Iepirkumu speciālists/-e (uz noteiktu laiku), SEB Banka

Izsludināts: 18.02.2025
Pieteikšanās termiņš: 26.02.2025

Vakances informācija

Tavos pienākumos ietilps:

  • Organizēt iepirkumu procesu atbilstoši noteiktajām vadlīnijām un procedūrām SEB bankā un SEB Grupā Baltijā
  • Veikt piegādātāju tirgus situācijas izpēti, apkopot un analizēt informāciju par piegādātājiem, apzināt jaunus potenciālos piegādātājus
  • Salīdzināt iepirkumu konkursos un cenu aptaujās iesniegtos piedāvājumus, sniegt argumentētu vērtējumu par piemērotākā piedāvājuma izvēli
  • Veikt pārrunas ar piegādātājiem
  • Sagatavot ar iepirkumu procesu saistītās atskaites
  • Piedalīties iepirkumu politikas un procedūras pilnveidošanā

Amatam nepieciešamās prasmes:

  • Augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs
  • Darba pieredze, kas saistīta ar informācijas apkopošanu, salīdzināšanu un analīzi, vēlams iepirkumu jomā vai pārdošanā
  • Interese par iepirkumu jomu un vēlme apgūt jaunas iemaņas
  • Strukturēta un analītiska domāšana
  • Labas komunikācijas un sadarbības prasmes
  • Labas MS Excel prasmes
  • Ļoti labas latviešu un angļu valodas zināšanas (angļu valoda nepieciešama, jo ikdienā ir komunikācija ar SEB kolēģiem Baltijā)
  • Spēja plānot savu laiku un noteikt prioritātes
  • Mēs piedāvājam:
  • Darbu starptautiskā darba vidē
  • Plašas mācību un mācīšanās iespējas
  • Pievilcīgs atalgojums un piekļuve SEB pakalpojumiem ar labvēlīgām priekšrocībām
  • Daudzveidīga, iekļaujoša vide, kurā pastāv vienlīdzīgas iespējas visiem
  • Iespējas palīdzēt pārveidot nozari

Atalgojuma informācija (Bruto EUR):
2150 - 2450 EUR
Darba vieta:
Rīga, Latvija

Darba devēja informācija

AS “SEB banka”

Reģistrācijas numurs: 40003151743

Kontakti:

E-pasts: info@seb.lv