Prasības kandidātiem:
- Iepriekšēja pieredze iepirkumu plānošanā, organizēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību;
- MS Office zināšanas laba lietotāja līmenī;
- Latviešu un angļu valodas zināšanas;
- Ļoti labas sadarbības, komunikācijas spējas;
- Analītisku domāšanu un labas plānošanas prasmes.
Darba pienākumu apraksts:
- Pasūtījumu (materiālu, preču, pakalpojumu) pasūtīšana;
- Tirgus un cenu analīze;
- Piegādātāju izvērtēšana un pārrunu veikšana;
- Piegādātāju datu apstrāde;
- Iepirkumu dokumentu apstrāde;
- Noliktavas materiālu atlikumu un aprites analīze;
- Atskaišu un pārskatu sagatavošana.
Mēs piedāvājam:
- Darba iespējas stabilā, starptautiskā uzņēmumā, kas ir viens no vadošajiem savā nozarē;
- Stabilu, Tavai kvalifikācijai un pieredzei atbilstošu atalgojumu no 1900 EUR bruto;
- Veselības apdrošināšanu;
- Elastīgu darba laiku, iespēju daļēji strādāt attālināti vai birojā Stigu ielā 10, Rīgā;
- Iespēju profesionāli pilnveidoties un attīstīties;
- Draudzīgus kolēģus, komandas saliedēšanas pasākumus, dalību sporta pasākumos u.c. labumus.
N.B. Sazināsimies tikai ar kandidātiem, kas izvēlēti otrajai kārtai!
Informējam, ka iesniedzot savu pieteikumu, Jūs esat informēts, ka Jūsu personas dati tiks apstrādāti, lai izvērtētu pieteikumu AS G4S Latvia atlases procesa gaitā, saskaņā ar AS G4S Latvia pretendentu personas datu apstrādes noteikumiem, ar kuru pilnu versiju varat iepazīties mūsu mājas lapā.