Iepirkumu speciālists

Izsludināts: 11.11.2024
Pieteikšanās termiņš: 21.11.2024

Vakances informācija

JA TU:

  • spēj ātri pielāgoties un adaptēties dažādām situācijām,
  • nepadodies pie pirmajiem šķēršļiem un katrā jaunā izaicinājumā saskati iespējas sevi pierādīt un pilnveidot,
  • neesi vienveidīga darba cienītājs,
  • spēj novērtēt jaudīgus kolēģus, ar kuriem kopā sasniegt labākos rezultātus,
  • esi komandas spēlētājs/a, kuram/ai ir svarīgi komandas kopējie sasniegumi,
  • ievēro noteiktos izpildes termiņus un esi gatavs/a uzņemties jaunus pienākumus arī tad, ja iepriekšējie vēl nav izpildīti

MUMS TEVI VAJAG!

Tev uzticēsim:

  • nodrošināt iepirkumu procedūru norisi un dokumentēt iepirkumu gaitu atbilstoši normatīvajiem tiesību aktiem, sagatavot publikācijas, ziņojumus, nolikumus, uzaicinājumus, vēstules, protokolus u.c. dokumentus,
  • nodrošināt informācijas ievadi ar publiskajiem iepirkumiem saistītajās informācijas sistēmās,
  • pildīt iepirkuma komisijas priekšsēdētāja un komisijas locekļa pienākumus,
  • piedalīties iepirkuma procedūras dokumentācijas izstrādē, sniegt priekšlikumus attiecībā uz iepirkuma dokumentācijas izstrādi un uzlabošanu.

No Tevis sagaidām:

  • atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un likuma "Par valsts noslēpumu” 9. panta prasībām,
  • akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību,
  • pieredzi un zināšanas publisko iepirkumu rīkošanas un dokumentācijas izstrādes jomā, kas iegūta pēdējo 5 gadu laikā, pārstāvot pasūtītāju,
  • prasmi praksē izmantot teorētiskās zināšanas,
  • vēlama pieredze iepirkuma komisijas priekšsēdētāja amata pienākumu pildīšanā,
  • spēju noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt, plānot savu darbu un strādāt komandā,
  • prasmi izteikt un argumentēt savu viedokli un spēju patstāvīgi pieņemt lēmumus,
  • prasmi analizēt un apstrādāt liela apjoma informāciju,
  • labas komunikācijas prasmes,
  • angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī,
  • darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanas prasmi (MS Office programmas lietotāja līmenī),
  • B kategorijas autovadītāja apliecību,
  • eID karti elektroniskai dokumentu parakstīšanai.

Pievienojies un Tu iegūsi:

  • Atalgojumu no 2040 EUR līdz 2220 EUR
  • Apmaksātu papildatvaļinājumu
  • Motivācijas sistēmu atbilstoši Tavam ieguldījumam
  • Draudzīgus un atsaucīgus kolēģus
  • Elastīga un attālināta darba iespējas
  • Veselības apdrošināšanu pēc 3 mēnešiem
  • Darba vietu Biksēres ielā 6, Rīgā
  • Daudzpusīgu iespēju profesionāli pilnveidoties vai izglītoties
  • Dinamisku un uz pārmaiņām vērstu darba vidi valsts iestādē
  • Atbilstoši darbam visus nepieciešamos profesionālos instrumentus
  • Iespēju bezmaksas apmeklēt peldbaseinu (Rīgā)

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2024. gada 21. novembrim (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt sadaļā "PIETEIKTIES" vai: Valsts aizsardzības loģistikas un iepirkumu centram Biksēres ielā 6, Rīgā, LV 1073 vai E-pastā: vakances@valic.gov.lv, tālrunis uzziņām 68202615

Atalgojuma informācija (Bruto EUR):
2040 - 2220 EUR
Slodze:
Pilna slodze
Darba vieta:
LATVIJA, Biksēres iela 6, Rīga

Darba devēja informācija

Valsts aizsardzības loģistikas un iepirkumu centrs

Reģistrācijas numurs: 40900035122