Ja Tu:
- spēj ātri pielāgoties un adaptēties dažādām situācijām;
- nepadodies pie pirmajiem šķēršļiem un katrā jaunā izaicinājumā saskati iespējas sevi pierādīt un pilnveidot;
- neesi vienveidīga darba cienītājs;
- spēj novērtēt jaudīgus kolēģus, ar kuriem kopā sasniegt labākos rezultātus;
- esi komandas spēlētājs/a, kuram/ai ir svarīgi komandas kopējie sasniegumi;
- ievēro noteiktos izpildes termiņus un esi gatavs/a uzņemties jaunus pienākumus arī tad, ja iepriekšējie vēl nav izpildīti.
Tev uzticēsim:
- Pārvaldīt materiāltehnisko līdzekļu iepirkumu un pakalpojumu līgumus, veikt līgumu izpildes kontroli, risināt ar to saistītos jautājumus un problēmsituāciju gadījumā piedāvāt risinājumus, veikt atbilstošus pasākumus problēmsituāciju novēršanai.
- Veikt materiāltehnisko līdzekļu vai pakalpojumu pieņemšanu atbilstoši līguma noteikumiem.
- Izskatīt piegādātāju un materiāltehnisko līdzekļu lietotāju iesūtītās vēstules, iesniegumus, sūdzības, analizēt tās un sagatavot atbildes vēstules, veikt atbilstošus pasākumus trūkumu novēršanai.
- Gatavot atskaites par līgumu izpildes gaitu, izstrādāt, sagatavot un noformēt dokumentus atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, piedalīties Centra organizatorisko dokumentu izstrādē.
No Tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
- augstāko izglītība, priekšroka pretendentiem ar augstāko tehnisko vai militāro izglītību;
- vismaz viena gada pieredzi attiecīgajā specialitātē, prasmi praksē pielietot profesionālās zināšanas;
- vēlama pieredze līgumu vadībā, priekšrocība pretendentiem ar pieredzi aizsardzības sektorā;
- vēlama pieredze ar resursu vadības sistēmu "Horizon" un dokumentu vadības sistēmu "Namejs";
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā;
- analītisko domāšanu, orientāciju uz rezultātu sasniegšanu;
- spēju patstāvīgi organizēt, plānot savu darbu un strādāt komandā;
- valsts valodas zināšanas (vismaz C līmenis 1.pakāpe);
- angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī;
- prasmi strādāt ar MS Office lietojumprogrammām un tīmekļa pārlūkprogrammām lietotāja līmenī;
- prasmi darbā izmantot biroja tehniku;
- obligāta e-ID dokumentu elektroniskai parakstīšanai;
- B kategorijas vadītāja apliecība.
Pievienojies un Tu iegūsi:
- Atalgojumu no 1450 EUR līdz 1700 EUR;
- Motivācijas sistēmu atbilstoši Tavam ieguldījumam;
- Darba vietu Biksēres ielā 6, Rīgā;
- Draudzīgus un atsaucīgus kolēģus;
- Dinamisku un uz pārmaiņām vērstu darba vidi valsts iestādē;
- Veselības apdrošināšanu pēc 3 mēnešiem;
- Apmaksātu papildatvaļinājumu;
- Elastīgā darba iespējas;
- Iespēja bez maksas apmeklēt peldbaseinu (Rīgā);
- Atbilstoši darbam visus nepieciešamos profesionālos instrumentus;
- Daudzpusīgu iespēju profesionāli pilnveidoties vai izglītoties.
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt E-pastā: vakances@valic.gov.lv līdz 2025. gada 3.februārim (ieskaitot) vai Valsts aizsardzības loģistikas un iepirkumu centram Biksēres ielā 6, Rīgā, LV 1073.
Tālrunis uzziņām: 68202615
Priecājamies par katru saņemto pieteikumu, bet vēršam uzmanību, ka individuāli sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kurus aicināsim uz konkursa nākamo kārtu - interviju.
Par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.