Mēs Tev uzticēsim:
- koordinēt, veikt publisko iepirkumu procedūras;
- organizēt, iepirkumu komisijas un dokumentēt iepirkumu norisi;
- sagatavot, izvērtēt iepirkumu nolikumus, tehniskās specifikācijas un citu ar iepirkumu organizēšanu saistīto dokumentāciju;
- veikt publisko iepirkumu organizēšanas procesus un sniegt metodisko atbalstu iepirkumu organizēšanā struktūrvienību vadītājiem;
- veikt iepirkumu līgumu projektu izstrādi, publisko līgumu uzskaiti un kontroli;
- izstrādāt, aktualizēt iekšējo normatīvo aktu projektus, metodiskos materiālus;
- līdzdarboties citu institūciju izstrādāto attīstības plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un ārējo normatīvo aktu projektu izstrādē;
- sagatavot paskaidrojumus un pierādījumus iesniegšanai Iepirkumu uzraudzības birojā;
- konsultēt Centra darbiniekus un amatpersonas iepirkumu un apgādes jautājumos.
Mūsu prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām;
- otrā līmeņa akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs;
- viena gada pieredze valsts pārvaldē;
- viena gada darba pieredze darbā ar publiskajiem iepirkumiem;
- teorētiskās un praktiskās zināšanas publisko iepirkumu organizēšanas jomā, kas regulāri papildināta ar amatam nepieciešamām speciālajām zināšanām;
- pārzināt un prast pielietot normatīvos aktus, kas saistīti ar pienākumu izpildi, pielietot darba pienākumu izpildei nepieciešamās zināšanas publisko iepirkumu procedūru organizēšanā;
- spēja pieņemt lēmumus, augsta atbildības sajūta, noturība stresa situācijās;
- prasme sava darba procesa plānošanā un organizēšanā, labas sadarbības, komunikācijas, prezentācijas prasmes;
- vēlamas zināšanas un izpratne par informācijas un komunikācijas tehnoloģijām (IKT);
- atbilstība kompetencēm: ētiskums; rūpes par kārtību, precizitāti un kvalitāti; komunikācija; darbs komandā; atsaucība;
- prasmes strādāt ar datoru, MS Office programmatūru;
- valsts valodas zināšanas (augstākā pakāpe C1).
Mēs piedāvājam:
- interesantu, atbildīgu darbu dinamiskā valsts pārvaldes iestādē, profesionālā komandā, atsaucīgā un draudzīgā kolektīvā;
- mēnešalgu no 1600 euro līdz 1898 euro atkarībā no individuālā novērtējuma;
- elastīga un attālināta darba iespējas ar pamatdarbavietu Bruņinieku ielā 72B, Rīgā;
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām;
- valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas;
- papildatvaļinājumu par ikgadējo darba izpildes novērtējumu;
- iespēju pilnveidot savas profesionālās zināšanas un prasmes.
CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2024.gada 3.oktobrim (ieskaitot) sūtīt Iekšlietu ministrijas Informācijas centram uz e-pasta adresi personals@ic.iem.gov.lv ar norādi "Konkurss – Iepirkumu speciālists – juriskonsults IN".
Plašāka informācija par Informācijas centru: www.ic.iem.gov.lv. Ja ir jautājumi par vakanto amatu, lūdzu zvanīt uz tālruņa numuru 67208797.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.
Informējam, ka pārzinis (Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs, kontaktinformācija: Bruņinieku iela 72B, Rīga, e-pasta adrese: pasts@ic.iem.gov.lv) apstrādās Jūsu personas datus, lai nodrošinātu šī personāla atlases konkursa norisi. Plašāka informācija par personas datu apstrādi ir pieejama Iekšlietu ministrijas Informācijas centra personāla atlases procesa privātuma politikā”, kas pieejama tīmekļa vietnē: https://www.ic.iem.gov.lv/lv/personas-datu-apstrade