Konsultants - iepirkumu speciālista/nodaļas vadītāja vietnieks

Izsludināts: 02.10.2024
Pieteikšanās termiņš: 15.10.2024

Vakances informācija

Pamatpienākumi:

  • nodrošināt ar iepirkumiem saistīto procesu virzību un dokumentēšanu atbilstoši ārējo un iekšējo normatīvo aktu prasībām;
  • izstrādāt iepirkumu un/vai iepirkumu procedūru nodrošināšanai nepieciešamos dokumentus (publikācijas, apliecinājumus, ziņojumus, nolikumus, uzaicinājumus, paziņojumus, lēmumus, atbildes vēstules, sēžu protokolus u.c. dokumentus);
  • normatīvajos aktos noteiktā kārtībā organizēt informācijas apmaiņu starp pasūtītāju un pretendentu, kandidātu un/vai piegādātāju;
  • sagatavot normatīvajos aktos noteikto informāciju Iepirkumu uzraudzības birojam;
  • veikt Iepirkumu nodaļas un Iepirkumu komisijas dokumentu arhivēšanu;
  • sniegt konsultācijas citu struktūrvienību darbiniekiem ar iepirkumiem saistītos jautājumos;
  • kontrolēt dokumentu izpildes termiņus;
  • aizvietot Iepirkumu nodaļas vadītāju un konsultantu-iepirkumu speciālistu prombūtnes laikā;
  • piedalīties darba grupās un komisijās savas kompetences ietvaros.

Prasības kandidātiem:

  • pabeigta augstākā izglītība (juridiskā vai ekonomiskā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību);
  • pieredze darbā publisko iepirkumu jomā ne mazāka kā 3 (trīs) gadi;
  • pieredze iepirkumu plāna gatavošanā un/vai izpildes uzraudzībā (tiks uzskatīta par priekšrocību);
  • spēja patstāvīgi sagatavot iepirkumu un iepirkuma procedūru dokumentāciju (nolikumi, nolikumu grozījumi, protokoli u.c.);
  • teicamas lietotāja prasmes darbam ar MS Office programmām, Elektronisko iepirkumu sistēmu un Publikāciju vadības sistēmu;
  • praktiskas zināšanas publisko iepirkumu normatīvo aktu piemērošanā;
  • latviešu valodas zināšanas (C līmeņa 2.pakāpe);
  • angļu valodas zināšanas (B līmeņa 2.pakāpe);
  • teicamas prasmes dokumentu sagatavošanā;
  • teicamas komunikācijas un organizatoriskās prasmes, spēja strādāt komandā.

Darbam nepieciešamās prasmes:

  • labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes;
  • labas analītiskās spējas un spēja strādāt patstāvīgi, plānot un organizēt savu darbu, nosakot prioritātes;
  • precizitāte darba izpildē un pašdisciplīna;
  • lojalitāte un augsta atbildības sajūta;
  • orientācija uz rezultāta sasniegšanu.

Uzņēmums piedāvā:

  • atbalstošu darba uzsākšanas un apmācību procesu;
  • stabilu atalgojumu un sociālās garantijas;
  • kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas;
  • veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām;
  • bezmaksas autostāvvietu;
  • atkarībā no pretendenta pieredzes un kvalifikācijas atalgojumu robežās no 3700 līdz 4200 EUR pirms nodokļu nomaksas (pārbaudes laikā atalgojums tiks noteikts 75% apmērā no amata algas).

Lūdzam ņemt vērā, ka pirms stāšanās darbā tiks veikta iepriekšējās darbības pārbaude normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.

CV un pieteikuma vēstuli lūdzam sūtīt līdz 2024.gada 15.oktobrim.

Vēršam uzmanību, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks virzīti nākamajai atlases kārtai darba intervijai.

Par konkursa rezultātiem informēsim tikai tos kandidātus, kas tiks uzaicināti uz interviju.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Datu pārzinis ir VAS Latvijas gaisa satiksme, reģistrācijas Nr. 40003038621, adrese: Muzeju iela 3. Lidosta Rīga, Mārupes pagasts, Mārupes novads. LV-1053.

Atsaucot savu piekrišanu veikt Jūsu personas datu apstrādi, Jūs tādējādi arī atsaucat savu pieteikumu, atsakoties kandidēt darba vakancei, un Jūsu personas dati tiks nekavējoties dzēsti no VAS Latvijas gaisa satiksme datu apstrādes sistēmām.

Atalgojuma informācija (Bruto EUR):
3700 - 4200 EUR
Slodze:
Pilna slodze
Darba vieta:
Mārupe

Darba devēja informācija

VAS Latvijas gaisa satiksme

Reģistrācijas numurs: 40003038621