Izslēgšanas noteikumu piemērošana praksē, problemātika un ieteikumi

Vebinārs, 28.11.2024 plkst. 10.00-13.00

Pieteikšanās termiņš:  27.11.2024 

Izslēgšanas noteikumu piemērošana praksē ir atbildīgs un sarežģīts process. Galvenās problēmas ir saistītas ar pārbaudāmo personu loka identificēšanu un ārvalstu institūciju izsniegto izziņu vērtēšanu. Pasūtītājiem bieži ir grūti precīzi noteikt, kuras personas vai organizācijas jāizslēdz no iepirkuma procesa, kā arī izvērtēt ārvalstu izziņas, kas var atšķirties savā saturā un uzticamībā. Šo grūtību dēļ var rasties riski, kas ietekmē ne tikai iepirkuma kvalitāti, bet arī tā caurredzamību un atbilstību normatīvajiem aktiem.

Lektore dalīsies pieredzē ar problēmsituācijām, kurām saskārusies pēdējā gada laikā un rastajiem risinājumiem, kas būs noderīga informācija ne tikai pasūtītājiem, bet arī pretendentiem un publisko iepirkumu jomas politikas veidotājiem.

Vebināra mērķis: balstoties uz praksē konstatētajiem piemēriem un mācībām, dalīties pieredzē un radīt izpratni par likumā noteikto izslēgšanas nosacījumu piemērošanu.

Satura apraksts:

  • Izslēgšanas noteikumi un to piemērošana;
  • Publisko iepirkumu regulējums, Iepirkumu uzraudzības biroja skaidrojumi;
  • Kur un kā pārbaudīt izslēgšanas noteikumus?
  • Pārbaudāmo personu loks;
  • Pārbaudāmo personu identificēšanas problemātika - piemēri un secinājumi;
  • Ārvalstu institūciju izsniegto izziņu vērtēšanas problemātika. Piemēri, secinājumi, ieteikumi.

Mērķauditorija: iepirkumu speciālisti/iesācēji, iepirkumu teorētiķi, iepirkumu praktiķi, iepirkumu eksperti.

Ārija Vecmane

Vebināru vada
Ārija Vecmane

VSIA “Bērnu klīniskā universitātes slimnīca” Juridiskās un iepirkumu daļas vadītāja vietniece.

Galvenās darbības jomas: publiskais iepirkums, administratīvās tiesības, civiltiesības.

Publisko iepirkumu jomā strādā vairāk kā 10 gadus. Liela pieredze medicīnas, būvniecības un IT jomas iepirkumu izstrādē, organizēšanā un vadīšanā. Ik gadu nodrošina ap 200 iepirkumu procedūru izstrādi un vadību.

Dalība vebinārā

Vebinārs notiks Zoom platformā.

Cena: € 57.37 + PVN (cenā iekļauta lekcija un izdales materiāli elektroniskā veidā). 

Vietu vebinārā nodrošinām dalībniekiem, kas veikuši pilnu apmaksu vai sagatavojuši garantijas vēstuli pēcapmaksai. Veicot apmaksu 1-2 dienas pirms vebināra, lūgums nosūtīt maksājuma uzdevumu uz akademija@iepirkumi.lv
Atsaucot savu dalību vebinārā piecas dienas pirms vebināra (ieskaitot), tiek atgriezta dalības maksa, ieturot kompensāciju 50% apmērā. Ja pieteikums tiek atcelts īsi pirms vebināra norises, maksa netiek atmaksāta. Neparedzētu apstākļu gadījumā, kad vebināru nav iespējams apmeklēt, vietā drīkst piedalīties cita persona, par to iepriekš rakstiski informējot uz akademija@iepirkumi.lv. Maksa netiek atgriezta, ja dalībnieks nav piedalījies apmācībās.


Cita informācija:
Ieteikums sazināties ar sava uzņēmuma/iestādes sistēmas administratoru, lai pārliecinātos, ka esat autorizēts izmantot Zoom programmu. Nepieciešamais tehniskais nodrošinājums: dators vai telefons ar interneta pieslēgumu, “austiņas” vai cita audio iekārta un mikrofons.
Vebinārā būs iespēja saņemt atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar vebināra tēmu. Noklausoties kursu, e-pastā tiek nosūtīta elektroniski sagatavota apliecība par dalību. Paturam tiesības mainīt programmu un atcelt vebināru (iepriekš informējot).


Sīkāka informācija pa tālruni: 27798887

Apmācību kalendārs