Iepirkumu/Loģistikas departamenta asistents/e

Izsludināts: 04.03.2025
Pieteikšanās termiņš: 12.03.2025

Vakances informācija

Prasības kandidātiem

  • Iepriekšēja pieredze līdzīgā amatā (vēlams iepirkumu, loģistikas vai administrācijas jomā)
  • Augstākā vai profesionālā izglītība (vēlams uzņēmējdarbībā, loģistikā vai saistītā jomā)
  • Labas organizatoriskās prasmes un spēja strādāt patstāvīgi
  • Teicamas datorprasmes (MS Office, ERP sistēmas ir priekšrocība)
  • Precizitāte, atbildība un spēja strādāt dinamiskā vidē
  • Labas komunikācijas un sadarbības prasmes
  • Latviešu un angļu valodas zināšanas (papildu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)

Darba pienākumu apraksts

  • Atbalsta sniegšana iepirkumu un loģistikas nodaļai ikdienas uzdevumos
  • Sadarbība ar piegādātājiem un loģistikas partneriem, piedalīšanās sarunās un vienošanās slēgšanā
  • Dokumentu sagatavošana un apstrāde (rēķini, līgumi, pasūtījumu dokumenti, muitošanas dokumenti)
  • Ienākošo un izejošo kravu uzraudzība un koordinēšana
  • Preču un materiālu piegādes termiņu kontrole un sekošana līdzi to izpildei
  • Darbs ar noliktavas uzskaites sistēmām un datu ievade
  • Palīdzība iepirkumu datu analīzē un pārskatu sagatavošanā
  • Komunikācija ar citiem uzņēmuma departamentiem par piegādes statusu un iepirkumu jautājumiem
  • Problēmsituāciju risināšana, kas saistītas ar piegādēm un pasūtījumiem

Mēs piedāvājam

  • Stabilu un ilgtermiņa darbu starptautiskā uzņēmumā
  • Apmācības un izaugsmes iespējas uzņēmumā
  • Darbu ļoti draudzīgā un profesionālā komandā
Atalgojuma informācija (Bruto EUR):
900-2000
Slodze:
Pilna slodze
Darba vieta:
Krimuldas iela 2A, LV-1039, Riga

Darba devēja informācija

CMNO LOGICA SIA

Reģistrācijas numurs: 43603041824