Darba pienākumu apraksts
- Organizēt iepirkumu procesu, nodrošināt regulāru izejvielu piegādi, noliktavas papildināšanu ar izejvielu krājumiem;
- Veikt izejvielu iepirkšanas, piegādes un uzglabāšanas procesa kontroli, identificēt problēmas;
- Veikt ienākošās dokumentācijas reģistrēšanu un datu apstrādi;
- Sekot līdzi izejvielu atlikumiem noliktavā, derīguma termiņiem un rentabilitātei;
- Analizēt tirgu, veikt jaunu un alternatīvu piegādātāju meklēšanu un piesaistīšanu, uzturēt veiksmīgu sadarbību ar piegādātājiem.
Prasības kandidātiem
- Vismaz 2 gadu darba pieredze iepirkumu organizēšanā un kontrolē
- Labas MS Office, Excel zināšanas;
- Ļoti labas plānošanas, organizatoriskās, komunikācijas un analītiskās prasmes;
- Precizitāte, kvalitāte, neatlaidība un atbildīga attieksme veicot darba pienākumus;
- Labas latviešu, angļu valodu zināšanas darbam ar klientiem.
Mēs piedāvājam
- Apmācam veiksmīgai darba uzsākšanai;
- Interesantu un stabilu darbu veiksmīgā uzņēmumā;
- Darba vietu Piepilsētas, Krustkalni, Ķekavas pag. , Ķekavas nov. , LV-2111ar bezmaksas autostāvvietu;
- Pilnu darba laiku 8.00-17.00;
- Atalgojumu pārbaudes laikā 1600 EUR bruto, pēc pārbaudes laika 1800 EUR bruto unmotivējošo prēmijas sistēmu atbilstoši sasniegtajiem rezultātiem un visas sociālās garantijas;
- Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika;
- Iespējas profesionālai un karjeras izaugsmei;
- Draudzīgs kolektīvs un profesionāla vide.
Lūdzam CV un pieteikuma vēstules sūtīt norādot amatu
Sazināsimies ar kandidātiem, kas tiks atlasīti nākamai kārtai - pārrunām.
Lūdzam pieteikumā nenorādīt sensitīvus datus, kas nav nepieciešami pieteikuma izvērtēšanai. Datu pārzinis un darba devējs ir FORANS SIA (reģ. Nr. 40003395114), Piepilsētas , Krustkalni, Ķekavas pagasts, Ķekavas novads, LV-2111.
Piesakoties vakancei, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei un izmantošanai šajā personāla atlases procesā saskaņā ar ES Vispārīgo datu aizsardzības regulu.