Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē aizsardzības nozarē;
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā, sniedzot ieguldījumu Latvijas aizsardzības un drošības stiprināšanā;
- iespēju apgūt militāro pamatapmācību, veicinot izpratni par valsts aizsardzības jomu un Nacionālo bruņoto spēku (NBS) uzdevumiem;
- darbavietu Rīgas centrā;
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu;
- mēnešalgu no 2042 EUR līdz 2484 EUR (pirms nodokļu nomaksas).
Galvenie amata pienākumi:
- veikt tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu juridisko analīzi un izstrādi aizsardzības nozares publisko iepirkumu jomā;
- nodrošināt stratēģiski nozīmīgu, valsts drošībai būtisku iepirkumu dokumentācijas un līgumu juridisko ekspertīzi;
- veikt iepirkumu dokumentācijas pirmspārbaudi pirms iepirkuma izsludināšanas, kā arī iepirkuma dokumentācijas un procedūru atbilstības pārbaudi pirms līguma noslēgšanas (pēcpārbaude);
- nodrošināt ar iepirkumiem saistīto procesu virzību un dokumentēšanu atbilstoši ārējo un iekšējo normatīvo aktu prasībām;
- veikt tiesību aktu projektu izstrādi publisko iepirkumu jomā, tostarp iepirkumu procesu kontrolē, sniegt atzinumus par citu iestāžu, organizāciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem kompetences ietvaros;
- izskatīt un gatavot atbildes uz citu institūciju vēstulēm, iesniegtajiem iesniegumiem un sūdzībām;
- pēc AM pilnvarojuma pārstāvēt AM intereses valsts pārvaldes iestādēs, pašvaldībās, kā arī tiesā.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība likuma „Par valsts noslēpumu” 9. panta prasībām;
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātņu jomā;
- juridiskā darba pieredze valsts pārvaldē (vismaz trīs gadi);
- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē, izvērtēšanā; skaidrojumu, konsultāciju sniegšanā;
- profesionālā darba pieredze (ne mazāka par 3 gadiem) iepirkumu veikšanā (iepirkumu komisijas locekļa statusā);
- pieredze būvdarbu un projektēšanas iepirkumos un / vai iepirkumu komisijas vadīšanā tiks uzskatīta par priekšrocību;
- padziļinātas profesionālas zināšanas un izpratne jautājumos, kas saistīti ar publisko iepirkumu jomu, iepirkumu procedūrām;
- ļoti labas angļu valodas zināšanas;
- zināšanas par aizsardzības nozares mērķiem, uzdevumiem un struktūru;
- prasme izprast un praksē piemērot tiesību normas publisko iepirkumu jomā;
- prasme argumentēt un pieņemt pamatotus lēmumus;
- ugsta atbildības izjūta.
Amata pienākumu veikšanai ierēdnim nepieciešams izmantot patstāvīgi noformētu nacionālo elektroniskās identifikācijas risinājumu, t.i., eParaksts eID
Konkursa pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- konkursa pretendenta aptaujas lapa (pieejama https://www.mod.gov.lv/lv/vakances );
- parakstīts dzīvesgājuma apraksts (Curriculum Vitae) latviešu valodā;
- motivācijas vēstule;
- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot Akadēmiskās informācijas centra izziņu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā).
Minētie dokumenti 20 dienu laikā jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla nodaļai Kr.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV–1473 vai nosūtot uz Aizsardzības ministrijas elektroniskā pasta adresi vakances@mod.gov.lv Uzziņas tālr. 67335268, 67335200.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Aizsardzības ministrija informē, ka:
Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Aizsardzības ministrija (reģistrācijas Nr. 90000022632), Kr.Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV-1473.