Mēs Tev uzticēsim:
- koordinēt, veikt publisko iepirkumu procedūras
- organizēt, iepirkumu komisijas un dokumentēt iepirkumu norisi
-
sagatavot, izvērtēt iepirkumu nolikumus, tehniskās specifikācijas un citu ar iepirkumu organizēšanu saistīto
dokumentāciju
- veikt publisko iepirkumu organizēšanas procesus
- veikt iepirkumu līgumu projektu izstrādi, publisko līgumu uzskaiti un kontroli
- izstrādāt, aktualizēt iekšējo normatīvo aktu projektus, metodiskos materiālus
- piedalīties citu institūciju izstrādāto normatīvo aktu projektu izstrādē
-
sagatavot paskaidrojumus un pierādījumus iesniegšanai Iepirkumu uzraudzības birojam konsultēt Centra darbiniekus un
amatpersonas iepirkumu un apgādes jomā
Mūsu prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- viena gada pieredze valsts pārvaldē
- zināšanas un pieredze publisko iepirkumu organizēšanas jomā
-
pārzināt un prast pielietot normatīvos aktus, kas saistīti ar pienākumu izpildi, pielietot darba pienākumu izpildei
nepieciešamās zināšanas publisko iepirkumu organizēšanas jomā
-
spēja pieņemt lēmumus, augsta atbildības sajūta, noturība stresa situācijās, prasme sava darba procesa plānošanā un
organizēšanā, labas sadarbības, komunikācijas, prezentācijas prasmes
- vēlamas zināšanas un izpratne par informācijas un komunikācijas tehnoloģijām (IKT)
-
atbilstība kompetencēm: ētiskums; rūpes par kārtību, precizitāti un kvalitāti; komunikācija; darbs komandā;
atsaucība
- prasmes strādāt ar datoru, MS Office programmatūru
- valsts valodas zināšanas (augstākā pakāpe C1)
Mēs piedāvājam:
-
interesantu, atbildīgu darbu dinamiskā valsts pārvaldes iestādē, profesionālā komandā, atsaucīgā un draudzīgā
kolektīvā
- mēnešalgu no 1483 euro līdz 1600 euro atkarībā no individuālā novērtējuma
- elastīga un attālināta darba iespējas ar pamatdarbavietu Bruņinieku ielā 72B, Rīgā
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām
- valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas
- papildatvaļinājumu par ikgadējo darba izpildes novērtējumu
- espēju pilnveidot savas profesionālās zināšanas un prasmes
CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2024. gada 13. maijam (ieskaitot) sūtīt
Iekšlietu ministrijas Informācijas centram uz e-pasta adresi
personals@ic.iem.gov.lv ar
norādi "Konkurss – IN Jurists".
Plašāka informācija par Informācijas centru: https://www.ic.iem.gov.lv/lv.
Ja ir jautājumi par vakanto amatu, lūdzu zvanīt uz tālruņa numuru 67208797.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz
personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula) 13.pantu, Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs informē, ka:
-
Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
-
personas datu apstrādes pārzinis ir Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs, Bruņinieku iela 72B, Rīga, LV-1009,
https://www.ic.iem.gov.lv/lv/personas-datu-apstrade