Prasības amata pretendentiem:
- augstākā (bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnes, komerczinību un administrēšanas, civilās un militārās aizsardzības vai sociālo un cilvēkrīcības zinātņu izglītības tematiskajā jomā;
- 3 gadu darba pieredze apgādes (publiskie iepirkumi) vai finanšu jomā. Vēlama pieredze kuģošanas līdzekļu apgādes un ekspluatācijas nodrošināšanas jomā;
- vēlama 3 gadu pieredze personāla vadīšanā;
- padziļinātas zināšanas par publisko iepirkumu politiku un to procedūrām, kā arī standarta dokumentu tiesību aktiem, kas attiecas uz publiskajiem iepirkumiem un ar tiem saistītajiem procesiem;
- vispārīgas zināšanas par Latvijas Republikas, Eiropas Savienības un starptautisko tiesību sistēmu;
- prasme strādāt ar datorprogrammām (MS Word, MS Excel, elektroniskā pasta un interneta pārlūkprogrammas);
- angļu valodas zināšanas vismaz A2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām pamatnostādnēm valodu apguvei.
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, organizēt, vadīt un uzraudzīt publisko iepirkuma procedūru īstenošanu saistībā ar kuģošanas līdzekļu iegādi, uzturēšanu, nepieciešamo preču iegādi un pakalpojumu saņemšanu;
- nodrošināt iepirkuma speciālistu grupas vadību;
- vadīt iepirkumu procedūras izstrādāšanu un pilnveidošanu;
- sagatavot tehniskās specifikācijas kuģošanas līdzekļu aprīkojuma un iekārtu periodiskajām apkopēm un pārbaudēm;
- vadīt iepirkuma komisijas darbu;
- veikt iepirkuma ietvaros iesniegtās iepirkuma dokumentācijas izvērtēšanu;
- vadīt un uzraudzīt iepirkumu dokumentācijas ievadīšanu, reģistrāciju un aktualizāciju informācijas sistēmās;
- veikt pārvaldes Iepirkuma komisiju darbu reglamentējošo normatīvo aktu sagatavošanu un aktualizāciju;
- izvērtēt iesniegtos pieprasījumus par nepieciešamo preču iegādi vai pakalpojumu saņemšanu;
- kontrolēt kuģošanas līdzekļu uzturēšanas un ekspluatācijas nodrošināšanai nepieciešamo pakalpojumu izpildi;
- kontrolēt degvielai piešķirto finanšu līdzekļu izlietojumu;
- kontrolēt iepirkumu realizācijas plānu sagatavošanu un tā izpildi;
- piedalīties finanšu plāna sagatavošanā kuģošanas līdzekļu uzturēšanas un ekspluatācijas nodrošināšanai;
- vadīt līgumu izstrādes procesu, uzraudzīt iepirkuma līgumu noslēgšanu ar piegādātājiem un kontrolēt iepirkumu ietvaros noslēgto līgumu izpildi;
- kontrolēt ikmēneša iepirkumu realizācijas plānā apstiprināto finanšu līdzekļu izlietojumu;
- nodrošināt FRONTEX Aģentūras kopējo operāciju ietvaros iesaistītajiem kuģošanas līdzekļiem piešķirto finanšu līdzekļu izlietojuma apkopošanu, analīzi un Publisko iepirkumu likumā noteikto līgumcenas sliekšņu ievērošanas kontroli;
- vadīt un nodrošināt ar iepirkumu realizāciju saistīto iknedēļas pārskatu sagatavošanu.
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 1250 EUR līdz 1883 EUR pirms nodokļu nomaksas (saskaņā ar iestādē noteikto darba samaksu un tās noteikšanas kārtību);
- interesantu un atbildīgu darbu;
- iespēju attīstīt un paplašināt profesionālās zināšanas;
- ikgadējo apmaksāto atvaļinājumu, papildatvaļinājuma dienas, atvaļinājuma pabalstu un sociālās garantijas;
- veselības apdrošināšanu (pēc nostrādātajiem 6 mēnešiem);
- speciālo medicīniski optisko redzes korekcijas līdzekļu iegādes izdevumu kompensāciju līdz 150 EUR.
Pieteikuma iesniegšana:
- Kandidātiem CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt elektroniski uz e-pasta adresi: ilze.jansevska@rs.gov.lv norādot amata nosaukumu vai pa pastu: Valsts robežsardzes Ventspils pārvalde, Ostas iela 33, Ventspils, LV-3601.
- Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentus par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
- Tiks izskatīti to kandidātu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar kandidātiem, kuri pēc iesūtīto dokumentu izvērtēšanas būs izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šīs atlases konkursa norises nodrošināšanai. Datu apstrādes pārzinis ir Valsts robežsardze, kontaktinformācija: Rūdolfa iela 5, Rīga, LV-1012; Valsts robežsardze datu aizsardzības speciālists (saziņai par datu aizsardzības jautājumiem) 67075676, e-pasts: das@rs.gov.lv