Iepirkumu speciālists

Izsludināts: 17.03.2025
Pieteikšanās termiņš: 17.04.2025

Vakances informācija

Mēs uzticēsim:

  • Veikt iepirkumu organizēšanu atbilstoši ārējiem un iekšējiem normatīvajiem aktiem.
  • Departamenta struktūrvienību savlaicīgu iesniegto iepirkumu uzdevumu apkopošanu, materiālu sagatavošanu iepirkuma organizēšanai un iepirkumu komisijas darbam.
  • Sniegt ieteikumus par iepirkuma metodes izvēli un piemērošanu.
  • Konsultēt Departamenta darbiniekus par iepirkumu un cenu aptauju (zemsliekšņu iepirkumu) organizēšanu un norisi.
  • Ņemt dalību iepirkumu komisiju darbā (gan kā komisijas loceklim, priekšsēdētājam ((amatpersonas statuss)), sekretāram), organizēt iepirkumu komisijas sēdes un pretendentu piedāvājumu izvērtēšanu.
  • Veikt iepirkumu un cenu aptauju (zemsliekšņa iepirkumu) reģistrēšanu, darbs ar Elektronisko iepirkumu sistēmu, Iepirkumu uzraudzības biroja Publikāciju vadības sistēmu (e-veidlapas), u.c. datu bāzēm.
  • Sagatavot iepirkumu dokumentāciju: iepirkumu nolikumus un tā pielikumus, sēžu protokolus, rīkojumus, sarakstes ar pretendentiem, ziņojumus u.c.
  • Organizēt un dokumentēt Departamenta iepirkumu komisiju darbu un iepirkumu veikšanu.
  • Nodrošināt iepirkumu dokumentācijas oriģinālu glabāšanu saskaņā ar lietvedības noteikumiem un Publisko iepirkumu likuma prasībām.
  • Gatavot atbildes uz juridisku un fizisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem, tajā skaitā u.c.
  • Pārstāvēt departamenta intereses Iepirkumu uzraudzības birojā saistībā ar iepirkumiem.

No pretendenta mēs sagaidām:

  • Augstāko izglītību tiesību zinātnēs.
  • Praktisku darba pieredzi valsts vai pašvaldības iestādē ne mazāk par diviem gadiem.
  • Zināšanas publisko iepirkumu normatīvo aktu piemērošanas jomā.
  • Augstu atbildības sajūtu, precizitāti un rūpīgu attieksmi pret darbu.
  • Dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas noteikumu pārzināšanu labā līmenī.
  • Valsts valodas prasmi augstākajā līmenī.
  • Labas prasmes darbā ar datoru.
  • Labas komunikācijas spējas un spēja darboties komandā.
  • Prasmi strādāt ar MS Windows operētājsistēmu, MS Office nepieciešamajām programmām, interneta pārlūka programmām un biroja tehniku.

Mēs piedāvājam:

  • Stabilu atalgojumu (bruto alga no 1750,- euro pārbaudes laikā, līdz 1950,- euro mēnesī);
  • Veselības apdrošināšanas polisi pēc 3 mēnešiem;
  • Papildus atvaļinājuma dienas.
  • Atvaļinājuma pabalstu un citus ieguvumus.
  • Motivējošu darba vidi.

CV un pieteikuma vai motivācijas vēstuli sūtīt Rīgas valstspilsētas pašvaldības Mājokļu un vides departamentam uz e-pasta adresi dmv@riga.lv, vai pa pastu uz adresi Brīvības ielā 49/53, Rīgā, LV-1010 ar norādi – Personāla nodaļai.

Informācija par personas datu apstrādi, ko veic

Rīgas valstspilsētas pašvaldības Mājokļu un vides departaments

Personas datu apstrādes pārzinis

Rīgas valstspilsētas pašvaldības iestāde - Rīgas valstspilsētas pašvaldības Mājokļu un vides departaments (turpmāk – Pārzinis), adrese: Brīvības iela 49/53, Rīga, LV-1010, elektroniskā pasta adrese: dmv@riga.lv

Personas datu aizsardzības speciālists

Rīgas valstspilsētas pašvaldības Datu aizsardzības un informācijas tehnoloģiju un drošības centrs, adrese: Dzirciema iela 28, Rīga, LV-1007, elektroniskā pasta adrese: dac@riga.lv

Plašāka informācija par pretendenta personas datu apstrādi pieejama

Noteikumos par personāla atlases privātuma politiku.

Atalgojuma informācija (Bruto EUR):
1750 - 1950
Slodze:
Pilna slodze
Darba vieta:
Brīvības iela 49/53, Rīga

Darba devēja informācija

Rīgas valstspilsētas pašvaldība

Reģistrācijas numurs: 90011524360

Kontakti:

E-pasts: dmv@riga.lv