Prasības amata pretendentiem:
- nepieciešama augstākā (bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vienā no šādām izglītības tematiskajām jomām: tiesību zinātne, komerczinības un administrēšana, sociālās un cilvēkrīcības zinātnes (izglītības programmu grupa – ekonomika);
- nepieciešama vismaz 2 gadu darba pieredze saistībā ar publisko iepirkuma procedūru īstenošanu;
- vēlama pieredze struktūrvienības vadīšanā;
- nepieciešamas padziļinātas zināšanas par publisko iepirkumu politiku un to procedūrām, kā arī standarta dokumentu tiesību aktiem, kas attiecas uz iepirkumiem un saistītajiem procesiem;
- nepieciešamas vispārīgas zināšanas par Latvijas Republikas, Eiropas Savienības un starptautisko tiesību sistēmu;
- nepieciešamas teicamas MS Office, elektroniskā pasta un interneta pārlūkprogrammu lietošanas prasmes;
- pirms stāšanās amatā nepieciešams saņemt 3. kategorijas (konfidenciāli) speciālo atļauju pieejai valsts noslēpuma objektiem.
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, organizēt un vadīt Publisko iepirkumu nodaļas darbu, nodrošināt tai noteikto funkciju un uzdevumu kvalitatīvu un savlaicīgu izpildi;
- piedalīties struktūrvienības budžeta veidošanā;
- apkopot informāciju par organizējamajām publiskajām iepirkuma procedūrām;
- izstrādāt publisko iepirkuma procedūru plānošanas dokumentus;
- uzraudzīt publisko iepirkumu procedūru īstenošanas gaitu;
- vadīt konkursa nolikuma izstrādes procesu un izvērtēt citu sagatavotos konkursa nolikumus;
- vadīt līgumu izstrādes procesu;
- izstrādāt iepirkumu procedūras un līgumu projektus;
- nodrošināt līgumu slēgšanu ar piegādātājiem;
- vadīt iepirkumu procedūru izstrādāšanu un pilnveidošanu;
- izstrādāt standartus centralizētai preču (pakalpojumu) iegādei;
- nodrošināt normatīvajos aktos noteikto procesu uzraudzību centralizētajos iepirkumos;
- nodrošināt normatīvo aktu projektu, kas saistīti ar publisko iepirkuma procedūru īstenošanu, izstrādi vai pārbaudi;
- izstrādāt metodiskos norādījumus saistībā ar publisko iepirkuma procedūru īstenošanu.
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 1275 EUR līdz 1922 EUR pirms nodokļu nomaksas (saskaņā ar iestādē noteikto darba samaksu un tās noteikšanas kārtību);
- Interesantu un atbildīgu darbu;
- iespēju attīstīt un paplašināt profesionālās zināšanas;
- ikgadējo apmaksāto atvaļinājumu, papildatvaļinājuma dienas, atvaļinājuma pabalstu un sociālās garantijas;
- veselības apdrošināšanu (pēc nostrādātajiem 6 mēnešiem);
- speciālo medicīniski optisko redzes korekcijas līdzekļu iegādes izdevumu kompensāciju līdz 150 EUR.
Pieteikuma iesniegšana:
Kandidātiem lūdzam sūtīt elektroniski uz e-pasta adresi: amatu.konkursi@rs.gov.lv norādot amata nosaukumu vai pa pastu: Valsts robežsardzes Galvenās pārvaldes Personāla pārvaldes vadītājam Rūdolfa ielā 5, Rīgā, LV-1012:
- dzīves un darba gājuma aprakstu (CV);
- motivācijas vēstuli;
- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju/as un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus;
- dokumenta kopiju par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs.
Pieteikšanās termiņš līdz 2024.gada 21.augustam.
Papildus informācija pa tālruni - 26349004.
Tiks izskatīti to kandidātu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar kandidātiem, kuri pēc iesūtīto dokumentu izvērtēšanas būs izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šīs atlases konkursa norises nodrošināšanai. Datu apstrādes pārzinis ir Valsts robežsardze, kontaktinformācija: Rūdolfa iela 5, Rīga, LV-1012; Valsts robežsardze datu aizsardzības speciālists (saziņai par datu aizsardzības jautājumiem) 67075676, e-pasts: das@rs.gov.lv