Mēs uzticēsim:
- Veikt iepirkumu organizēšanu atbilstoši ārējiem un iekšējiem normatīvajiem aktiem.
- Departamenta struktūrvienību savlaicīgu iesniegto iepirkumu uzdevumu apkopošanu, materiālu sagatavošanu iepirkuma organizēšanai un iepirkumu komisijas darbam.
- Sniegt ieteikumus par iepirkuma metodes izvēli un piemērošanu.
- Konsultēt Departamenta darbiniekus par iepirkumu un cenu aptauju (zemsliekšņu iepirkumu) organizēšanu un norisi.
- Ņemt dalību iepirkumu komisiju darbā (gan kā komisijas loceklim, priekšsēdētājam ((amatpersonas statuss)), sekretāram), organizēt iepirkumu komisijas sēdes un pretendentu piedāvājumu izvērtēšanu.
- Veikt iepirkumu un cenu aptauju (zemsliekšņa iepirkumu) reģistrēšanu, darbs ar Elektronisko iepirkumu sistēmu, Iepirkumu uzraudzības biroja Publikāciju vadības sistēmu (e-veidlapas), u.c. datu bāzēm.
- Sagatavot iepirkumu dokumentāciju: iepirkumu nolikumus un tā pielikumus, sēžu protokolus, rīkojumus, sarakstes ar pretendentiem, ziņojumus u.c.
- Organizēt un dokumentēt Departamenta iepirkumu komisiju darbu un iepirkumu veikšanu.
- Nodrošināt iepirkumu dokumentācijas oriģinālu glabāšanu saskaņā ar lietvedības noteikumiem un Publisko iepirkumu likuma prasībām.
- Gatavot atbildes uz juridisku un fizisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem, tajā skaitā u.c.
- Pārstāvēt departamenta intereses Iepirkumu uzraudzības birojā saistībā ar iepirkumiem.
No pretendenta mēs sagaidām:
- Augstāko izglītību tiesību zinātnēs.
- Praktisku darba pieredzi valsts vai pašvaldības iestādē ne mazāk par diviem gadiem.
- Zināšanas publisko iepirkumu normatīvo aktu piemērošanas jomā.
- Augstu atbildības sajūtu, precizitāti un rūpīgu attieksmi pret darbu.
- Dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas noteikumu pārzināšanu labā līmenī.
- Valsts valodas prasmi augstākajā līmenī.
- Labas prasmes darbā ar datoru.
- Labas komunikācijas spējas un spēja darboties komandā.
- Prasmi strādāt ar MS Windows operētājsistēmu, MS Office nepieciešamajām programmām, interneta pārlūka programmām un biroja tehniku.
Mēs piedāvājam:
- Stabilu atalgojumu (bruto alga no 1750,- euro pārbaudes laikā, līdz 1950,- euro mēnesī);
- Veselības apdrošināšanas polisi pēc 3 mēnešiem;
- Papildus atvaļinājuma dienas.
- Atvaļinājuma pabalstu un citus ieguvumus.
- Motivējošu darba vidi.
CV un pieteikuma vai motivācijas vēstuli sūtīt Rīgas valstspilsētas pašvaldības Mājokļu un vides departamentam uz e-pasta adresi dmv@riga.lv, vai pa pastu uz adresi Brīvības ielā 49/53, Rīgā, LV-1010 ar norādi – Personāla nodaļai.
Informācija par personas datu apstrādi, ko veic
Rīgas valstspilsētas pašvaldības Mājokļu un vides departaments
Personas datu apstrādes pārzinis
Rīgas valstspilsētas pašvaldības iestāde - Rīgas valstspilsētas pašvaldības Mājokļu un vides departaments (turpmāk – Pārzinis), adrese: Brīvības iela 49/53, Rīga, LV-1010, elektroniskā pasta adrese: dmv@riga.lv
Personas datu aizsardzības speciālists
Rīgas valstspilsētas pašvaldības Datu aizsardzības un informācijas tehnoloģiju un drošības centrs, adrese: Dzirciema iela 28, Rīga, LV-1007, elektroniskā pasta adrese: dac@riga.lv
Plašāka informācija par pretendenta personas datu apstrādi pieejama
Noteikumos par personāla atlases privātuma politiku.