Vecākais referents

Izsludināts: 29.01.2025
Pieteikšanās termiņš: 03.02.2025

Vakances informācija

Ja Tu:

  • spēj ātri pielāgoties un adaptēties dažādām situācijām;
  • nepadodies pie pirmajiem šķēršļiem un katrā jaunā izaicinājumā saskati iespējas sevi pierādīt un pilnveidot;
  • neesi vienveidīga darba cienītājs;
  • spēj novērtēt jaudīgus kolēģus, ar kuriem kopā sasniegt labākos rezultātus;
  • esi komandas spēlētājs/a, kuram/ai ir svarīgi komandas kopējie sasniegumi;
  • ievēro noteiktos izpildes termiņus un esi gatavs/a uzņemties jaunus pienākumus arī tad, ja iepriekšējie vēl nav izpildīti.

Tev uzticēsim:

  • Pārvaldīt materiāltehnisko līdzekļu iepirkumu un pakalpojumu līgumus, veikt līgumu izpildes kontroli, risināt ar to saistītos jautājumus un problēmsituāciju gadījumā piedāvāt risinājumus, veikt atbilstošus pasākumus problēmsituāciju novēršanai.
  • Veikt materiāltehnisko līdzekļu vai pakalpojumu pieņemšanu atbilstoši līguma noteikumiem.
  • Izskatīt piegādātāju un materiāltehnisko līdzekļu lietotāju iesūtītās vēstules, iesniegumus, sūdzības, analizēt tās un sagatavot atbildes vēstules, veikt atbilstošus pasākumus trūkumu novēršanai.
  • Gatavot atskaites par līgumu izpildes gaitu, izstrādāt, sagatavot un noformēt dokumentus atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, piedalīties Centra organizatorisko dokumentu izstrādē.

No Tevis sagaidām:

  • atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
  • augstāko izglītība, priekšroka pretendentiem ar augstāko tehnisko vai militāro izglītību;
  • vismaz viena gada pieredzi attiecīgajā specialitātē, prasmi praksē pielietot profesionālās zināšanas;
  • vēlama pieredze līgumu vadībā, priekšrocība pretendentiem ar pieredzi aizsardzības sektorā;
  • vēlama pieredze ar resursu vadības sistēmu "Horizon" un dokumentu vadības sistēmu "Namejs";
  • vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā;
  • analītisko domāšanu, orientāciju uz rezultātu sasniegšanu;
  • spēju patstāvīgi organizēt, plānot savu darbu un strādāt komandā;
  • valsts valodas zināšanas (vismaz C līmenis 1.pakāpe);
  • angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī;
  • prasmi strādāt ar MS Office lietojumprogrammām un tīmekļa pārlūkprogrammām lietotāja līmenī;
  • prasmi darbā izmantot biroja tehniku;
  • obligāta e-ID dokumentu elektroniskai parakstīšanai;
  • B kategorijas vadītāja apliecība.

Pievienojies un Tu iegūsi:

  • Atalgojumu no 1450 EUR līdz 1700 EUR;
  • Motivācijas sistēmu atbilstoši Tavam ieguldījumam;
  • Darba vietu Biksēres ielā 6, Rīgā;
  • Draudzīgus un atsaucīgus kolēģus;
  • Dinamisku un uz pārmaiņām vērstu darba vidi valsts iestādē;
  • Veselības apdrošināšanu pēc 3 mēnešiem;
  • Apmaksātu papildatvaļinājumu;
  • Elastīgā darba iespējas;
  • Iespēja bez maksas apmeklēt peldbaseinu (Rīgā);
  • Atbilstoši darbam visus nepieciešamos profesionālos instrumentus;
  • Daudzpusīgu iespēju profesionāli pilnveidoties vai izglītoties.

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt E-pastā: vakances@valic.gov.lv līdz 2025. gada 3.februārim (ieskaitot) vai Valsts aizsardzības loģistikas un iepirkumu centram Biksēres ielā 6, Rīgā, LV 1073.

Tālrunis uzziņām: 68202615

Priecājamies par katru saņemto pieteikumu, bet vēršam uzmanību, ka individuāli sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kurus aicināsim uz konkursa nākamo kārtu - interviju.

Par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Atalgojuma informācija (Bruto EUR):
1450 - 1700 EUR
Slodze:
Pilna slodze
Darba vieta:
Rīga, Biksēres iela 6

Darba devēja informācija

Valsts aizsardzības loģistikas un iepirkumu centrs

Reģistrācijas numurs: 40900035122