Vispārīgā vienošanās – efektīvs rīks pasūtītāja vajadzību īstenošanai

Vebinārs, 13.02.2025 plkst. 10.00-13.00

Pieteikšanās termiņš:  12.02.2025 

Pasūtītāji izvairās piemērot vispārīgās vienošanās, jo nav skaidrs, kā pareizi tās pielietot, kādus ieguvumus tās dod. Tāpat nereti problēmas rodas tieši līguma un vienošanās sagatavošanā, lai iekļautu pasūtītājam atbilstošu sadarbības modeli ar piegādātāju. 

Vebināra mērķis: dalīties ar pieredzi līguma un vispārīgo vienošanos efektīvai piemērošanai atbilstoši pasūtītāja vajadzībām, kā arī analizēt būtiskos elementus, kas jāņem vērā izvēloties katru no veidiem. Veicināt pasūtītājus piemērot savām vajadzībām atbilstošu līguma veidu, kā arī uzlabot izpratni par vienošanos izmantošanas iespējām.

Satura apraksts: 

  • Kā izvēlēties iepirkuma priekšmetam un pasūtītāja vajadzībām atbilstošu līguma veidu (kas jāņem vērā piemērojot līgumu un vispārīgo vienošanos);
  • Vispārīgās vienošanās veidi un iespējas – prakses piemēru analīze;
  • Iepirkuma organizēšana un nolikuma izstrāde ar vispārīgo vienošanos;  
  • Vispārīgās vienošanās satura elementi – ko ņemt vērā sagatavojot vispārīgās vienošanās projektu;
  • Kā nodrošināt vispārīgās vienošanās ietvaros godīgu konkurenci, atklātību un vienlīdzīgu attieksmi;
  • Piegādātāju atlase un atkārtota piegādātāju vērtēšana vispārīgās vienošanās ietvaros;
  • Vispārīgās vienošanās izpilde, pārraudzība un kontrole;
  • Vispārīgās vienošanās grozīšanas iespējas un problemātika.

Mērķauditorija: praktizējoši iepirkumu speciālisti, kā arī piegādātāji. Iepirkumu veicēji, darbinieki, kas formulē prasības iesniedzamajiem dokumentiem.

Sabīna Bušmane

Vebināru vada
Sabīna Bušmane

Mg.iur, Mg.oec., Rīgas Stradiņa universitātes Juridiskā un iepirkumu departamenta Iepirkumu nodaļas vadītāja.

Pieredze publisko iepirkumu dokumentācijas izstrādē un komisijas darbā jau 9 gadus. Apvienojot juridiskās zināšanas un iegūto ekonomista kvalifikāciju būvuzņēmējdarbības un nekustamā īpašuma vadīšanā specializējusies dažādu iepirkumu veikšanā, tai skaitā būvniecības un ar to saistīto pakalpojumu iepirkumu organizēšanā. Pētījusi piedāvājumu vērtēšanas problemātiku, kā arī par saimnieciski visizdevīgākā piedāvājuma vērtēšanas praksi. Ir pieredze darbā ar ES fondu finansētiem objektiem, gan iepirkumu organizēšanā, gan projekta realizācijas komandā risinot juridiskus jautājumus līgumu izpildē.

 

Dalība vebinārā

Vebinārs notiks Zoom platformā.

Cena: € 57.37 + PVN (cenā iekļauta lekcija un izdales materiāli elektroniskā veidā). 

Vietu vebinārā nodrošinām dalībniekiem, kas veikuši pilnu apmaksu vai sagatavojuši garantijas vēstuli pēcapmaksai. Veicot apmaksu 1-2 dienas pirms vebināra, lūgums nosūtīt maksājuma uzdevumu uz akademija@iepirkumi.lv
Atsaucot savu dalību vebinārā piecas dienas pirms vebināra (ieskaitot), tiek atgriezta dalības maksa, ieturot kompensāciju 50% apmērā. Ja pieteikums tiek atcelts īsi pirms vebināra norises, maksa netiek atmaksāta. Neparedzētu apstākļu gadījumā, kad vebināru nav iespējams apmeklēt, vietā drīkst piedalīties cita persona, par to iepriekš rakstiski informējot uz akademija@iepirkumi.lv. Maksa netiek atgriezta, ja dalībnieks nav piedalījies apmācībās.


Cita informācija:
Ieteikums sazināties ar sava uzņēmuma/iestādes sistēmas administratoru, lai pārliecinātos, ka esat autorizēts izmantot Zoom programmu. Nepieciešamais tehniskais nodrošinājums: dators vai telefons ar interneta pieslēgumu, “austiņas” vai cita audio iekārta un mikrofons.
Vebinārā būs iespēja saņemt atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar vebināra tēmu. Noklausoties kursu, e-pastā tiek nosūtīta elektroniski sagatavota apliecība par dalību. Paturam tiesības mainīt programmu un atcelt vebināru (iepriekš informējot).


Sīkāka informācija pa tālruni: 27798887

Apmācību kalendārs