Personas datu aizsardzība publisko iepirkumu jomā

Vebinārs, 08.05.2025 plkst. 10.00-13.00

Pieteikšanās termiņš:  07.05.2025 

Kā pasūtītājiem, tā piegādātājiem nereti trūkst skaidras izpratnes par savām lomām, pienākumiem un atbildību datu apstrādē iepirkumu kontekstā. Specifiska un līdz šim maz aplūkota tēma, kas prasa detalizētu skaidrojumu, jo skar gan publisko iepirkumu, gan datu aizsardzības regulējuma prasības.

Vebināra mērķis: sniegt zināšanas un praktisku izpratni par datu aizsardzības prasību integrēšanu publisko iepirkumu procesā. Skaidrot pasūtītāja, kā arī pretendenta pienākumus un atbildību, lai nodrošinātu likumīgu un drošu personas datu apstrādi iepirkuma procedūrās.

Satura apraksts:

  • Jēdzinieni un lomu sadalījums iepirkumu procesā
  • Datu aizsardzības principu piemērošana iepirkumu procesā;
  • Tiesiskie pamati datu apstrādes pamatošanai iepirkumos;
  • Datu glabāšanas termiņu aprēķināšana;
  • Īpašas kategorijas datu un sodāmības datu apstrādes pieļaujamība;
  • Datu subjektu tiesību nodrošināšana iepirkumu procesā;
  • Pārziņa vispārīgie pienākumi datu aizsardzības sistēmas nodrošināšanā;
  • Atbildes uz aktuālajiem jautājumiem.

Mērķauditorija: publisko iepirkumu veicēji - iepirkumu speciālisti, piegādātāji - pretendentu pārstāvji, struktūrvienību vadītāji, juristi, uzņēmuma vadītāji un citi interesenti.

Ivo Krievs

Vebināru vada
Ivo Krievs

Biznesa augstskola TURĪBA Juridiskās fakultātes dekāns.

Personas datu aizsardzības speciālists, CIPP/E. PROTECTUM partneris, zvērināts advokāts. Lektors dažādās datu aizsardzības apmācībās un mācību materiālu autors.

Dalība vebinārā

Vebinārs notiks Zoom platformā.

Cena: € 57.37 + PVN (cenā iekļauta lekcija un izdales materiāli elektroniskā veidā). 

Vietu vebinārā nodrošinām dalībniekiem, kas veikuši pilnu apmaksu vai sagatavojuši garantijas vēstuli pēcapmaksai. Veicot apmaksu 1-2 dienas pirms vebināra, lūgums nosūtīt maksājuma uzdevumu uz akademija@iepirkumi.lv
Atsaucot savu dalību vebinārā piecas dienas pirms vebināra (ieskaitot), tiek atgriezta dalības maksa, ieturot kompensāciju 50% apmērā. Ja pieteikums tiek atcelts īsi pirms vebināra norises, maksa netiek atmaksāta. Neparedzētu apstākļu gadījumā, kad vebināru nav iespējams apmeklēt, vietā drīkst piedalīties cita persona, par to iepriekš rakstiski informējot uz akademija@iepirkumi.lv. Maksa netiek atgriezta, ja dalībnieks nav piedalījies apmācībās.


Cita informācija:
Ieteikums sazināties ar sava uzņēmuma/iestādes sistēmas administratoru, lai pārliecinātos, ka esat autorizēts izmantot Zoom programmu. Nepieciešamais tehniskais nodrošinājums: dators vai telefons ar interneta pieslēgumu, “austiņas” vai cita audio iekārta un mikrofons.
Vebinārā būs iespēja saņemt atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar vebināra tēmu. Noklausoties kursu, e-pastā tiek nosūtīta elektroniski sagatavota apliecība par dalību. Paturam tiesības mainīt programmu un atcelt vebināru (iepriekš informējot).


Sīkāka informācija pa tālruni: 27798887

Apmācību kalendārs