Pievienojies mūsu kolektīvam un Tu iegūsi:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē;
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā;
-
stabilu atalgojumu, mēnešalgu līdz 2000 EUR (atkarībā no Tavas profesionālās pieredzes), pārbaudes laikā līdz 1850
EUR, atkarībā no pieredzes un profesionālajām prasmēm valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanas jomā,
-
sociālās garantijas, iespēju strādāt daļēji attālināti, veselības apdrošināšanu, papildatvaļinājumu, atvaļinājuma
pabalstu, un citus iestādē noteiktos motivācijas elementus atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem,
- un galvenais - profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu.
Tev būs jāuzņemas, jābūt atbildīgam un jāveic:
-
izstrādāt tiesību aktu projektus (t.sk. likumprojektus un Ministru kabineta noteikumu projektus) un plānošanas
dokumentu projektus valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanas jomā;
-
sagatavot vēstuļu projektus, juridiskus izvērtējumus vai atzinumus par publiskas personas mantas atsavināšanas,
nomas regulējuma jautājumiem, pārstāvēt ministrijas viedokli dažāda līmeņa sanāksmēs;
-
izvērtēt un sniegt atzinumus par valsts akciju sabiedrības “Valsts nekustamie īpašumi” izstrādātajiem tiesību aktu
projektiem.
- apkopot un analizēt informāciju un datus, kas saistīti ar valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanas jomu.
Lai sekmīgi varētu uzsākt pildīt vakantā amata pienākumus, Tev jāatbilst šādām prasībām: (atbilstoši
amata aprakstā norādītajam)
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība, vēlama tiesību zinātnēs vai ekonomikā;
-
pieredze darbā publiskajā vai privātajā sektorā nekustamo īpašumu pārvaldīšanas jomā ne mazāk kā trīs gadi pēdējo 5
gadu laikā;
- angļu valodas zināšanas;
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos;
- augsta atbildības sajūta un precizitāte;
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Ja vēlies pieteikties konkursā, Tev līdz 2025.gada 27.janvārim (ieskaitot) jānosūta Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919 vai uz e-pastu pasts@fm.gov.lv šādi dokumenti:
-
pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām
prasībām, kā arī tajā apliecinot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām;
- Curriculum Vitae (CV);
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija;
- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs;
-
citas pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu (ja tādi ir) kopijas, kas raksturo atbilstību amata konkursam
izvirzītajām prasībām.
Papildu informāciju Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē:
Vakances | Finanšu ministrija (www.fm.gov.lv)
Zvani mums, ja Tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 25635377.
Informējam, ka Tava pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases
konkursa norisi.
Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ.Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919,
tālrunis: +371-67095405, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju par personas datu apstrādi Finanšu ministrijā var iegūt Finanšu ministrijas tīmekļa
vietnē.