Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt pasākuma "Starpnozaru sadarbības un atbalsta sistēmas izveide bērnu veselīgai attīstībai un sekmīgai pašrealizācijai" apakšprojektu īstenošanu;
- nodrošināt nepieciešamo iepirkumu dokumentu un iepirkuma procedūru sagatavošanu atbilstoši apakšprojekta iepirkumu plāniem;
- organizēt apakšprojekta īstenošanas darba grupas darbu, kā koordinēt iesaistīto dalībnieku un sadarbības partneru starpnozaru sadarbību.
Amata prasības un nepieciešamās zināšanas:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība psiholoģijā, pedagoģijā, sabiedrības veselības vai citu sociālo zinātņu jomās;
- vēlama papildu izglītība projektu vadībā;
- vismaz vienu gadu ilga pieredze projektu vadībā vai koordinēšanā (pieteikumā lūdzam minēt konkrētus piemērus);
- pieredze veselības, izglītības un/vai bērnu un ģimeņu labbūtības veicināšanas jomas projektu vadībā vai koordinēšanā (pieteikumā lūdzam minēt konkrētus piemērus);
- vēlama pieredze sadarbībā ar ārstniecības personām un iestādēm (pieteikumā lūdzam minēt konkrētus piemērus);
- vēlama pieredze jaunu pakalpojumu, produktu izstrādē, dalība inovāciju procesos, eksperimentālā vai pētnieciskā darbā (pieteikumā lūdzam minēt konkrētus piemērus);
- zināšanas par valsts attīstības un pārvaldes organizatoriskajiem procesiem;
- zināšanas publisko iepirkumu jomā;prasme strādāt ar liela apjoma informāciju;teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes;
- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei: https://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr
Pretendentiem piedāvājam:
- atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē, ar iespēju rosināt un īstenot pārmaiņas valsts pārvaldes procesos;
- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu un iespēju sadarboties ar citu institūciju pārstāvjiem gan Latvijā, gan starptautiski;
- profesionālās attīstības iespējas, piedaloties dažādos mācību projektos;
- mēnešalgu sākot no 1962 līdz 2174 eiro, pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no profesionālās pieredzes);
- piemaksas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
- sociālās garantijas (pabalsti, kompensācijas un veselības apdrošināšana);
- hibrīda darba iespējas.
Pieteikuma dokumentus (latviešu valodā):
- motivētu pieteikumu, norādot tajā iepriekšējo darbu sasniegumus un sludinājumā lūgto informāciju
- CV
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
– līdz 2025. gada 9. februārim sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā, Brīvības bulvārī 36, Rīga LV-1520, e-pasts: pasts@mk.gov.lv tālrunis uzziņām: 67082844.
Atbilstoši Fizisko personas datu apstrādes likuma 25. panta pirmajai daļai Valsts kanceleja informē, ka:
Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
Jūsu personas datu apstrādes pārzinis šī atlases konkursa ietvaros ir Valsts kanceleja, kontaktinformācija: Brīvības bulvārī 36, Rīgā LV-1520.
Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā, aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti https://www.mk.gov.lv/lv/privatuma-politika