Iepirkumu speciālists

Izsludināts: 08.08.2024
Pieteikšanās termiņš: 16.08.2024

Vakances informācija

Prasības pretendentiem:

  • augstākā juridiskā vai ekonomiskā izglītība; izglītība ekonomikas vai finanšu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • vismaz 1 gadu profesionālā darba pieredze ar publiskajiem iepirkumiem un publisko iepirkumu procedūru dokumentācijas sagatavošanā, izpratne par tehnisko dokumentāciju;
  • publisko iepirkumu likuma un ar to saistīto normatīvo aktu pārzināšana;
  • pieredze darbā ar EIS (Elektronisko iepirkumu sistēmu) un PVS (Iepirkumu uzraudzības biroja Publikāciju vadības sistēma);
  • spēja strādāt patstāvīgi un komandā;
  • labas komunikācijas un argumentācijas prasmes, loģiskā domāšana un labas analītiskās spējas, spēja aizstāvēt un pamatot savu viedokli;
  • spēja strādāt ar liela apjoma informāciju;
  • prasme vienlaicīgi apkopot un analizēt liela apjoma informāciju;
  • precizitāte un augstā atbildības sajūta;
  • teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint) un datubāzēm ikdienas darba procesos;
  • spēja plānot savu darbu, noteikt prioritātes;
  • valsts valodas prasme augstākajā līmenī („C” līmeņa 1. pakāpe) un vēlamas angļu valodas zināšanas vismaz sarunvalodas līmenī ;
  • pieredze iepirkumu jomā ārstniecības iestādē, valsts vai pašvaldības iestādē, kapitālsabiedrībā tiks uzskatīta par priekšrocību;

Galvenie darba pienākumi:

  • sagatavot, izvērtēt un kārtot ar iepirkumiem/iepirkumu procedūrām saistīto dokumentāciju (nolikumi, tehniskās specifikācijas, publikācijas, iepirkuma līguma projekti, iesniegtie pretendentu piedāvājumi u.tml.) atbilstoši normatīvo aktu prasībām sadarbībā ar uzņēmuma attiecīgo struktūrvienību;
  • piedalīties iepirkumu komisiju darbā ar balsstiesībām un protokolēt publisko iepirkumu norises gaitu;
  • nodrošināt Publisko iepirkumu un iepirkumu procedūru organizēšanu atbilstoši spēkā esošiem normatīviem aktiem;
  • nodrošināt iepirkumu dokumentu noformēšanu, uzturēšanu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā;
  • nodrošināt un atbildēt par iekšējo normatīvo aktu un citu dokumentu, t.sk līgumu, rīkojumu un iepirkuma dokumentu, izstrādi iestādes funkciju un uzdevumu izpildei;
  • sniegt metodoloģisko atbalstu struktūrvienībām iepirkuma dokumentu (tehniskas specifikācijas) sagatavošanā;
  • sagatavot un uzturēt iepirkuma plāna reģistru, sekot līdzi tā izpildei;
  • sagatavot pārskatus un statistiskās atskaites;
  • sagatavot atbildes vēstules projektus uz iesniegtajām sūdzībām Iepirkumu uzraudzības birojam;
  • sagatavot paziņojumus par iepirkumiem Iepirkumu uzraudzības birojam Publikāciju vadības sistēmā (PVS);
  • veikt iepirkumu procedūru izsludināšanu Elektronisko iepirkumu sistēmā (EIS);
  • sekot līdzi normatīvo aktu izmaiņām publisko iepirkumu jomā;
  • veikt iepirkumu attaisnojošo dokumentu uzskaiti/kontroli Horizon sistēmā;
  • izstrādāt iekšējos normatīvos aktus iepirkumu jomā;
  • sniegt iestādes vadībai un darbiniekiem konsultācijas iepirkumu veikšanā.

Piedāvājam:

  • pilnu darba slodzi;
  • atalgojums, EUR 1300.00 pirms nodokļu nomaksas (bruto);
  • sociālās garantijas;
  • veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika;

Pretendentiem jāiesniedz:

  • pieteikuma vēstule, kurā ir aprakstīta darba pieredze atbilstoši izvirzītajām prasībām;
  • Curriculum Vitae (CV);
  • izglītības dokumentu kopijas;

Pieteikumu un dokumentus sūtīt uz e-pastu: zvc@zvc.lv līdz š.g. 16.augusta plkst.12.00

Atalgojuma informācija (Bruto EUR):
1300 EUR
Slodze:
Pilna slodze
Darba vieta:
Zemgales prospekts 15, Jelgava
Klātiene:

Darba devēja informācija

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Zemgales veselības centrs"

Reģistrācijas numurs: 40003321647