Iepirkumu struktūrvienības vadītājs/direktors

Izsludināts: 12.08.2024
Pieteikšanās termiņš: 30.09.2024

Vakances informācija

Pozīcijas pienākumi:

  • Nodrošināt uzņēmuma ieņēmumus saskaņā ar apstiprināto budžetu;
  • Organizēt mijiedarbību starp iepirkumu nodaļu un citām nodaļām;
  • Vadīt komandu (kandidātu atlase, uzņemšana, apmācība, mentorings, regulāra vadība — uzdevumu noteikšana un kontrole);
  • Izstrādāt iepirkuma stratēģiju. Pārraudzīt iepirkuma procedūru, piegādātāju atlases kritērijus un vienošanās par norēķiniem ar piegādātājiem;
  • Optimizēt iepirkuma politiku (pasūtījumu biežums, pasūtījuma lielums, pasūtījuma laiks, minimālais krājumu līmenis), ņemot vērā izmaiņas patērētāju pieprasījumā, sezonālās svārstības, glabāšanas laiku un citus nepieciešamos faktorus;
  • Regulāri veikt statistikas analīzi pa preču grupām un atsevišķām vienībām, nodrošinot iepirkumu politikas korekcijas, pamatojoties uz rezultātiem;
  • Meklēt jaunus piegādātājus un zīmolus;
  • Novērtēt esošo piegādātāju kvalitāti un efektivitāti;
  • Uzraudzīt uzņēmuma iegādāto preču un pakalpojumu tirgu;
  • Koordinēt mārketinga budžetus. Novērtēt akcijas un to efektivitāti;
  • Plānot un palīdzēt īstenot pasākumus, kas vērsti uz zīmola popularizēšanu;
  • Finansiālā atbildība par plānoto preču apgrozījumu atbilstoši KPI;
  • Nodrošināt maksimālu iegādāto preču cenu un termiņu konkurētspēju;
  • Kontrolēt budžeta veidošanas procesu iepirkumiem, cenu noteikšanai.

Nepieciešamā pieredze un zināšanas:

  • Augstākā izglītība;
  • Pieredze iepirkumu daļas vadītāja amatā vismaz 3 gadi;
  • Pieredze iepirkumu veikšanā veikaliem ar Apple Premium Reseller/Apple Premium Partner statusu;
  • Pieredze iepirkumos Ukrainas, Kazahstānas, Uzbekistānas, Gruzijas, Azerbaidžānas, Armēnijas, Moldovas tirgiem;
  • Iemaņas iepirkumu vadīšanā, inventarizācijā, zināšanas transporta un noliktavu loģistikā;
  • Pieredze, vadot komandu vismaz 15 cilvēku sastāvā, zināšanas par motivācijas sistēmām, spēcīgu komandu veidošanu;
  • Ikdienas darbu veikšanai ir nepieciešama teicamas angļu valodas zināšanas, jo darbs būs ar biznesa partneriem/klientiem ārpus Latvijas.

Mēs piedāvājam:

  • Iespēju strādāt finansiāli spēcīgā, strauji augošā starptautiskā uzņēmumā;
  • Piekļuve pastāvīgai profesionālai izaugsmei: apmācības un sertifikācijas programmas;
  • Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika;
  • Atalgojumu 2100 EUR Bruto;
  • Uzņēmuma un komandu saliedēšanās pasākumus;
  • Biroju ar skaistu panorāmas skatu uz Rīgu;
  • Augļus un dzērienus birojā;
  • Dāvanas par dzīves notikumiem, korporatīvās dāvanas un prēmijas.

CV sūtīt uz e-pastu: elina.sara@asbis.lv

Atalgojuma informācija (Bruto EUR):
2100 EUR
Slodze:
Pilna slodze
Darba vieta:
LATVIJA, Bauskas iela 58A, Rīga

Darba devēja informācija

ASBIS BALTICS SIA

Reģistrācijas numurs: 50003960321