Iepirkumu speciālists
Izsludināts: 08.08.2024
Pieteikšanās termiņš: 16.08.2024
Vakances informācija
Prasības pretendentiem:
- augstākā juridiskā vai ekonomiskā izglītība; izglītība ekonomikas vai finanšu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību;
- vismaz 1 gadu profesionālā darba pieredze ar publiskajiem iepirkumiem un publisko iepirkumu procedūru dokumentācijas sagatavošanā, izpratne par tehnisko dokumentāciju;
- publisko iepirkumu likuma un ar to saistīto normatīvo aktu pārzināšana;
- pieredze darbā ar EIS (Elektronisko iepirkumu sistēmu) un PVS (Iepirkumu uzraudzības biroja Publikāciju vadības sistēma);
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā;
- labas komunikācijas un argumentācijas prasmes, loģiskā domāšana un labas analītiskās spējas, spēja aizstāvēt un pamatot savu viedokli;
- spēja strādāt ar liela apjoma informāciju;
- prasme vienlaicīgi apkopot un analizēt liela apjoma informāciju;
- precizitāte un augstā atbildības sajūta;
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint) un datubāzēm ikdienas darba procesos;
- spēja plānot savu darbu, noteikt prioritātes;
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī („C” līmeņa 1. pakāpe) un vēlamas angļu valodas zināšanas vismaz sarunvalodas līmenī ;
- pieredze iepirkumu jomā ārstniecības iestādē, valsts vai pašvaldības iestādē, kapitālsabiedrībā tiks uzskatīta par priekšrocību;
Galvenie darba pienākumi:
- sagatavot, izvērtēt un kārtot ar iepirkumiem/iepirkumu procedūrām saistīto dokumentāciju (nolikumi, tehniskās specifikācijas, publikācijas, iepirkuma līguma projekti, iesniegtie pretendentu piedāvājumi u.tml.) atbilstoši normatīvo aktu prasībām sadarbībā ar uzņēmuma attiecīgo struktūrvienību;
- piedalīties iepirkumu komisiju darbā ar balsstiesībām un protokolēt publisko iepirkumu norises gaitu;
- nodrošināt Publisko iepirkumu un iepirkumu procedūru organizēšanu atbilstoši spēkā esošiem normatīviem aktiem;
- nodrošināt iepirkumu dokumentu noformēšanu, uzturēšanu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā;
- nodrošināt un atbildēt par iekšējo normatīvo aktu un citu dokumentu, t.sk līgumu, rīkojumu un iepirkuma dokumentu, izstrādi iestādes funkciju un uzdevumu izpildei;
- sniegt metodoloģisko atbalstu struktūrvienībām iepirkuma dokumentu (tehniskas specifikācijas) sagatavošanā;
- sagatavot un uzturēt iepirkuma plāna reģistru, sekot līdzi tā izpildei;
- sagatavot pārskatus un statistiskās atskaites;
- sagatavot atbildes vēstules projektus uz iesniegtajām sūdzībām Iepirkumu uzraudzības birojam;
- sagatavot paziņojumus par iepirkumiem Iepirkumu uzraudzības birojam Publikāciju vadības sistēmā (PVS);
- veikt iepirkumu procedūru izsludināšanu Elektronisko iepirkumu sistēmā (EIS);
- sekot līdzi normatīvo aktu izmaiņām publisko iepirkumu jomā;
- veikt iepirkumu attaisnojošo dokumentu uzskaiti/kontroli Horizon sistēmā;
- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus iepirkumu jomā;
- sniegt iestādes vadībai un darbiniekiem konsultācijas iepirkumu veikšanā.
Piedāvājam:
- pilnu darba slodzi;
- atalgojums, EUR 1300.00 pirms nodokļu nomaksas (bruto);
- sociālās garantijas;
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika;
Pretendentiem jāiesniedz:
- pieteikuma vēstule, kurā ir aprakstīta darba pieredze atbilstoši izvirzītajām prasībām;
- Curriculum Vitae (CV);
- izglītības dokumentu kopijas;
Pieteikumu un dokumentus sūtīt uz e-pastu: zvc@zvc.lv līdz š.g. 16.augusta plkst.12.00
- Atalgojuma informācija (Bruto EUR):
- 1300 EUR
- Slodze:
- Pilna slodze
- Darba vieta:
- Zemgales prospekts 15, Jelgava
- Klātiene:
- Jā
Darba devēja informācija
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Zemgales veselības centrs"
Reģistrācijas numurs: 40003321647