Prasības
- Augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (tiesību zinātnēs, vadības zinātnēs, ekonomikā vai finansēs).
- Profesionālā darba pieredze publisko iepirkumu organizēšanā un vadīšanā ne mazāk kā 2 gadi, vēlams valsts vai pašvaldības iestādē; pieredze darbā Iepirkumu komisijā.
- Valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī.
- Izpratne par publisko iepirkumu jomu regulējošo aktu pārzināšanu un piemērošanu.
- Zināšanas un pieredze iepirkumu dokumentācijas pārvaldības vai uzraudzības procesos.
- Kādas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot informāciju un komunicēt.
- Iemaņas darbā ar datoru (MS Office), pieredze darbā ar elektroniskām datu ievades sistēmām.
Prasmes
- Teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes.
- Vēlama prasmes strādāt dokumentu vadības sistēmā “Lietvaris”.
- Efektīvas plānošanas prasme, precizitāte un loģiskā domāšana.
- Pašiniciatīva, atbildība.
Pienākumi
- Nodrošināt Publisko iepirkumu likumā reglamentēto zemsliekšņa iepirkumu (cenu aptaujas, tirgus izpētes) veikšanu administrācijā.
- Nodrošināt iepirkumu lietu kārtošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām un saskaņā ar apstiprināto administrācijas lietu nomenklatūru, noteiktajā termiņā nodot tās glabāšanai arhīvā.
- Pamatojoties uz administrācijas struktūrvienību un pašvaldības iestāžu iesniegtajiem iepirkumu pieteikumiem un tehniskajām specifikācijām, sagatavot iepirkumu nolikumus un to pielikumus, līgumu projektus.
- Pēc iepirkumu dokumentu apstiprināšanas, nodrošināt iepirkumu publicēšanu elektronisko iepirkumu sistēmā.
- Administrēt iepirkumu norises gaitu elektroniskajā iepirkumu sistēmā, atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
- Administrēt iepirkumu rezultātu publicēšanu, atbilstoši normatīvo aktu prasībām .
- Sagatavot iepirkumu ietvaros nepieciešamo vēstuļu projektus un saskaņot tos ar iepirkumu komisijas priekšsēdētāju, organizēt to nosūtīšanu adresātiem.
- Sniegt konsultācijas publisko iepirkumu jomā iestāžu, struktūrvienību vadītājiem un iepirkumu komisijas locekļiem.
Iesniedzamie dokumenti
- Motivēta pieteikuma vēstule.
- Dzīves un darba gaitu apraksts (CV).
- Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas.
- Ja izglītība iegūta ārvalstīs, izziņas kopiju par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst izglītības dokuments).
Ja kādā no iesniedzamajiem dokumentiem ir cits personas uzvārds un/vai vārds, tad jāiesniedz uzvārda/vārda maiņu apliecinoša dokumenta kopija.
Rekomendācijas un ieteikuma vēstules (ja ir).
- Citu dokumentu kopijas (apliecības, sertifikātus), kuras pretendents uzskata par nepieciešamām (nozīmīgām).
Piedāvājam
- Pilnas slodzes darbu uz nenoteiktu laiku, ar pārbaudes laiku 3 mēneši, amatam ir noteikts amatpersonas statuss.
- Mēnešalgu EUR 1250,00 (pirms nodokļu nomaksa), profesijas kods 2412 04.
- Profesionālās pilnveidošanās iespējas.
- Normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas.
- Darba vieta – Raiņa bulvāris 19, Preiļi, Preiļu novads.
- Pieteikšanās termiņš un kārtība
Pieteikšanās termiņš un kārtība
- Pieteikums jāiesniedz līdz 2025. gada 28.februāra plkst. 16.00 :
- elektroniski- parakstīts ar drošu elektronisko parakstu, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi dome@preili.lv vai, izmantojot e-adresi vienotajā valsts un pašvaldību portālā www.latvija.lv,
- personīgi- parakstīts ar personisko parakstu, iesniedzot Preiļu novada pašvaldībā, Apmeklētāju pieņemšanas un informācijas centrā, Raiņa bulvārī 19, Preiļos, Preiļu novadā, pašvaldības darba laikā,
- ar pasta starpniecību- parakstīts ar personisko parakstu, adresējot sūtījumu Preiļu novada pašvaldībai, Raiņa bulvārī 19, Preiļos, Preiļu novadā, LV-5301 (pasta zīmogs- 28.februāris).
Informācija
- Konkursā var piedalīties pilngadīgi pretendenti, kuri norādītajā termiņā iesnieguši pieteikumu ar visiem nepieciešamajiem pretendentu atlases dokumentiem un atbilst konkursa pretendentu atlases kritērijiem.
- Tālrunis uzziņām: 29441916, e-pasta adrese: inta.klindzane@preili.lv.
- Ar konkursa nolikumu var iepazīties Preiļu novada pašvaldības tīmekļvietnē www.preili.lv, sadaļā “Vakances”.
Privātuma paziņojums par datu apstrādi pretendentu atlases procesā.
Saskaņā ar Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.,2.p. informējam:
– datu apstrādes pārzinis ir Preiļu novada pašvaldība, Raiņa bulvāris 19, Preiļi, Preiļu novads, LV-5301, tālrunis:65322766; e-pasts:dome@preili.lv;
– pretendentu pieteikumos iekļauto personas datu apstrādes mērķis ir pretendentu atlases veikšana;
– personas datu apstrādes tiesiskais pamats – pārziņa leģitīmās intereses;
– personas datu saņēmēji – domes administrācija un speciālisti, kuri iesaistīti personāla atlases un izvērtēšanas procesā (pretendentu atlases komisija);
– personas dati netiks nodoti uz trešo valsti vai starptautisku organizāciju; kā arī, netiks veikta automatizēta lēmumu pieņemšana,tostarp profilēšana;
– pēc atlases pretendentu personas dati tiks uzglabāti līdz tekošā gada beigām;
Pretendentam, kā datu subjektam, ir tiesības: pieprasīt pārzinim piekļuvi datu subjekta personas datiem un to labošanu vai dzēšanu, vai apstrādes ierobežošanu attiecībā uz datu subjektu, vai tiesības iebilst pret apstrādi, kā arī tiesības uz datu pārnesamību; iesniegt sūdzību uzraudzības iestādei.
Iesniedzot pieteikuma dokumentus uz attiecīgo vakanci, pretendents apliecina, ka ir informēts par personas datu apstrādi pretendentu atlases procesā.