Prasības amata pretendentiem:
- augstākā (bakalaura grāds) vai vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vienā no šādām izglītības tematiskajām jomām: tiesību zinātne, komerczinības un administrēšana vai sociālās un cilvēkrīcības zinātnes (izglītības programmu grupa – ekonomika);
- vēlama darba pieredze saistībā ar publisko iepirkuma procedūru (vai iepirkumu) īstenošanu;
- vēlama izpratne un zināšanas par publisko iepirkumu politiku un to procedūrām, kā arī standarta dokumentu tiesību aktiem, kas attiecas uz iepirkumiem un saistītajiem procesiem;
- vēlamas vispārīgas zināšanas par Latvijas Republikas, Eiropas Savienības un starptautisko tiesību sistēmu;
- labas MS Office, elektroniskā pasta un interneta pārlūkprogrammu lietošanas prasmes;
- vēlamas angļu valodas zināšanas A2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām pamatnostādnēm valodu apguvei.
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt iepirkumu organizēšanai nepieciešamās dokumentācijas sagatavošanu;
- piedalīties līgumprojektu izstrādē un iepirkuma komisijas darbā;
- sniegt konsultācijas iepirkuma procedūrā iesaistītajām personām par publiskos iepirkumus regulējošo normatīvo aktu piemērošanu;
- koordinēt iepirkuma procedūrā iesaistīto personu darbības un informēt iepirkuma komisijas locekļus par komisijas sēdes vietu un laiku;
- nodrošināt iepirkumu komisijas sekretāram saistošo iepirkumu dokumentu reģistrāciju;
- pārbaudīt, apkopot un pēc noteiktiem kritērijiem grupēt informāciju par veiktajiem iepirkumiem, kā arī sagatavot attiecīgās atskaites;
- apkopot sagatavoto finanšu plāna projektu kalendārajam gadam;
- piedalīties iepirkumu plāna un tā grozījumu izstrādē;
- nodrošināt publisko iepirkuma procedūru rezultātā noslēgto vispārīgo vienošanos un līgumu administrēšanu;
- nodrošināt iknedēļas pārskatu sagatavošanu un iesniegšanu;
- piedalīties priekšlikumu izstrādē centralizēto vai decentralizēto publisko iepirkumu plānam;
- piedalīties centralizētajos iepirkumos kā iepirkuma komisijas loceklim vai kā ekspertam;
- pārbaudīt ar realizētā iepirkuma rezultātā noslēgtā saimnieciskā līguma noslēgšanu, grozīšanu vai izbeigšanu saistīto dokumentu atbilstību publiskos iepirkumus regulējošo normatīvo aktu prasībām;
- nodrošināt realizējamo iepirkumu dokumentācijas lietvedību un darījumu attaisnojuma dokumentu apriti.
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 1250 EUR līdz 1352 EUR pirms nodokļu nomaksas (saskaņā ar iestādē noteikto darba samaksu un tās noteikšanas kārtību);
- interesantu un atbildīgu darbu;
- iespēju attīstīt un paplašināt profesionālās zināšanas;
- ikgadējo apmaksāto atvaļinājumu, papildatvaļinājuma dienas, atvaļinājuma pabalstu un sociālās garantijas;
- veselības apdrošināšanu (pēc nostrādātajiem 6 mēnešiem);
- speciālo medicīniski optisko redzes korekcijas līdzekļu iegādes izdevumu kompensāciju līdz 150 EUR.
Pieteikuma iesniegšana:
Kandidātiem CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt elektroniski uz e-pasta adresi: ilze.jansevska@rs.gov.lv norādot amata nosaukumu vai pa pastu: Valsts robežsardzes Ventspils pārvalde, Ostas iela 33, Ventspils, LV-3601.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentus par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to kandidātu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar kandidātiem, kuri pēc iesūtīto dokumentu izvērtēšanas būs izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šīs atlases konkursa norises nodrošināšanai. Datu apstrādes pārzinis ir Valsts robežsardze, kontaktinformācija: Rūdolfa iela 5, Rīga, LV-1012; Valsts robežsardze datu aizsardzības speciālists (saziņai par datu aizsardzības jautājumiem) 67075676, e-pasts: das@rs.gov.lv