Mēs piedāvājam:
- Amatu uz nenoteiktu laiku.
- Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām.
- Apmaksātu papildatvaļinājumu, atbilstoši Latvijas Republikas Darba likuma un SIA “ORNAMENTS” normatīvo aktu noteikumiem.
- Izaugsmes un profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas.
Darba pienākumi:
- Piedalīties dažādu līgumu sagatavošanas, (t.sk. publisko iepirkumu līgumu) un noslēgšanas darbā un nozaru tarifu izstrādē;
- Parādu piedziņas procesu veikšana, uzraudzība un organizēšana;
- Juridisko dokumentu sagatavošana apsaimniekojamo ēku pārņemšanā;
- Atbilžu projektu sagatavošana uz iesniegumiem un vēstulēm par kompetencē esošajiem jautājumiem;
- Līdzdarboties publisko iepirkumu, kuri noteikti Publisko iepirkumu likumā un Sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkuma likumā veikšanā;
- Izstrādāt lēmumus un līgumus, izskatīt un rediģēt iesniegto līgumu projektus u.c. juridiskos dokumentus;
- Pārbaudīt sagatavoto un iesniegto projektu tiesiskumu;
- Sagatavot iekšējo normatīvo aktu un citu organizatorisko dokumentu projektus, atzinumus par juridiskiem jautājumiem;
- Konsultēt Uzņēmuma vadību un darbiniekus dažādos darba un darbības sfēru problēmu juridiskajos aspektos;
- Pārstāvēt Uzņēmumu tiesas procesos;
- Spēja pārzināt juridiskās metodes, izmantot problēmas atrisināšanai lietderīgāko juridisko metodi.
- Pildīt citus Sabiedrības vadības mutiskus vai rakstiskus uzdevumus, kas saistīti ar Sabiedrības saimnieciskās darbības īstenošanas jautājumiem.
Prasības kandidātam:
- Akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē;
- Profesionālā darba pieredze pēc darba satura līdzvērtīgā amatā (vēlams ar nekustamā īpašuma pārvaldību saistītā jomā) tiks uzskatīta par priekšrocību.
- Veikt darbu patstāvīgi un spēja argumentēt savu viedokli.
- Teicamas komunikācijas, prezentēšanas un pārliecināšanas prasmes.
- Precizitāte, punktualitāte, pašorganizācija un spēja noteikt prioritātes;
- Labas analītiskās prasmes, spēja sistematizēt un analizēt sarežģītu, liela apjoma informāciju.
- Latvijas Republikas normatīvo aktu un Eiropas Savienības tiesību pārzināšana sava amata pienākumu izpildei.
- Prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, Internets, e-sarakste).
- Augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, operativitāte, ātrums un kvalitāte darbu izpildē.
- Analītiskās un organizatoriskās spējas, komunikabilitāte, labas saskarsmes prasmes.
- Latviešu valodas zināšanas (iegūta izglītība latviešu valodā vai C līmeņa 2. pakāpe).
Motivētu pieteikuma vēstuli, darba pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae) un izglītības dokumentu kopijas līdz 28.02.2025. iesniegt SIA “ORNAMENTS”, Jelgavas ielā 21, Ilūkstē, Augšdaugavas novadā vai elektroniski pa e-pastu: ornaments@ilukste.lv ar norādi “Juriskonsults”.
Piesakoties vakancei, pretendents piekrīt pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādei personāla atlases procesā. Pretendenta dati tiks uzglabāti sešus mēnešus pēc atlases beigām un tad tiks dzēsti, iznīcināti. Personas datu pārzinis: SIA “Ornaments”, adrese: Jelgavas iela 21, Ilūkste, Augšdaugavas novads. Pie nosacījuma, ja SIA “Ornaments” būs nepieciešams aizstāvēt savas likumiskās intereses, dati tiek dzēsti pēc likumisko interešu aizstāvības procesa beigām. Papildu informācija par datu apstrādi pieejama https://ornaments21.lv/wp-content/uploads/2025/02/Privatuma-politika_.pdf Privātuma politika.