Galvenie darba pienākumi:
- organizēt iepirkumu komisijas sēdes. Veikt iepirkumu komisijas sekretāra funkcijas, protokolēt sēdes, sniegt atbalstu iepirkumu komisijām normatīvo aktu piemērošanā iepirkumu norises procesā;
- sagatavot atsevišķu pašvaldības iestāžu iepirkumu līgumu projektus, izvērtēt un saskaņot pašvaldības iestāžu un kapitālsabiedrību sagatavotos iepirkuma līgumus;
- izvērtēt un saskaņot pašvaldības iestāžu un kapitālsabiedrību sagatavotos iepirkuma dokumentus;
- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu projektus, vadlīnijas un paraugnolikumus iepirkumu jomā;
- izvērtēt un saskaņot sagatavotos iepirkumu komisiju piedāvājumu vērtēšanas un lēmuma pieņemšanas protokolus;
- konsultēt pašvaldības amatpersonas un darbiniekus ar iepirkumiem saistītos jautājumos;
- sekot līdzi izmaiņām normatīvajos aktos amata kompetences jomā, sagatavot atzinumus par ārējiem normatīviem aktiem savas kompetences jomā, pēc nepieciešamības piedalīties normatīvo aktu saskaņošanas starpinstitūciju sanāksmēs;
- gatavot materiālus izskatīšanai komisijās, komitejās un sanāksmēs.
Kompetences prasības:
- augstākā izglītība uzņēmējdarbības, ekonomikas vai juridiskajā specialitātē;
- Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību normu pārzināšana administratīvo tiesību un procesu, publisko iepirkumu jomā un civiltiesībās;
- vēlama iepriekšējā darba pieredze līdzīgā amatā;
- teicamas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām (Windows vide, īpaši Excel, u.c.);
- spēja patstāvīgi organizēt darbu, risināt problēmas, argumentēt savu viedokli un uzņemties atbildību;
- elastīga, radoša un mērķtiecīga pieeja darbam, noturība stresa situācijās un darbs komandā;
- orientēšanās nozares likumdošanā, noteikumos un normatīvajos dokumentos;
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī.
Mēs piedāvājam:
- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā labos darba apstākļos;
- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas;
- konkurētspējīgu atlīdzību (1 300 – 1 500 EUR bruto mēnešalga) un sociālās garantijas;
- veselības apdrošināšanu pēc nostrādātiem trim mēnešiem.
Dzīves un darba aprakstu (CV) un motivācijas vēstuli līdz 2024. gada 17. maijam, iesniegt Ventspils domes administrācijas Personāla nodaļā, sūtot elektroniski: personals@ventspils.lv, uzziņas pa tālruņiem 636 01143, 636 01112.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir Ventspils valstspilsētas pašvaldības iestāde “Ventspils domes administrācija” Jūras ielā 36, Ventspilī, LV-3601, tālr.+371 63601100.