti izveidota arī Iepirkumu uzraudzības biroja prakse, nostiprinātas atziņas, kas piemērojamas nepamatoti lēta piedāvājuma konstatēšanai, pie līdzīgiem apstākļiem, pasūtītāju rīcība un cenas pamatojuma izvērtēšana ir dažāda.
Mērķauditorija: piegādātāju vadītāji, tāmētāji, pārdošanas speciālisti, kas ceno piedāvājumus, publisko iepirkumu organizētāji, iepirkumu komisijas locekļi un publisko iepirkumu konsultanti, eksperti.
Juriste, publisko iepirkumu eksperte.
Attīstības vadītāja Latvijas Valsts Mežzinātnes institūtā "Silava" ar kompetenci iepirkumu plānošanā, procesu organizēšanā, līgumu izpildes uzraudzībā un atskaitēs projektos. Papildus kā iepirkumu eksperts vairākos projektos piedalās iepirkumu procesu organizēšanā, līgumu izpildes jautājumu risināšanā un tiesvedībās strīdos par publisko iepirkumu.
Iepriekš vadījusi Juridisko un iepirkumu daļu Latvijas Universitātes Cietvielu fizikas institūtā un kopumā publisko iepirkumu jomā strādā jau 20 gadus.
Vebinārs notiks Zoom platformā.
Cena: € 57.37 + PVN (cenā iekļauta lekcija un izdales materiāli elektroniskā veidā).
Vietu vebinārā nodrošinām dalībniekiem, kas veikuši pilnu apmaksu vai sagatavojuši garantijas vēstuli pēcapmaksai. Veicot apmaksu 1-2 dienas pirms vebināra, lūgums nosūtīt maksājuma uzdevumu uz akademija@iepirkumi.lv
Atsaucot savu dalību vebinārā piecas dienas pirms vebināra (ieskaitot), tiek atgriezta dalības maksa, ieturot kompensāciju 50% apmērā. Ja pieteikums tiek atcelts īsi pirms vebināra norises, maksa netiek atmaksāta. Neparedzētu apstākļu gadījumā, kad vebināru nav iespējams apmeklēt, vietā drīkst piedalīties cita persona, par to iepriekš rakstiski informējot uz akademija@iepirkumi.lv. Maksa netiek atgriezta, ja dalībnieks nav piedalījies apmācībās.
Cita informācija:
Ieteikums sazināties ar sava uzņēmuma/iestādes sistēmas administratoru, lai pārliecinātos, ka esat autorizēts izmantot Zoom programmu. Nepieciešamais tehniskais nodrošinājums: dators vai telefons ar interneta pieslēgumu, “austiņas” vai cita audio iekārta un mikrofons.
Vebinārā būs iespēja saņemt atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar vebināra tēmu. Noklausoties kursu, e-pastā tiek nosūtīta elektroniski sagatavota apliecība par dalību. Paturam tiesības mainīt programmu un atcelt vebināru (iepriekš informējot).
Sīkāka informācija pa tālruni: 27798887