Pievienojies mūsu kolektīvam un Tu iegūsi:
- iespēju veikt atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu valsts pārvaldē;
- stabilu atalgojumu: mēnešalgu līdz 2000 EUR (atkarībā no Tavas profesionālās pieredzes), pārbaudes laikā līdz 1850 EUR, atkarībā no pieredzes un profesionālajām prasmēm publisko iepirkumu vai publiskās un privātās partnerības jomā,
- sociālās garantijas: veselības apdrošināšanu, papildatvaļinājumu, atvaļinājuma pabalstu un citus iestādē noteiktos motivācijas elementus atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem,
- un galvenais - profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu.
Tev būs jāuzņemas, jābūt atbildīgam un jāveic:
- izstrādāt tiesību aktu projektus (t.sk. likumprojektus un Ministru kabineta noteikumu projektus) un plānošanas dokumentu projektus publisko iepirkumu vai publiskās un privātās partnerības jomā;
- sagatavot vēstuļu projektus, juridiskus izvērtējumus vai atzinumus par publisko iepirkumu regulējuma jautājumiem, pārstāvēt ministrijas viedokli dažāda līmeņa sanāksmēs, t.sk. Eiropas Savienības Padomes un Eiropas Komisijas darba grupās;
- apkopot un analizēt ārvalstu praksi un tendences publisko iepirkumu jomā.
Lai sekmīgi varētu uzsākt pildīt vakantā amata pienākumus, Tev jāatbilst šādām prasībām: (atbilstoši amata aprakstā norādītajam)
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība, vēlama tiesību zinātnēs vai ekonomikā;
- pieredze publiskajā sektorā publisko iepirkumu vai publiskās un privātās partnerības jomā ne mazāk kā trīs gadi pēdējo 5 gadu laikā;
- labas angļu valodas zināšanas (spēja paust un aizstāvēt savu viedokli komunikācijā ar Eiropas Savienības institūcijām gan rakstiski, gan mutiski);
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos;
- augsta atbildības sajūta un precizitāte;
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, saskaņā ar Valsts civildienesta likuma 7. panta 1.1 daļu un 8. panta otro daļu uz amatu var pretendēt persona, kura ir sasniegusi likumā noteikto pensijas vecumu.
Ja vēlies pieteikties konkursā, Tev līdz 2025.gada 5.martam (ieskaitot) jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919 vai uz e-pastu pasts@fm.gov.lv šādi dokumenti:
- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī tajā apliecinot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām;
- Curriculum Vitae (CV);
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija;
- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs;
- citas pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu (ja tādi ir) kopijas, kas raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām.
Papildu informāciju Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē: Vakances | Finanšu ministrija (www.fm.gov.lv)
Zvani mums, ja Tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 25635377.
Informējam, ka Tava pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ.Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919, tālrunis: +371-67095405, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju par personas datu apstrādi Finanšu ministrijā var iegūt Finanšu ministrijas tīmekļa vietnē.