Prasības pretendentiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs;
- izpratne par pašvaldības darbību, tās organizatorisko struktūru un pārvaldes sistēmu, publisko iepirkumu organizēšanu pašvaldībā;
- vēlama atbilstoša darba pieredze valsts vai pašvaldības institūcijā publisko iepirkumu jomā;
- tiesiskā regulējuma pārzināšana publisko iepirkumu jomā;
- publiskās uzstāšanās prasmes, komunikācijas un argumentācijas prasmes, spēja strādāt komandā;
- spēja veidot pozitīvas, uz komandas sadarbību orientētas attiecības;
- prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, spēja pielāgoties dinamiskai darba videi;
- prasme darbā ar informācijas tehnoloģijām un biroja tehniku, prasme strādāt ar elektroniskajām datu bāzēm un elektroniskajām dokumentu vadības un citām sistēmām;
- valsts valodas prasme normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā noteiktajā apjomā (C1 līmenis).
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot iepirkumu un iepirkumu procedūru nolikumu projektus, tehniskās specifikācijas, iepirkumu līgumu projektus;
- nodrošināt publisko iepirkumu norisi atbilstoši normatīvo aktu prasībām;
- sagatavot publicēšanai Iepirkuma uzraudzības biroja Publikāciju vadības sistēmā, Elektronisko iepirkumu sistēmā informāciju (dokumentus) par iepirkuma procesa norisi, kā arī par noslēgtajiem līgumiem atbilstoši normatīvo aktu prasībām;
- izvērtēt saņemtos piedāvājumus, konsultēt pašvaldības iepirkumu komisiju par iepirkumu un iepirkumu procedūru organizēšanu saistītajiem jautājumiem;
- veikt iepirkumu un iepirkuma procedūru dokumentēšanu, t.sk. protokolēšanu iepirkuma komisijas sēdēs;
- nodrošināt publisko iepirkumu plānošanas dokumentu, pārskatu un atskaišu sagatavošanu;
- piedalīties Iepirkumu komisiju darbā;
- konsultēt pašvaldības iestādes un speciālistus par publisko iepirkumu organizēšanu;
- kārtot un uzturēt iepirkuma dokumentāciju atbilstoši apstiprinātajai lietu nomenklatūrai.
- Amats klasificēts ar profesijas klasifikatora kodu 3323 01, 2. amata saime, IV līmenis, 9. mēnešalgu grupa.
Piedāvājam:
- aktīvu un atbildīgu darbu;
- atalgojums no 1120 līdz 1710 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši kvalifikācijai.
Pieteikšanās termiņš – līdz 2024. gada 15. jūlijam (sūtot pieteikumu elektroniski, jānodrošina, lai pieteikums tiktu saņemts līdz 2024. gada 15. jūlija plkst. 17.00).
Pieteikuma dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule;
- dzīves apraksts (CV);
- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas;
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, atbilstoši nepieciešamajam valsts valodas prasmes līmenim un pakāpei - C līmeņa 1.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās programmās latviešu valodā).
Pieteikuma dokumentus, kas parakstīti ar drošu elektronisku parakstu un satur laika zīmogu saskaņā ar normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu, jānosūta uz Ludzas novada pašvaldības oficiālo elektronisko adresi (e-adresi): DEFAULT@90000017453 vai elektroniskā pasta adresi: pasts@ludzasnovads.lv ar norādi “Pieteikums konkursam uz Ludzas novada pašvaldības Centrālās administrācijas juridiskās nodaļas iepirkumu speciālista amatu”.
Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz pārrunām.
Tālrunis uzziņām +37126046814.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Ludzas novada pašvaldība informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs pretendentu atlases norisi un iesūtot CV un pieteikuma vēstuli, persona piekrīt savu personas datu apstrādei personāla atlases vajadzībām;
2) personas datu apstrādes pārzinis ir Ludzas novada pašvaldība, kontaktinformācija: Raiņa iela 16, Ludza, Ludzas novads, LV-5701, tālrunis: +37165707400, elektroniskā pasta adrese: pasts@ludzasnovads.lv.