izejmateriālu iepirkumu līgumu slēgšanu, to nosacījumu izpildes kontroli, ikdienas komunikāciju ar piegādātājiem, aktuālo un kvalitātes jautājumu risināšanu;
atbildībā esošo izejmateriālu administrēšanu uzskaites sistēmās;
iepirktā izejmateriāla krājumu vadību.
Vēlamies, lai Tev ir:
nozarei un amatam atbilstoša augstākā izglītība ar 2-3 gadu pieredzi iepirkumu plānošanā;
spēja darboties patstāvīgi;
labas komunikācijas, pārrunu vadības prasme;
spēja analizēt skaitlisku informāciju un veikt matemātiskos aprēķinus;
teicamas svešvalodu zināšana;
MS Office prasmes pieredzējuša lietotāja līmenī, pieredze darbā ar krājuma vadības sistēmām;
gatavība doties komandējumos.
Mēs Tev piedāvājam:
interesantu un dinamisku darbu starptautiskā vidē lielākajā alus darītavā Latvijā;
atbalstu profesionālās kompetences paaugstināšanai;
Veselības, nelaimes gadījumu apdrošināšanu, kā arī citu veselības veicinošo pasākumu izmaksu segšanu līdz 150 EUR gadā;
Transporta līdzfinansējumu, ja darbinieka dzīvesvieta atrodas ārpus Cēsīm;
kopējo atalgojumu 1400-1700 EUR bruto mēnesī, atkarībā no pieredzes un kvalifikācijas;
darbs Cēsīs, Aldaru laukums 1.
Piesakies, sūtot CV uz darbs@cesualus.lv līdz 2024. gada 17. maijam!
Iepirkumi.lv tiek publicēts tikai šis sludinājums. Iepirkumi.lv nesniedz informāciju par vakanci un nav atbildīgi par tās saturu. Izmantojiet pieejamo vakances saiti.