Mēs piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu - iegūt lielisku darba pieredzi valsts pārvaldē;
- Iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionāli pilnveidoties;
- bruto darba algu atbilstoši darba novērtējumam no 2364 līdz 2525 eiro (amats klasificēts 24.saimes IV līmenī);
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām un papildatvaļinājumu;
- stabilitāti un labus darba apstākļus;
- darbu draudzīgā un koleģiālā komandā;
- darba vietu Vecrīgā un iespēju strādāt daļēji attālināti
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, vadīt un koordinēt struktūrvienības darbinieku darbu;
- sniegt juridisko atbalstu VIAA vadībai un departamentiem;
- izstrādāt VIAA pārvaldes lēmumu, privāttiesisko un publisko tiesību līgumu, tiesību aktu, informatīvo ziņojumu un VIAA darbības plānošanas dokumentu projektus;
- nodrošināt VIAA publisko iepirkumu organizēsanu;
- pārstāvēt VIAA tiesu un citās institūcijās;
- nodrošināt saimniecisko jautājumu risināšanu, uzturēt un pilnveidot darba aizsardzības sistēmu.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām;
- akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē, kas atbilst vismaz septītajam Latvijas kvalifikāciju ietvarstruktūras līmenim;
- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē attiecīgajā jomā vismaz trīs gadi, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā;;
- darba pieredze vadošā amatā vismaz trīs gadi, kas iegūa pēdējo piecu gadu laikā;
- darba pieredze administratīvo tiesību normu piemērošanā;
- darba pieredze normatīvo aktu izstrādē un virzībā, tiesību aktu projektu analīzē un pārvaldes lēmumu projektu izstrādē;
- zināšanas un praktiskā darba pieredze apjomīgu un lielu publisko iepirkumu organizēšanā un vērtēšanā (dokumentu un līgumu sastādīšanā);
- pieredze tiesvedības procesos;
- pieredze Eiropas Savienības vai citu starptautisku finanšu organizāciju finansēto projektu administrēšanā;
- pieredze darbā ar DVS ''Namejs'' vai līdzvērtīgā dokumentu vadības sistēmā;
- teicamas komunikācijas, sadarbības prasmes un sarunu vešanas prasmes, prasme sniegt prezentācijas; ;
- precizitāte un atbildības sajūta, spēja plānot un organizēt savu un padoto darbu saspringtās situācijās un ierobežotā laikā, kā arī patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem;
- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un izdarīt atbilstošus secinājumus.
Iesniedzamie dokumenti:
Iesniedzamos dokumentus – motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, nosūtīt uz e-pasta adresi personals@viaa.gov.lv (ar norādi “Konkursam uz Juridiskā un saimnieciskā nodrošinājuma nodaļas vadītāja amatu”) līdz 2025.gada 30.janvārim. Papildu informācija pa tālruni: 67785407.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Pretendentu konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta – pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks izvērtētas katra pretendenta zināšanas un piemērotība noteiktajām prasībām. Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas atbilstīgi prioritārajām prasībām konkursa pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Valsts izglītības attīstības aģentūra informē, ka:
- Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
- iepriekš minēto Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts izglītības attīstības aģentūra; kontaktinformācija: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050.