Mēs Tev uzticēsim:
- izstrādāt iekšējās kontroles sistēmas un iestādes kompetencē esošo uzraudzības jomu iekšējos normatīvos aktus un kontrolēt to ievērošanu;
- piedalīties iestādes publisko iepirkumu organizēšanā un vadīšanā, t.sk. līgumu projektu sagatavošanā, izskatīšanā un priekšlikumu sniegšanā;
- apzināt iestādes datus un veikt nepieciešamās darbības atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas prasībām;
- interpretēt normatīvo aktu piemērošanu iekšējās kontroles, personālvadības, publisko iepirkumu, datu aizsardzības un citās departamenta kompetences jomās, sniegt juridiskus skaidrojumus;
- saskaņā ar pilnvarojumu pārstāvēt iestādi tiesā;
- apkopot un analizēt informāciju, gatavot pārskatus.
Mēs sagaidām, ka Tev ir:
- augstākā juridiskā izglītība (akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā);
- vismaz viena gada praktiskā darba pieredze jurista amatā un publisko iepirkumu jomā pēdējo trīs gadu laikā;
- augsta atbildība, labas argumentācijas spējas;
- vēlama pieredze valsts pārvaldē vai datu aizsardzības speciālista amatā;
- izcilas komunikācijas prasmes, kā arī pieredze dokumentu pārvaldībā un tehnoloģiju lietošanā,
- angļu valodas zināšanas (amata pienākumu izpilde var ietvert darbu ar dokumentiem angļu valodā, dalību starptautiskās darba grupās un sanāksmēs, saziņu ar starptautiskām organizācijām);
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darba vidi, kā arī atsaucīgus kolēģus;
- iespēju paplašināt savas zināšanas un pilnveidot profesionālās iemaņas;
- veselības apdrošināšanu (pēc nostrādātiem sešiem mēnešiem), papildatvaļinājumu par ikgadējo darba izpildes novērtējumu, ikgadējo darba izpildes novērtēšanas prēmiju un atvaļinājuma pabalstu, attālinātā darba iespējas un elastīgu darba laiku;
- konkurētspējīgu atalgojumu no 2000,00 EUR līdz 2200,00 EUR pirms nodokļu nomaksas;
- valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas.
Amata pienākumu veikšanai nepieciešams izmantot patstāvīgi noformētu nacionālo elektroniskās identifikācijas risinājumu, t.i., eParaksts mobile vai eParaksts eID.
Aicinām Tevi līdz 2025. gada 5. februārim nosūtīt uz e-pasta adresi pasts@ptac.gov.lv, pa pastu vai iesniegt Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1010, ar norādi “PAKD jurista amata konkursam”, šādus dokumentus:
1) motivācijas vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo Tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam, iekļaujot apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) vispusīgu dzīves gaitas aprakstu (CV) latviešu valodā;
3) augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, dokumenta kopiju par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs.
Plašāka informācija par Patērētāju tiesību aizsardzības centru šeit: www.ptac.gov.lv.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK 13. pantu, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs informē, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa norisi, un iepriekš minēto personas datu apstrādes pārzinis ir Patērētāju tiesību aizsardzības centrs.