Konsultants iepirkumu speciālists

Izsludināts: 13.02.2025
Pieteikšanās termiņš: 28.02.2025

Vakances informācija

Prasības

  • Augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (tiesību zinātnēs, vadības zinātnēs, ekonomikā vai finansēs).
  • Profesionālā darba pieredze publisko iepirkumu organizēšanā un vadīšanā ne mazāk kā 2 gadi, vēlams valsts vai pašvaldības iestādē; pieredze darbā Iepirkumu komisijā.
  • Valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī.
  • Izpratne par publisko iepirkumu jomu regulējošo aktu pārzināšanu un piemērošanu.
  • Zināšanas un pieredze iepirkumu dokumentācijas pārvaldības vai uzraudzības procesos.
  • Kādas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot informāciju un komunicēt.
  • Iemaņas darbā ar datoru (MS Office), pieredze darbā ar elektroniskām datu ievades sistēmām.

Prasmes

  • Teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes.
  • Vēlama prasmes strādāt dokumentu vadības sistēmā “Lietvaris”.
  • Efektīvas plānošanas prasme, precizitāte un loģiskā domāšana.
  • Pašiniciatīva, atbildība.

Pienākumi

  • Nodrošināt Publisko iepirkumu likumā reglamentēto zemsliekšņa iepirkumu (cenu aptaujas, tirgus izpētes) veikšanu administrācijā.
  • Nodrošināt iepirkumu lietu kārtošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām un saskaņā ar apstiprināto administrācijas lietu nomenklatūru, noteiktajā termiņā nodot tās glabāšanai arhīvā.
  • Pamatojoties uz administrācijas struktūrvienību un pašvaldības iestāžu iesniegtajiem iepirkumu pieteikumiem un tehniskajām specifikācijām, sagatavot iepirkumu nolikumus un to pielikumus, līgumu projektus.
  • Pēc iepirkumu dokumentu apstiprināšanas, nodrošināt iepirkumu publicēšanu elektronisko iepirkumu sistēmā.
  • Administrēt iepirkumu norises gaitu elektroniskajā iepirkumu sistēmā, atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
  • Administrēt iepirkumu rezultātu publicēšanu, atbilstoši normatīvo aktu prasībām .
  • Sagatavot iepirkumu ietvaros nepieciešamo vēstuļu projektus un saskaņot tos ar iepirkumu komisijas priekšsēdētāju, organizēt to nosūtīšanu adresātiem.
  • Sniegt konsultācijas publisko iepirkumu jomā iestāžu, struktūrvienību vadītājiem un iepirkumu komisijas locekļiem.

Iesniedzamie dokumenti

  • Motivēta pieteikuma vēstule.
  • Dzīves un darba gaitu apraksts (CV).
  • Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas.
  • Ja izglītība iegūta ārvalstīs, izziņas kopiju par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst izglītības dokuments).

Ja kādā no iesniedzamajiem dokumentiem ir cits personas uzvārds un/vai vārds, tad jāiesniedz uzvārda/vārda maiņu apliecinoša dokumenta kopija.

Rekomendācijas un ieteikuma vēstules (ja ir).

  • Citu dokumentu kopijas (apliecības, sertifikātus), kuras pretendents uzskata par nepieciešamām (nozīmīgām).

Piedāvājam

  • Pilnas slodzes darbu uz nenoteiktu laiku, ar pārbaudes laiku 3 mēneši, amatam ir noteikts amatpersonas statuss.
  • Mēnešalgu EUR 1250,00 (pirms nodokļu nomaksa), profesijas kods 2412 04.
  • Profesionālās pilnveidošanās iespējas.
  • Normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas.
  • Darba vieta – Raiņa bulvāris 19, Preiļi, Preiļu novads.
  • Pieteikšanās termiņš un kārtība

Pieteikšanās termiņš un kārtība

  • Pieteikums jāiesniedz līdz 2025. gada 28.februāra plkst. 16.00 :
  • elektroniski- parakstīts ar drošu elektronisko parakstu, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi dome@preili.lv vai, izmantojot e-adresi vienotajā valsts un pašvaldību portālā www.latvija.lv,
  • personīgi- parakstīts ar personisko parakstu, iesniedzot Preiļu novada pašvaldībā, Apmeklētāju pieņemšanas un informācijas centrā, Raiņa bulvārī 19, Preiļos, Preiļu novadā, pašvaldības darba laikā,
  • ar pasta starpniecību- parakstīts ar personisko parakstu, adresējot sūtījumu Preiļu novada pašvaldībai, Raiņa bulvārī 19, Preiļos, Preiļu novadā, LV-5301 (pasta zīmogs- 28.februāris).

Informācija

  • Konkursā var piedalīties pilngadīgi pretendenti, kuri norādītajā termiņā iesnieguši pieteikumu ar visiem nepieciešamajiem pretendentu atlases dokumentiem un atbilst konkursa pretendentu atlases kritērijiem.
  • Tālrunis uzziņām: 29441916, e-pasta adrese: inta.klindzane@preili.lv.
  • Ar konkursa nolikumu var iepazīties Preiļu novada pašvaldības tīmekļvietnē www.preili.lv, sadaļā “Vakances”.

Privātuma paziņojums par datu apstrādi pretendentu atlases procesā.

Saskaņā ar Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.,2.p. informējam:

– datu apstrādes pārzinis ir Preiļu novada pašvaldība, Raiņa bulvāris 19, Preiļi, Preiļu novads, LV-5301, tālrunis:65322766; e-pasts:dome@preili.lv;

– pretendentu pieteikumos iekļauto personas datu apstrādes mērķis ir pretendentu atlases veikšana;

– personas datu apstrādes tiesiskais pamats – pārziņa leģitīmās intereses;

– personas datu saņēmēji – domes administrācija un speciālisti, kuri iesaistīti personāla atlases un izvērtēšanas procesā (pretendentu atlases komisija);

– personas dati netiks nodoti uz trešo valsti vai starptautisku organizāciju; kā arī, netiks veikta automatizēta lēmumu pieņemšana,tostarp profilēšana;

– pēc atlases pretendentu personas dati tiks uzglabāti līdz tekošā gada beigām;

Pretendentam, kā datu subjektam, ir tiesības: pieprasīt pārzinim piekļuvi datu subjekta personas datiem un to labošanu vai dzēšanu, vai apstrādes ierobežošanu attiecībā uz datu subjektu, vai tiesības iebilst pret apstrādi, kā arī tiesības uz datu pārnesamību; iesniegt sūdzību uzraudzības iestādei.

Iesniedzot pieteikuma dokumentus uz attiecīgo vakanci, pretendents apliecina, ka ir informēts par personas datu apstrādi pretendentu atlases procesā.

Atalgojuma informācija (Bruto EUR):
1250 EUR
Slodze:
Pilna slodze
Darba vieta:
LATVIJA, Raiņa bulvāris 19, Preiļi, Preiļu nov.

Darba devēja informācija

Preiļu novada pašvaldība

Reģistrācijas numurs: 90000065720

Kontakti:

Kontakttālrunis: 29441916
E-pasts: dome@preili.lv