Mēs Tev uzticēsim:
- koordinēt, veikt publisko iepirkumu procedūras;
- organizēt, iepirkumu komisijas un dokumentēt iepirkumu norisi;
- sagatavot, izvērtēt iepirkumu nolikumus, tehniskās specifikācijas un citu ar iepirkumu organizēšanu saistīto dokumentāciju;
- veikt publisko iepirkumu organizēšanas procesus;
- veikt iepirkumu līgumu projektu izstrādi, publisko līgumu uzskaiti un kontroli;
- izstrādāt, aktualizēt iekšējo normatīvo aktu projektus, metodiskos materiālus;
- piedalīties citu institūciju izstrādāto normatīvo aktu projektu izstrādē;
- sagatavot paskaidrojumus un pierādījumus iesniegšanai Iepirkumu uzraudzības birojam;
- konsultēt Centra darbiniekus un amatpersonas iepirkumu un apgādes jomā.
Mūsu prasības:
- otrā līmeņa akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs;
- viena gada pieredze valsts pārvaldē;
- zināšanas un pieredze publisko iepirkumu organizēšanas jomā;
- pārzināt un prast pielietot normatīvos aktus, kas saistīti ar pienākumu izpildi, pielietot darba pienākumu izpildei nepieciešamās zināšanas publisko iepirkumu organizēšanas jomā;
- spēja pieņemt lēmumus, augsta atbildības sajūta, noturība stresa situācijās, prasme sava darba procesa plānošanā un organizēšanā, labas sadarbības, komunikācijas, prezentācijas prasmes;
- vēlamas zināšanas un izpratne par informācijas un komunikācijas tehnoloģijām (IKT);
- atbilstība kompetencēm: ētiskums; rūpes par kārtību, precizitāti un kvalitāti; komunikācija; darbs komandā; atsaucība;
- prasmes strādāt ar datoru, MS Office programmatūru;
- valsts valodas zināšanas (augstākā pakāpe C1).
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām;
Mēs piedāvājam:
- interesantu, atbildīgu darbu dinamiskā valsts pārvaldes iestādē, profesionālā komandā, atsaucīgā un draudzīgā kolektīvā;
- mēnešalgu no 1950 euro līdz 2050 euro atkarībā no individuālā novērtējuma;
- elastīga un attālināta darba iespējas ar pamatdarbavietu Bruņinieku ielā 72B, Rīgā;
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām;
- valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas;
- papildatvaļinājumu par ikgadējo darba izpildes novērtējumu;
- iespēju pilnveidot savas profesionālās zināšanas un prasmes.
CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2024.gada 15.decembrim (ieskaitot) sūtīt Iekšlietu ministrijas Informācijas centram uz e-pasta adresi personals@ic.iem.gov.lv ar norādi "Konkurss – Jurists IN".
Plašāka informācija par Informācijas centru: www.ic.iem.gov.lv. Ja ir jautājumi par vakanto amatu, lūdzu zvanīt uz tālruņa numuru 67208797.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.
Informējam, ka pārzinis (Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs, kontaktinformācija: Bruņinieku iela 72B, Rīga, e-pasta adrese: pasts@ic.iem.gov.lv) apstrādās Jūsu personas datus, lai nodrošinātu šī personāla atlases konkursa norisi. Plašāka informācija par personas datu apstrādi ir pieejama Iekšlietu ministrijas Informācijas centra personāla atlases procesa privātuma politikā”, kas pieejama tīmekļa vietnē: https://www.ic.iem.gov.lv/lv/personas-datu-apstrade