Finanšu ministrija, kas veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību, ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Publisko iepirkumu un projektu vadības nodaļa ir struktūrvienība, kas nodrošina ministrijas īstenoto ārvalstu finansēto projektu ieviešanu, preču iegādi un pakalpojumu saņemšanu saskaņā ar Publisko iepirkumu likumu.
Pievienojies mūsu kolektīvam un Tu iegūsi:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē;
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā;
- stabilu atalgojumu, mēnešalgu no 2094 līdz 2800 EUR (atkarībā no Tavas profesionālās pieredzes), pārbaudes laikā līdz 2300 EUR, atkarībā no pieredzes un profesionālajām prasmēm publiskā iepirkuma organizēšanas jomā un ārvalstu finanšu palīdzības projektu vadībā;
- sociālās garantijas, iespēju strādāt daļēji attālināti, veselības apdrošināšanu, papildatvaļinājumu, atvaļinājuma pabalstu, un citus iestādē noteiktos motivācijas elementus atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem;
- un galvenais - profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu.
Tev būs jāuzņemas, jābūt atbildīgam un jāveic šādi galvenie pienākumi:
- organizēt, vadīt un kontrolēt nodaļas darbu, nodrošinot tās kompetencē esošo funkciju un uzdevumu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi;
- organizēt un nodrošināt iepirkuma procesu ministrijā atbilstoši normatīvo aktu prasībām publisko iepirkumu jomā;
- koordinēt ārvalstu finansēto projektu ieviešanu ministrijā vadošās un revīzijas iestādes funkciju nodrošināšanai.
Lai sekmīgi varētu uzsākt pildīt vakantā amata pienākumus, Tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (tiesību zinātnēs, ekonomikā vai vadībzinātnē);
- vismaz 5 gadu pieredze publiskā iepirkuma organizēšanas jomā (tai skaitā, iepirkumu komisijas vadīšana);
- vismaz viena gada pieredze struktūrvienības vadītāja vai vadītāja vietnieka amatā valsts pārvaldē;
- vēlama vismaz 3 gadu pieredze ārvalstu finanšu palīdzības projektu vadībā un izpildē;
- zināšanas un izpratne par budžeta plānošanu un uzskaiti valsts budžeta iestādē;
- zināšanas un izpratne par iekšējo un ārējo normatīvo aktu sagatavošanu un atzinumu sniegšanu, ar pienākumu izpildi saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana;
- angļu valodas zināšanas,
- prasme vadīt, organizēt un koordinēt kolektīva darbu;
- profesionālās iemaņas saskarsmē, prasme uzstāties, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes;
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Ja vēlies pieteikties konkursā, Tev līdz 2024. gada 15. maijam (ieskaitot) jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919 vai uz e-pastu pasts@fm.gov.lv šādi dokumenti:
- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī tajā apliecinot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām;
- Curriculum Vitae (valsts valodā);
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija;
- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs;
- citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām.
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ.Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919, tālrunis: +371-67095405, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju par personas datu apstrādi Finanšu ministrijā var iegūt Finanšu ministrijas tīmekļa vietnē.