Amatu aprakstu loma darba tiesisko attiecību vadībā un darba snieguma novērtēšana

Vebinārs, 29.11.2024 plkst. 10.00-13.00

Pieteikšanās termiņš:  28.11.2024 

Katru gadu iestādes un uzņēmumi saskaras ar izaicinājumiem, kas saistīti ar darbinieku novērtējumu, mērķu izvirzīšanu un atbilstošiem amata aprakstiem. Situācija strauji mainās, īpaši attiecībā uz hibrīddarba apstākļiem, un vadītājiem ir jāatrod veidi, kā efektīvi pielāgot amata aprakstus un noteikt KPI, kas atbilst jaunākajām līderības un personālvadības pieejām.

Vebināra mērķis: sniegt dalībniekiem praktiskus risinājumus un rīkus, lai veicinātu efektīvāku darbinieku snieguma un efektivitātes novērtēšanu mainīgos darba apstākļos. 

Satura apraksts:

  • Amata apraksta loma, veidi, galvenie nosacījumi;
  • Amata aprakstu nosacījumi publiskajā sektorā;
  • Mērķi, darba uzdevumi, KPI, kā tos noteikt?
  • Amatam noteiktās kompetences, to rīcības rādītāji;
  • Instrumenti kompetenču novērtēšanai;
  • Kompetenču vārdnīcas;
  • Kompetenču intervijas;
  • Kompetenču rīcības rādītāji;
  • Atgriezeniskā saite;
  • Darba snieguma vadība;
  • Novērtēšanas sarunas, attīstības pārrunas;
  • Izaicinājumi darba snieguma vadībā.
Gundega Dambe

Vebināru vada
Gundega Dambe

Latvijas Personāla vadīšanas asociācijas valdes locekle.

Lektore un personāla vadītāja ar vairāk kā 20 gadu pieredzi. 

Dalība vebinārā

Vebinārs notiks Zoom platformā.

Cena: € 57.37 + PVN (cenā iekļauta lekcija un izdales materiāli elektroniskā veidā). 

Vietu vebinārā nodrošinām dalībniekiem, kas veikuši pilnu apmaksu vai sagatavojuši garantijas vēstuli pēcapmaksai. Veicot apmaksu 1-2 dienas pirms vebināra, lūgums nosūtīt maksājuma uzdevumu uz akademija@iepirkumi.lv
Atsaucot savu dalību vebinārā piecas dienas pirms vebināra (ieskaitot), tiek atgriezta dalības maksa, ieturot kompensāciju 50% apmērā. Ja pieteikums tiek atcelts īsi pirms vebināra norises, maksa netiek atmaksāta. Neparedzētu apstākļu gadījumā, kad vebināru nav iespējams apmeklēt, vietā drīkst piedalīties cita persona, par to iepriekš rakstiski informējot uz akademija@iepirkumi.lv. Maksa netiek atgriezta, ja dalībnieks nav piedalījies apmācībās.


Cita informācija:
Ieteikums sazināties ar sava uzņēmuma/iestādes sistēmas administratoru, lai pārliecinātos, ka esat autorizēts izmantot Zoom programmu. Nepieciešamais tehniskais nodrošinājums: dators vai telefons ar interneta pieslēgumu, “austiņas” vai cita audio iekārta un mikrofons.
Vebinārā būs iespēja saņemt atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar vebināra tēmu. Noklausoties kursu, e-pastā tiek nosūtīta elektroniski sagatavota apliecība par dalību. Paturam tiesības mainīt programmu un atcelt vebināru (iepriekš informējot).


Sīkāka informācija pa tālruni: 27798887

Apmācību kalendārs