Aicinām Iepirkumu un loģistikas departamenta komandā profesionāli, kurš spēs gan stiprināt, gan uzlabot savstarpējās attiecības ar esošajiem piegādātājiem, nodrošinot izejmateriālu laicīgu pasūtīšanu un koordinējot to piegādi laikā, atbilstoši Uzņēmuma vajadzībām un noteiktām procedūrām.
Mēs Tev uzticēsim:
- uzturēt Uzņēmuma resursu uzskaites sistēmā informāciju par pasūtītajiem materiāliem un to piegādes laikiem;
- plānot un veikt izejmateriālu un instrumentu pasūtīšanu ražošanas vajadzībām;
- kontrolēt pasūtīto materiālu piegādi atbilstoši iepriekš saskaņotām izmaksām un piegādes laikiem;
- risināt situācijas, kas saistītas ar piegāžu kavēšanos, neatbilstībām piegādes laikos;
- risināt situācijas, kas saistītas ar piegādātāju neatbilstībām;
- ievadīt un apstrādāt dažāda veida datus un informāciju saskaņā ar tiešā vadītāja uzdevumu, nodrošinot to laicīgu un pareizu atjaunošanu un uzturēšanu atbilstoši esošajai situācijai.
Mēs nodrošināsim:
- atalgojums darbu uzsākot no 1400 līdz 1700 EUR bruto atkarībā no prasmēm un pieredzes;
- darbu darba dienās no 8:00 līdz 16:30, Liepājā, Ganību ielā 1/3;
- regulāru darba snieguma izvērtēšanu un atbilstošas atalgojuma izmaiņas;
- apmācības darba specifikas apgūšanai un profesionālo iemaņu stiprināšanai;
- ērtu, ar visu nepieciešamo aprīkotu darba vietu un atsaucīgus komandas biedrus;
- iespēju realizēt savas labākās profesionālās iemaņas karjeras un personiskajai izaugsmei.
No pretendenta sagaidām:
- augstāko izglītību un 1-3 gadu pieredzi iepirkumu jomā;
- iegūtu augstāko profesionālo izglītību ekonomikas, tirdzniecības, loģistikas vai līdzvērtīgā jomā;
- teicamas komunikācijas prasmes;
- problēmu risināšanas prasmes un kritisko domāšanu;
- prasmi apkopot datus, lai uzraudzītu iepirkuma projektu izpildi;
- prasmi izvirzīt mērķus un tos sasniegt;
- spēju plānot savu darbu, izvērtējot prioritātes, tādējādi sasniedzot izvirzītos mērķus;
- ļoti labas MS Office datorprasmes;
- izcilas latviešu un teicamas angļu valodas prasmes.