Iepirkumu speciālists

Izsludināts: 21.02.2025
Pieteikšanās termiņš: 07.03.2025

Vakances informācija

Galvenie amata pienākumi:

  • organizēt iepirkuma komisiju sēžu norisi;
  • dokumentēt iepirkuma norises gaitu, sagatavot iepirkumu procedūras ziņojumus un iepirkuma komisijas lēmumus;
  • nodrošināt iepirkuma komisijas lēmumu izpildi saistībā ar iepirkumu izsludināšanu, pretendentu atlases rezultātu un iepirkumu rezultātu apstiprināšanu;
  • sagatavot un ievietot nepieciešamos paziņojumus un citu ar iepirkumu saistītās informāciju Elektroniskajā iepirkumu sistēmā un Iepirkumu uzraudzības biroja izveidotajā Publikāciju vadības sistēmā;
  • apkopot saņemtos jautājumus no ieinteresētajiem piegādātājiem un nodrošināt ieinteresēto piegādātāju informēšanu par iepirkuma komisijas sniegtajām atbildēm, atbilstoši iepirkuma dokumentos paredzētajam komunikācijas veidam;
  • pārbaudīt kandidātu un pretendentu atbilstību iepirkuma dokumentos noteiktajiem izslēgšanas nosacījumiem publiski pieejamās datu bāzēs un citos publiski pieejamos avotos;
  • sniegt konsultācijas pašvaldības darbiniekiem ar iepirkumiem saistošajos jautājumos;
  • sagatavot iepirkumu un iepirkumu procedūru nolikumu projektus, citu dokumentāciju, tajā skaitā nepieciešamības gadījumā iepirkumu līgumu projektu, atbildes uz sūdzībām, paskaidrojuma rakstus, atbilstoši konkrētā iepirkuma priekšmetam un saskaņot to ar pašvaldības iepirkuma komisiju.

Prasības pretendentiem/-ēm:

  • akadēmiskā augstākā izglītība, otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs, ekonomikā, sabiedrības vadībā vai citā līdzvērtīgā jomā;
  • vismaz viens gads praktiskā darba pieredze iepirkumu speciālista amatā;
  • pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldības iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • spēja analizēt liela apjoma informāciju īsos termiņos paaugstināta stresa apstākļos;
  • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī („C” līmeņa 2. pakāpe) un vēlamas vienas svešvalodas zināšanas („B” līmenis).

Pretendentiem/-ēm jāiesniedz šādi dokumenti:

  • motivēta pieteikuma vēstule;
  • dzīvesgājuma apraksts (CV) ar norādi uz atsauksmēm;
  • izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas;
  • valsts valodas prasmes apliecība (ja nepieciešams).

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi „Pieteikums Juridiskās nodaļas iepirkumu speciālista amatam” aicinām sūtīt elektroniski (e-pasta adrese: ogredome@ogresnovads.lv) līdz 2025.gada 7.martam ieskaitot. Tālrunis uzziņām 65068762 (Personālvadības nodaļa).

Amatam noteikta bruto mēnešalga no 1450 līdz 1550 EUR.

Informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti konkursa norises procesa nodrošināšanai un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšanai.

Atalgojuma informācija (Bruto EUR):
1450 - 1550 EUR
Slodze:
Pilna slodze
Darba vieta:
LATVIJA, Brīvības iela 33, Ogre, Ogres nov.

Darba devēja informācija

Ogres novada pašvaldība

Reģistrācijas numurs: 90000024455

Kontakti:

Kontakttālrunis: 65068762
E-pasts: ogredome@ogresnovads.lv