Iepirkumu struktūrvienības vadītājs/direktors
Izsludināts: 12.08.2024
Pieteikšanās termiņš: 30.09.2024
Vakances informācija
Pozīcijas pienākumi:
- Nodrošināt uzņēmuma ieņēmumus saskaņā ar apstiprināto budžetu;
- Organizēt mijiedarbību starp iepirkumu nodaļu un citām nodaļām;
- Vadīt komandu (kandidātu atlase, uzņemšana, apmācība, mentorings, regulāra vadība — uzdevumu noteikšana un kontrole);
- Izstrādāt iepirkuma stratēģiju. Pārraudzīt iepirkuma procedūru, piegādātāju atlases kritērijus un vienošanās par norēķiniem ar piegādātājiem;
- Optimizēt iepirkuma politiku (pasūtījumu biežums, pasūtījuma lielums, pasūtījuma laiks, minimālais krājumu līmenis), ņemot vērā izmaiņas patērētāju pieprasījumā, sezonālās svārstības, glabāšanas laiku un citus nepieciešamos faktorus;
- Regulāri veikt statistikas analīzi pa preču grupām un atsevišķām vienībām, nodrošinot iepirkumu politikas korekcijas, pamatojoties uz rezultātiem;
- Meklēt jaunus piegādātājus un zīmolus;
- Novērtēt esošo piegādātāju kvalitāti un efektivitāti;
- Uzraudzīt uzņēmuma iegādāto preču un pakalpojumu tirgu;
- Koordinēt mārketinga budžetus. Novērtēt akcijas un to efektivitāti;
- Plānot un palīdzēt īstenot pasākumus, kas vērsti uz zīmola popularizēšanu;
- Finansiālā atbildība par plānoto preču apgrozījumu atbilstoši KPI;
- Nodrošināt maksimālu iegādāto preču cenu un termiņu konkurētspēju;
- Kontrolēt budžeta veidošanas procesu iepirkumiem, cenu noteikšanai.
Nepieciešamā pieredze un zināšanas:
- Augstākā izglītība;
- Pieredze iepirkumu daļas vadītāja amatā vismaz 3 gadi;
- Pieredze iepirkumu veikšanā veikaliem ar Apple Premium Reseller/Apple Premium Partner statusu;
- Pieredze iepirkumos Ukrainas, Kazahstānas, Uzbekistānas, Gruzijas, Azerbaidžānas, Armēnijas, Moldovas tirgiem;
- Iemaņas iepirkumu vadīšanā, inventarizācijā, zināšanas transporta un noliktavu loģistikā;
- Pieredze, vadot komandu vismaz 15 cilvēku sastāvā, zināšanas par motivācijas sistēmām, spēcīgu komandu veidošanu;
- Ikdienas darbu veikšanai ir nepieciešama teicamas angļu valodas zināšanas, jo darbs būs ar biznesa partneriem/klientiem ārpus Latvijas.
Mēs piedāvājam:
- Iespēju strādāt finansiāli spēcīgā, strauji augošā starptautiskā uzņēmumā;
- Piekļuve pastāvīgai profesionālai izaugsmei: apmācības un sertifikācijas programmas;
- Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika;
- Atalgojumu 2100 EUR Bruto;
- Uzņēmuma un komandu saliedēšanās pasākumus;
- Biroju ar skaistu panorāmas skatu uz Rīgu;
- Augļus un dzērienus birojā;
- Dāvanas par dzīves notikumiem, korporatīvās dāvanas un prēmijas.
CV sūtīt uz e-pastu: elina.sara@asbis.lv
- Atalgojuma informācija (Bruto EUR):
- 2100 EUR
- Slodze:
- Pilna slodze
- Darba vieta:
- LATVIJA, Bauskas iela 58A, Rīga
Darba devēja informācija
ASBIS BALTICS SIA
Reģistrācijas numurs: 50003960321