Veiksmīgai darba uzdevumu izpildei nepieciešams:
- Pieredze preču iepirkšanā;
- Pieredze darbā ar ātras aprites produktu iepirkumiem tiks izskatīta kā priekšrocība;
- Labas latviešu un angļu valodas zināšanas, krievu valodas pamatprasmes;
- Analītiska domāšana, augsta precizitāte, prasme patstāvīgi organizēt darbu;
- Spēja ātri pieņemt lēmumus, vienlaicīgi risinot vairākus uzdevumus;
- Teicamas saskarsmes spējas, prasme sarunu vadīšanā, argumentēšanā, sadarbības uzturēšanā;
- Labas datorprasmes.
Mēs Tev uzticēsim:
- Augļu un dārzeņu iepirkuma organizēšanu;
- Darbu ar esošiem piegādātājiem, jaunu sadarbības partneru piesaistīšanu;
- Pasūtījumu apstrādi, piegādes dokumentu noformēšanu;
- Veikt cenu salīdzināšanu un citu rādītāju izvērtēšanu.
Piedāvājam:
- Pilna laika darbu stabilā uzņēmumā, draudzīgā un dinamiskā vidē;
- Nepieciešamo nodrošinājumu veiksmīgai darba izpildei;
- Profesionālās kvalifikācijas paaugstināšanas un karjeras izaugsmes iespējas;
- Tavai pieredzei un sasniegtajiem rezultātiem atbilstošu atalgojumu;
- Darbinieka atlaidi visai mūsu produkcijai;
- Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika.
Gaidīsim Tavu CV un motivācijas vēstuli uz e- pastu vakance@augluserviss.lv. Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks virzīti nākamajai atlases kārtai.
Nosūtot savu CV un piesakoties konkursam uz izsludināto vakanci, potenciālais/-ā darbinieks/-ce, piekrīt iesniegto personas datu apstrādei šī atlases konkursa norises nodrošināšanai.