Strādājot kopā ar mums, Tu iegūsi:
- augstas kvalitātes veselības apdrošināšanas polisi un visas sociālās garantijas no pirmās darba dienas;
- apmaksātus mobilos sakarus un mājas internetu no pirmās darba dienas, bet pēc 6 mēnešiem ar īpašām atlaidēm arī ģimenes locekļiem;
- iespēju izmantot elastīgu darba uzsākšanas un darba dienas nobeiguma laiku atkarībā no darba specifikas;
- brīvdienas par bērniem, papildus likumā noteiktajam brīvdienu skaitam;
- ceturkšņa bonusus un gada prēmijas, kā arī Atved draugu bonusu;
- iespēju strādāt hibrīda modelī (attālināti/klātienē), kā arī strādāt vairākus mēnešus no ārvalstīm, vienojoties ar savu tiešo vadītāju par darba organizēšanu;
- uzņēmuma apmaksātu vienu dienu gadā brīvprātīgā darba veikšanai;
- sadarbībā ar IKEA iespēju labiekārtot attālinātā darba vietu mājās;
- regulārus kursus un apmācības;
- bezmaksas autostāvvietu un slēgtu velonovietni pie biroja;
- darbinieku atlaides precēm Tele2 centros un īpašu punktu sistēmu;
- Go3 Televīziju par īpašu darbinieku atlaidi;
- gardas biroja kafijas, tējas un piena kokteiļus, kā arī augļu otrdienas un saldumu piektdienas;
- īpaši sarūpētas dāvanas Ziemassvētkos;
- iespēja trenēt un pilnveidot savus profesionālos muskuļus starptautiskā vidē ar uz vērtībām balstītu uzņēmuma kultūru;
- iepazīsti tuvāk kolēģus, piedaloties ikgadējos departamenta un Tele2 saliedēšanās pasākumos;
- strādāt pirmajā labbūtības birojā Latvijā ar visām nepieciešamajām ērtībām produktīvai darba veikšanai.
Šī vakance ir domāta Tev, ja Tev ir:
- 3-5 gadu kategoriju vadītāja pieredze ar iepirkuma mērķu sasniegšanas atbildību starptautiskā uzņēmumā;
- preču aprites plānošanas un nodrošināšanas pieredze atbilstoši finanšu mērķiem;
- veiksmīga pārrunu vešanas pieredze ar starptautiskiem piegādātājiem;
- vēlama augstākā izglītība uzņēmējdarbības vadībā vai ekonomikā;
- padziļinātas Excel lietošanas prasmes;
- finanšu un loģistikas sistēmu lietošanas prasmes;
- labas analītiskās prasmes, spēja rast nestandarta risinājumus;
- labas latviešu un svešvalodu zināšanas.
Tavi galvenie darba pienākumi būs:
- mobilo ierīču un aksesuāru pārdošanas mērķu sasniegšana visos pārdošanas kanālos;
- veikt iepirkumus un plānot piegādes atbilstoši pārdošanas plānam, ievērojot nospraustos finanšu mērķus;
- sadarbība un vienošanās ar esošajiem piegādātajiem, jaunu piegādātāju meklēšana, līgumu slēgšana un to izpildes atsekošana (gan izejošie, gan ienākošie rēķini);
- piegāžu ķēdes nodrošināšana sadarbībā ar loģistikas speciālistu;
- SIM karšu un to kodu nodrošināšana atbilstoši pārdošanas plānam;
- datu ievade un to apstrāde;
- cieša ikdienas sadarbība ar pārdošanas un mārketinga nodaļas kolēģiem.
Atalgojums: 2000 – 2600 eiro (bruto)
Lai pieteiktos vakancei, lūgums, aizpildīt pieteikuma anketu, spiežot uz - apply now. N.B. Pateicamies par atsaucību un lūdzam ievērot, ka sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai. Konfidencialitāti garantējam.