Galvenie pienākumi:
-
Izstrādāt iepirkumu dokumentāciju, iepirkumu rezultātā noslēdzamo līgumu projektus ar iepirkumu saistītās sarakstes
un citu dokumentu projektus;
-
plānot Aģentūras iepirkumus, sagatavojot un aktualizējot iepirkumu plānu precēm, būvdarbiem un pakalpojumiem
saimnieciskā gada budžeta līdzekļu ietvaros;
-
organizēt, vadīt un nodrošināt Aģentūras iepirkumu procedūras saskaņā ar normatīvajiem aktiem, tai skaitā Publisko
iepirkumu likumu Aģentūrai deleģēto funkciju ietvaros;
-
Veikt Iepirkuma komisijas kontaktpersonas funkcijas, konsultēt jautājumos, kas saistīti ar iepirkumiem, protokolēt
komisijas sēdes.
-
veikt iekšējo kontroli, tai skaitā elektronisku uzskaiti par to, lai visu Aģentūrā veikto preču iegādes un publisko
pakalpojumu, tai skaitā rēķinos vai iepirkumu līgumos norādītās summas atbilstu Publisko iepirkumu likuma
noteiktajām līgumcenu robežām;
-
Kārtot Iepirkuma komisijas lietvedību, nodrošināt Iepirkuma dokumentu nodošanu arhīvā, izstrādāt un atjaunot
Iepirkumu procedūras kārtību Aģentūrā.
-
Pārstāvēt Iepirkuma komisiju visās valsts un pašvaldību institūcijās, tiesu u.c. iestādēs un ar publiskām personām
un privātpersonām.
-
Nodrošināt iepirkumu publikāciju ievietošanu Iepirkuma uzraudzības biroja mājaslapā un Elektronisko iepirkumu
sistēmā.
Galvenās prasības:
- Augstākā izglītība ekonomikā, tiesību vai vadības zinātnēs.
-
Vēlams, lai izglītība būtu papildināta ar speciālajām zināšanām publisko iepirkumu jomā, publisko iepirkumu likuma
un ar to saistīto normatīvo aktu pārzināšana, ES projektu iepirkumu organizēšanā, ar būvniecību saistītos
iepirkumos.
- Iepriekšēja pieredze iepirkumu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību.
- Izteikta analītiskā domāšana, precizitāte un augsta atbildības sajūta.
- Spēja metodoloģiski pareizi atrast, analizēt un piemērot tiesību normas.
- Spēja argumentēt un izklāstīt juridiskos slēdzienus.
- Labas iemaņas darbā ar datoru un citu biroja tehniku.
- Teicamas saziņas un prezentācijas prasmes, spēja ātri novērtēt situāciju un pieņemt pamatotus lēmumus.
- Iniciatīva, spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un strādāt komandā.
- Valsts valodas zināšanas, saskaņā ar Valodas likumu (augstākās kategorijas līmenī).
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu EUR 1982,00 (bruto) mēnesī (profesijas kods 3323 01),
- normālo darba laiku 40 stundas nedēļā uz noteiktu laiku,
- sociālās garantijas.
- iespēja darbu daļēji veikt attālināti.
CV un pieteikumu (ar norādi: vakance – Iepirkumu speciālists) sūtīt elektroniski uz e-pastu: komunalserviss@carnikava.lv līdz
2024.gada 19.novembrim. Tālrunis informācijai 67 993 705.
Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantam informējam, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases norisi;
2) personas datu apstrādes pārzinis šī atlases konkursa ietvaros ir p/a “Carnikavas komunālserviss”, Stacijas iela
7, Carnikava, Carnikavas pagasts, Ādažu novads, LV-2163.
Papildu informāciju par personas datu apstrādi jūs variet iegūt tīmekļvietnes
www.adazunovads.lv sadaļā
"Privātuma politika".