(0,5 slodze, Rīgā uz noteiktu laiku līdz 31.12.2029.).
Amata mērķis: nodrošināt juridisko atbalstu ES fonda projekta “Atbalsta pasākumi bērniem ar uzvedības un atkarību problēmām un to ģimenēm” (turpmāk – Projekts) īstenošanā.
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt, saskaņot un aktualizēt Projekta iepirkumu plānu, Projekta iepirkumu dokumentāciju;
- organizēt un vadīt Projekta iepirkumu komisijas darbu un piedalīties iepirkumu komisijā;
- izsludināt Projekta iepirkumus atbilstoši attiecīgajiem regulējušiem normatīviem aktiem un Projektā - - analizēt iepirkumu procedūru pilnveidošanas iespējas, sniegt atbilstošus priekšlikumus;
- paredzētajam mērķim, aktivitātēm, sagaidāmajiem rezultātiem un uzraudzības rādītājiem;
- izstrādāt Projekta ietvaros noslēdzamo līgumu projektus, veikt to izmaiņas, nodrošināt līgumu noslēgšanu, kontrolēt līgumsaistību izpildi, kā arī reģistrēt līgumus vienotajā dokumentu vadības sistēmā;
- konsultēt un sniegt atbalstu Projekta personālam juridiskas dabas jautājumu risināšanā starp centru un Projekta īstenošanā piesaistītajām juridiskajam un fiziskajām personām, ES fondu vadībā iesaistītajām institūcijām un citām pusēm amata kompetences ietvaros;
- nodrošināt saraksti par juridiskiem jautājumiem, t.sk. par iepirkumiem, Projekta ietvaros;
- piedalīties centra, Labklājības ministrijas, ES fondu vadībā iesaistīto iestāžu, ES institūciju un citu institūciju organizētās sanāksmēs, darba grupās saistībā ar nodaļas darbu vai Projekta īstenošanu amata kompetences ietvaros;
- pārstāvēt centra intereses Iepirkumu uzraudzības birojā, tiesā un citās valsts pārvaldes iestādēs publisko iepirkumu jomā un lietās, kas izriet no līgumattiecībām saistībā ar ES projekta ieviešanu;
- pārstāvēt centru gadījumos, ja Projekta ietvaros ir tiesvedības gadījumi;
- nepieciešamības gadījumā pārstāvēt centru komunikācijā ar citām institūcijām un plašsaziņas līdzekļiem amata kompetences ietvaros;
- pēc pieprasījuma sniegt informāciju datu subjektam par viņu tiesību īstenošanu saskaņā ar personas datu apstrādi reglamentējošiem normatīvajiem aktiem par Projekta administrēšanas nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem.
- nodrošināt Projekta administrēšanas nodaļas dokumentācijas identificēšanu, sistematizāciju, aktualizēšanu, apriti, izpildi un saglabāšanu visā Projekta izstrādes un īstenošanas laikā;
- piedalīties Projekta risku vadībā, t.sk. risku apzināšanā un analīzē, un sniegt priekšlikumus identificēto risku novēršanai vai mazināšanai;
- piedalīties Projekta īstenošanas laikā radušos problēmu risināšanā, par iespējamajiem risinājumiem konsultējoties ar centra, Labklājības ministrijas, ES fondu vadībā iesaistīto institūciju un citiem speciālistiem;
- regulāri papildināt zināšanas, pilnveidot prasmes un kompetences, kas nepieciešamas amata pienākumu pildīšanai;
- atbilstoši amata kompetencei veikt citus uzdevumus pēc Projekta administrēšanas nodaļas vadītāja norādījumiem.
Prasības pretendentiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs;
- vismaz viens gads darba pieredze juridiskajos jautājumos par ES fondu projektiem;
- pieredze publisko iepirkumu, t.sk. ES fondu iepirkumu, organizēšanā.
- izpratne par valsts pārvaldes darbību un bērnu aizsardzības jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem;
- izpratne par ES un Latvijas tiesību aktiem saistībā ar ES fondu ieviešanu;
- izpratne par ES fondu vadības, īstenošanas un uzraudzības sistēmu;
- zināšanas iepirkumu jomā, t.sk. zināšanas un prasmes līgumu gatavošanā;
- prasmes darbā ar Elektronisko iepirkumu sistēmu.
- valsts valodā iegūta izglītība vai C līmeņa 2. pakāpei atbilstošas valsts valodas prasmes;
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru (MS Word un MS Excel, interneta pārlūkprogrammas, e-pasta programmas).
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 974,50 EUR līdz 1026,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atbilstoši Ministru kabineta noteiktajai valsts un pašvaldību institūciju amatu kataloga klasifikācijai un ņemot vērā amatam atbilstošo mēnešalgu grupu, kā arī individuālo kvalifikācijas, kompetenču un darba snieguma līmeni;
- piemaksas un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
- atbildīgu un interesantu darbu līgumu izstrādes un iepirkumu organizēšanas jomā;
- profesionālo zināšanu, prasmju un spēju pilnveidi;
- labus darba apstākļus;
- elastīgu darba laiku un iespēju strādāt attālināti;
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika.
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule;
- CV;
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
- valsts valodas prasmes apliecinoša dokumenta kopija (pretendentiem, kuri nav ieguvuši izglītību valsts valodā). Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Dokumenti ir jāiesniedz līdz 2024. gada 6.maijam nosūtot uz e-pastu: atlase@lm.gov.lv ar norādi “BAC_JUR” Tālr. uzziņām 67021628.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Izskatīsim to pretendentu pieteikumus, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas tiks izvirzīti konkursa otrajai kārtai.
Informējam, ka konkursa otrā kārta (darba intervija) tiks organizēta attālinātā režīmā.
Informējam, ka, lai uzsāktu darbu Bērnu aizsardzības centrā un noformētu tiesiskās attiecības Jums būs nepieciešams elektroniskais paraksts.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Labklājības ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Labklājības ministrija.