Mēs Tev uzticēsim:
- Piedalīties uzņēmuma publisko iepirkumu plānošanā;
- Organizēt publiskos iepirkumus un cenu aptaujas atbilstoši Publisko iepirkumu likumam, Sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkuma likumam un iekšējai kārtībai;
- Veikt saraksti ar pretendentiem par iepirkumu un tā norisi;
- Sadarbībā ar speciālistiem, sagatavot publisko iepirkumu un cenu aptauju dokumentāciju, organizēt līguma slēgšanu un veikt visas nepieciešamās publikācijas;
- Piedalīties iepirkumu komisijās un veikt komisijas sekretāra pienākumus.
Prasības kandidātiem:
- Augstākā izglītība tiesību zinātnēs vai vadības zinātnēs, var būt pēdējā kursa students;
- Vismaz 1 gada pieredze publisko iepirkumu organizēšanā, dokumentācijas sagatavošanā.
- C līmeņa 1.pakāpes valsts valodas zināšanas;
- Ļoti labas MS Office (Excel, Word) prasmes;
- Analītiskā domāšana, spēja formulēt un risināt dažāda rakstura problēmsituācijas, spēja efektīvi strādāt komandā;
- Spēja apstrādāt liela apjoma informāciju;
- Pozitīva attieksme, labas komunikācijas prasmes un iniciatīva.
Piedāvāsim:
- Pilnas slodzes darbu ar darba laiku no 8:00 – 17:00;
- Atalgojumu 1500.00 – 1900.00 EUR (atbilstoši pieredzei);
- Visas sociālās garantijas, stabilitāti un atsaucīgus kolēģus;
- Veselības apdrošināšanas polisi pēc 3 mēnešiem un citus uzņēmuma labumus.
Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt līdz 2024.gada 15.decembrim uz e-pasta adresi personals@ous.lv vai darba laikā sazināties pa tālruni: 67146716
Mēs novērtējam katru pieteikumu, bet lūdzam ņemt vērā, ka sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju!
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas nosacījumiem. Aicinām kandidātus izvērtēt informāciju, ko iekļausiet CV – norādiet informāciju par Jūsu kvalifikāciju un pieredzi.