Aktuālākais par atkāpšanos no līguma, konkurences pārkāpumiem un uzticamības atjaunošanu

Vebinārs, 20.02.2025 plkst. 10.00-13.00

Pieteikšanās termiņš:  19.02.2025 

Iepirkuma līguma izpildes grūtības un vienpusēja atkāpšanās no līguma pēdējā laikā ir aktuāls temats kā pasūtītājiem, tā arī piegādātājiem, tomēr pieejamā informācija par šādām situācijām ir ļoti ierobežota. Tāpat arī prakse attiecībā uz konkurences pārkāpumu lomu iepirkumos turpina attīstīties. Šie temati ir cieši saistīti gan ar izslēgšanas nosacījumu pārbaudi, gan arī ar jautājumu par uzticamības atjaunošanu. Visos šajos jautājumos pasūtītājam piemīt gan plaša rīcības brīvība, gan arī atbildība par pieņemtajiem lēmumiem.

Satura apraksts: 

  • Vai var izvairīties no iepirkuma līguma izpildes nonākšanas strupceļā? Kādi ir pieejamie rīki, lai šādu situāciju novērstu vai vismaz mazinātu tās iestāšanās iespējamību?
  • Kādi būtiski apsvērumi ir ņemami vērā, lemjot par vienpusēju atkāpšanos no iepirkuma līguma, kas jāzina gan pasūtītājiem, gan piegādātājiem?
  • Ko un kuros gadījumos pasūtītājs izslēdz par konkurences pārkāpumu?
  • Kas jāņem vērā, pamatojot un vērtējot uzticamības atjaunošanu?
  • Kā apstrīdēt, ja izslēgšanu vai uzticamības atjaunošanu uzskatu par nepamatotu?
  • Prakses piemēri dažādām situācijām.

Mēķauditorija: Publisko iepirkumu veicēji - pasūtītāji un iepirkumu pretendenti - piegādātāji.

Māra Stabulniece

Vebināru vada
Māra Stabulniece

Zvērināta advokāte un Konkurences prakses grupas vadītāja zvērinātu advokātu birojā TGS Baltic.

Zvērināta advokāte ar vairāk nekā 13 gadu pieredzi publisko iepirkumu jomā visos publiskā iepirkuma posmos. No 2010.-2012. gadam bija IUB iesniegumu izskatīšanas komisiju locekle, savukārt no 2012. gada praktizē kā advokāte, pārstāvot klientus gan no piegādātāju, gan arī no pasūtītāju puses, kā ekspertei iesaistoties apjomīgu iepirkumu organizēšanā un iepirkuma dokumentācijas sagatavošanā, pārstāvot klientus iepirkumu norisē, IUB un tiesā, kā arī CFLA ES fondu iepirkumos. Starptautisko juridisko direktoriju Legal 500, Chambers Europe, IFLR atzīta speciāliste.

Dalība vebinārā

Vebinārs notiks Zoom platformā.

Cena: € 57.37 + PVN (cenā iekļauta lekcija un izdales materiāli elektroniskā veidā). 

Vietu vebinārā nodrošinām dalībniekiem, kas veikuši pilnu apmaksu vai sagatavojuši garantijas vēstuli pēcapmaksai. Veicot apmaksu 1-2 dienas pirms vebināra, lūgums nosūtīt maksājuma uzdevumu uz akademija@iepirkumi.lv
Atsaucot savu dalību vebinārā piecas dienas pirms vebināra (ieskaitot), tiek atgriezta dalības maksa, ieturot kompensāciju 50% apmērā. Ja pieteikums tiek atcelts īsi pirms vebināra norises, maksa netiek atmaksāta. Neparedzētu apstākļu gadījumā, kad vebināru nav iespējams apmeklēt, vietā drīkst piedalīties cita persona, par to iepriekš rakstiski informējot uz akademija@iepirkumi.lv. Maksa netiek atgriezta, ja dalībnieks nav piedalījies apmācībās.


Cita informācija:
Ieteikums sazināties ar sava uzņēmuma/iestādes sistēmas administratoru, lai pārliecinātos, ka esat autorizēts izmantot Zoom programmu. Nepieciešamais tehniskais nodrošinājums: dators vai telefons ar interneta pieslēgumu, “austiņas” vai cita audio iekārta un mikrofons.
Vebinārā būs iespēja saņemt atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar vebināra tēmu. Noklausoties kursu, e-pastā tiek nosūtīta elektroniski sagatavota apliecība par dalību. Paturam tiesības mainīt programmu un atcelt vebināru (iepriekš informējot).


Sīkāka informācija pa tālruni: 27798887

Apmācību kalendārs