Ierīču un aksesuāru kategorijas iepirkumu vadītājs

Izsludināts: 19.08.2024
Pieteikšanās termiņš: 28.08.2024

Vakances informācija

Strādājot kopā ar mums, Tu iegūsi:

  • augstas kvalitātes veselības apdrošināšanas polisi un visas sociālās garantijas no pirmās darba dienas;
  • apmaksātus mobilos sakarus un mājas internetu no pirmās darba dienas, bet pēc 6 mēnešiem ar īpašām atlaidēm arī ģimenes locekļiem;
  • iespēju izmantot elastīgu darba uzsākšanas un darba dienas nobeiguma laiku atkarībā no darba specifikas;
  • brīvdienas par bērniem, papildus likumā noteiktajam brīvdienu skaitam;
  • ceturkšņa bonusus un gada prēmijas, kā arī Atved draugu bonusu;
  • iespēju strādāt hibrīda modelī (attālināti/klātienē), kā arī strādāt vairākus mēnešus no ārvalstīm, vienojoties ar savu tiešo vadītāju par darba organizēšanu;
  • uzņēmuma apmaksātu vienu dienu gadā brīvprātīgā darba veikšanai;
  • sadarbībā ar IKEA iespēju labiekārtot attālinātā darba vietu mājās;
  • regulārus kursus un apmācības;
  • bezmaksas autostāvvietu un slēgtu velonovietni pie biroja;
  • darbinieku atlaides precēm Tele2 centros un īpašu punktu sistēmu;
  • Go3 Televīziju par īpašu darbinieku atlaidi;
  • gardas biroja kafijas, tējas un piena kokteiļus, kā arī augļu otrdienas un saldumu piektdienas;
  • īpaši sarūpētas dāvanas Ziemassvētkos;
  • iespēja trenēt un pilnveidot savus profesionālos muskuļus starptautiskā vidē ar uz vērtībām balstītu uzņēmuma kultūru;
  • iepazīsti tuvāk kolēģus, piedaloties ikgadējos departamenta un Tele2 saliedēšanās pasākumos;
  • strādāt pirmajā labbūtības birojā Latvijā ar visām nepieciešamajām ērtībām produktīvai darba veikšanai.

Šī vakance ir domāta Tev, ja Tev ir:

  • 3-5 gadu kategoriju vadītāja pieredze ar iepirkuma mērķu sasniegšanas atbildību starptautiskā uzņēmumā;
  • preču aprites plānošanas un nodrošināšanas pieredze atbilstoši finanšu mērķiem;
  • veiksmīga pārrunu vešanas pieredze ar starptautiskiem piegādātājiem;
  • vēlama augstākā izglītība uzņēmējdarbības vadībā vai ekonomikā;
  • padziļinātas Excel lietošanas prasmes;
  • finanšu un loģistikas sistēmu lietošanas prasmes;
  • labas analītiskās prasmes, spēja rast nestandarta risinājumus;
  • labas latviešu un svešvalodu zināšanas.

Tavi galvenie darba pienākumi būs:

  • mobilo ierīču un aksesuāru pārdošanas mērķu sasniegšana visos pārdošanas kanālos;
  • veikt iepirkumus un plānot piegādes atbilstoši pārdošanas plānam, ievērojot nospraustos finanšu mērķus;
  • sadarbība un vienošanās ar esošajiem piegādātajiem, jaunu piegādātāju meklēšana, līgumu slēgšana un to izpildes atsekošana (gan izejošie, gan ienākošie rēķini);
  • piegāžu ķēdes nodrošināšana sadarbībā ar loģistikas speciālistu;
  • SIM karšu un to kodu nodrošināšana atbilstoši pārdošanas plānam;
  • datu ievade un to apstrāde;
  • cieša ikdienas sadarbība ar pārdošanas un mārketinga nodaļas kolēģiem.

Atalgojums: 2000 – 2600 eiro (bruto)

Lai pieteiktos vakancei, lūgums, aizpildīt pieteikuma anketu, spiežot uz - apply now. N.B. Pateicamies par atsaucību un lūdzam ievērot, ka sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai. Konfidencialitāti garantējam.

Atalgojuma informācija (Bruto EUR):
2000 - 2600 EUR
Slodze:
Pilna slodze
Darba vieta:
Rīga, Latvija

Darba devēja informācija

Tele2 SIA

Reģistrācijas numurs: 40003272854