Iepirkumu speciālists/-e (uz noteiktu laiku), SEB Banka
Izsludināts: 18.02.2025
Pieteikšanās termiņš: 26.02.2025
Vakances informācija
Tavos pienākumos ietilps:
- Organizēt iepirkumu procesu atbilstoši noteiktajām vadlīnijām un procedūrām SEB bankā un SEB Grupā Baltijā
- Veikt piegādātāju tirgus situācijas izpēti, apkopot un analizēt informāciju par piegādātājiem, apzināt jaunus potenciālos piegādātājus
- Salīdzināt iepirkumu konkursos un cenu aptaujās iesniegtos piedāvājumus, sniegt argumentētu vērtējumu par piemērotākā piedāvājuma izvēli
- Veikt pārrunas ar piegādātājiem
- Sagatavot ar iepirkumu procesu saistītās atskaites
- Piedalīties iepirkumu politikas un procedūras pilnveidošanā
Amatam nepieciešamās prasmes:
- Augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs
- Darba pieredze, kas saistīta ar informācijas apkopošanu, salīdzināšanu un analīzi, vēlams iepirkumu jomā vai pārdošanā
- Interese par iepirkumu jomu un vēlme apgūt jaunas iemaņas
- Strukturēta un analītiska domāšana
- Labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- Labas MS Excel prasmes
- Ļoti labas latviešu un angļu valodas zināšanas (angļu valoda nepieciešama, jo ikdienā ir komunikācija ar SEB kolēģiem Baltijā)
- Spēja plānot savu laiku un noteikt prioritātes
- Mēs piedāvājam:
- Darbu starptautiskā darba vidē
- Plašas mācību un mācīšanās iespējas
- Pievilcīgs atalgojums un piekļuve SEB pakalpojumiem ar labvēlīgām priekšrocībām
- Daudzveidīga, iekļaujoša vide, kurā pastāv vienlīdzīgas iespējas visiem
- Iespējas palīdzēt pārveidot nozari
- Atalgojuma informācija (Bruto EUR):
- 2150 - 2450 EUR
- Darba vieta:
- Rīga, Latvija
Darba devēja informācija
AS “SEB banka”
Reģistrācijas numurs: 40003151743
Kontakti:
E-pasts: info@seb.lv