Pašvaldības pamatdarbības struktūrvienības vadītājs/direktors/priekšnieks

Izsludināts: 05.12.2024
Pieteikšanās termiņš: 20.12.2024

Vakances informācija

Galvenie pienākumi:

  • Sekmēt likumības un tiesiskuma nostiprināšanu pašvaldības darbībā un publisko iepirkumu jomā.
  • Piedalīties komiteju un domes sēdēs, darba grupās, komisijās un sniegt tām juridisku atbalstu.
  • Pārstāvēt domes intereses tiesās un citās valsts un pašvaldību institūcijās.
  • Izvērtēt un vizēt domes vadības rīkojumu, pastāvīgo komiteju un domes sagatavotus lēmumu projektus, līgumus un citus dokumentus atbilstoši juridiskās tehnikas prasībām un spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.
  • Domes vadības uzdevumā sniegt atzinumu vai paust viedokli par dokumentiem juridiska rakstura strīdu gadījumos.
  • Analizēt un paust viedokli par attiecīgo noteikumu un normu iekļaušanu, grozīšanu vai izslēgšanu LPS, LLPA un ministriju sniegtajos materiālos, normatīvajos aktos, to grozījumos, juridiski korekti noformēt priekšlikumus par minētiem normatīvajiem aktiem pašvaldības vārdā.
  • Konsultēt pašvaldības darbiniekus juridiskajos jautājumos.
  • Sniegt priekšlikumus vadībai par pašvaldības saistošo noteikumu izstrādāšanu un grozīšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām, piedalīties saistošo noteikumu izstrādē.
  • Organizēt un uzraudzīt pašvaldības Iepirkumu komisijas darbu.

Prasības pretendentiem:

  • augstākā izglītība tiesību zinātnē;
  • vismaz 2 gadu pieredze publisko iepirkumu jomā un darbā ar citiem juridiskajiem jautājumiem;
  • vismaz 2 gadu pieredze vadošajā amatā un normatīvo aktu projektu izstrādē;
  • valsts pārvaldes darbības jomu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana;
  • izpratne un labas zināšanas par valsts pārvaldes un tiesu sistēmu;
  • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī;
  • labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta un precizitāte.

Atalgojums – 1800 eiro (pirms nodokļu nomaksas).

Darbs – uz nenoteiktu laiku.

Iesniedzamie dokumenti:

  1. dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae) latviešu valodā (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama http://www.europass.lv));
  2. izglītību apliecinošu dokumentu (diploma) kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds);
  3. valsts valodas prasmes apliecība (ja persona nav ieguvusi pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās programmās latviešu valodā).

Pieteikumu amatam pretendents var iesūtīt elektroniski (parakstot ar drošu elektronisko parakstu) uz e-pasta adresi dome@rezekne.lv vai iesniegt personīgi slēgtā aploksnē Rēzeknes valstspilsētas pašvaldības 203. kabinetā, Atbrīvošanas aleja 93, Rēzekne. Uz aploksnes jābūt norādei “Pieteikums konkursam uz Centrālās administrācijas Juridiskās un iepirkumu nodaļas vadītāja amatu”.

Pieteikums pretendentam jāiesniedz vai jānodrošina tā iesūtīšana līdz 2024. gada 20.decembrim.

Rēzeknes valstspilsētas pašvaldība pieteikuma dokumentos norādītos personas datus apstrādās atbilstoši Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) noteiktajām prasībām, ar nolūku nodrošinātu atlases konkursa norisi. Minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Rēzeknes valstspilsētas pašvaldība, reģistrācijas Nr.9000025465, adrese: Atbrīvošanas aleja 93, Rēzekne. Papildu informācija par personas datu apstrādi – vietnē www.rezekne.lv.

Atalgojuma informācija (Bruto EUR):
1800 EUR
Slodze:
Pilna slodze
Darba vieta:
Atbrīvošanas aleja 93, Rēzekne
Klātiene:

Darba devēja informācija

Rēzeknes valstspilsētas pašvaldība

Reģistrācijas numurs: 90000025465