Amata kandidātiem jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā izglītība (augstākā izglītība tiesību zinātņu specialitātē tiek uzskatīta par priekšrocību);
- vēlama amatam atbilstoša darba pieredze valsts vai pašvaldības institūcijā;
- pieredze darbā ar dažādiem valsts reģistriem, datu bāzēm;
- zināšanas par administratīvā procesa norisi valsts un pašvaldību institūcijās;
- spēja analizēt liela apjoma dokumentus, novērtēt to atbilstību normatīvajam ietvaram;
- prasme veikt uzdotos uzdevumus paaugstinātas intensitātes un ierobežota laika apstākļos;
- prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu;
- ar pašvaldības darbu saistītā normatīvā regulējuma pārzināšana un izmantošana pienākumu veikšanā;
- prasme rīkoties ar informācijas tehnoloģijām, elektroniskajiem saziņas līdzekļiem un biroja tehniku;
- prasme strādāt ar elektroniskajām dokumentu vadības sistēmām (vismaz vienu);
- valsts valodas zināšanas atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām;
- zināšanas par dokumentu izstrādi, noformēšanu un uzglabāšanu;
- labas organizatora un analītiskās spējas, spēja izdarīt objektīvus, pamatotus secinājumus un patstāvība pieņemot lēmumus, komunikācijas prasmes;
- augsta saskarsmes kultūra, ētiskums, atbildības sajūta un precizitāte;
- nevainojama reputācija.
Pamatdarba atalgojums iepirkumu speciālistam - EUR 1140,00 pārbaudes laikā, pēc pārbaudes laika – atbilstoši novērtējumam.
Amata apraksts - atrodams pašvaldības mājaslapā www.rezeknesnovads.lv.
Amata kandidāti līdz 2024.gada 12.septembris plkst.12:00 ar norādi „Konkursam uz Rēzeknes novada pašvaldības Centrālās pārvaldes Publisko iepirkumu nodaļas iepirkumu speciālista amatu” ievieto Rēzeknes novada pašvaldības Centrālās pārvaldes pastkastītē pie ieejas, Rēzeknē, Atbrīvošanas alejā 95A, LV-4601, vai nosūta pa pastu uz iepriekšminēto adresi, vai nosūta uz e-pastu info@rezeknesnovads.lv šādus dokumentus:
- profesionālās darbības aprakstu (CV);
- motivācijas vēstuli;
- pieteikuma anketu (atrodama pašvaldības mājaslapā www.rezeknesnovads.lv);
- izglītību un darba pieredzi apliecinošu dokumentu kopijas;
- likumā noteiktajā gadījumā, dokumentu, kas apliecina valsts valodas zināšanas tādā apjomā, kāds nepieciešams amata pienākumu veikšanai;
Kontaktinformācija: 64607171.
Kandidātu izvērtēšana tiek uzsākta ne vēlāk kā 3 (trīs) dienas pēc dokumentu iesniegšanas termiņa beigām.
Konkurss tiek organizēts divās kārtās. Pirmajā kārtā konkursa komisija izvērtē amata kandidātu iesniegtos dokumentus. Uz otro kārtu - amata kandidātu teorētisko, praktisko zināšanu pārbaudi un darba interviju - tiek uzaicināti tie amata kandidāti, kuru iesniegtie dokumenti atbilst konkursa nolikumā (atrodams pašvaldības mājaslapā www.rezeknesnovads.lv) izvirzītajām prasībām.