Mēs uzticēsim:
- sadarbībā ar atbildīgajām struktūrvienībām veikt cenu aptauju, publisko iepirkumu plānošanu un organizēšanu, plānot un organizēt līgumu projektu izstrādi un to noslēgšanas procesu;
- veikt cenu aptauju un publisko iepirkumu uzskaiti, sniegt informāciju un ierosinājumus iepirkumu plāna aktualizēšanai;
- veikt personu pieņemšanu un konsultēšanu, kuri ir izteikuši velmi noslēgt ar Dienestu sadarbības līgumus saistībā ar mājokļa pabalsta pārskaitīšanu uz ēku (dzīvokļu) īpašnieku vai apsaimniekotāju kontiem, kā arī veikt personu konsultēšanu un pieņemšanu saistībā ar citiem Nodaļas pārziņā esošajiem līgumiem;
- sniegt atbalstu, metodiskos norādījumus un juridiskās konsultācijas Dienesta nodaļām cenu aptauju un publisko iepirkumu veikšanai nepieciešamās tehniskās specifikācijas izstrādes procesā;
- kontrolēt Dienesta noslēgto līgumu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi, nepieciešamības gadījumā piedalīties iepirkumu komisijā kā Dienesta pārstāvim;
- nepieciešamības gadījumā sagatavot atbilžu projektus uz fizisku vai juridisku personu iesniegumiem un sūdzībām;
- izvērtēt, saskaņot un/vai sagatavot līguma projektus, nodrošināt to saskaņošanu un noslēgšanu, veikt nepieciešamās organizatoriskās darbības līgumu slēgšanas procesā.
Mēs sagaidām:
- augstāko juridisko izglītību vai studentu, kurš iegūst izglītību šajā studiju programmā (sākot no trešā kursa);
- labas valsts valodas un vēlamas vienas Eiropas Savienības dalībvalstu oficiālās valodas zināšanas;
- zināšanas par saistību tiesībām, publiskajiem iepirkumiem, kā arī citiem normatīvajiem aktiem, kas nepieciešami šajā amata aprakstā noteikto pienākumu pildīšanai;
- prasmi orientēties normatīvajos aktos;
- saskarsmes kultūru, prasmi kontaktēties ar cilvēkiem;
- teicamas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku.
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu darbu uz nenoteiktu laiku;
- dinamisku darba vidi un iespēju pilnveidot profesionālās iemaņas;
- sociālās garantijas (t.sk., veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika, pēc viena nostrādāta gada atvaļinājuma pabalstu vienu reizi kalendāra gadā līdz 50% no mēnešalgas un apmaksātu papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām);
- mēnešalgu - 1485.00 EUR (pirms nodokļu nomaksas);
- darba vieta - Baznīcas iela 19/23, Rīga;
- iespēju strādāt attālināti līdz 2 darba dienām nedēļā (pēc pārbaudes laika);
- amatam nav noteikts valsts amatpersonas statuss, izņemot, ja darbinieks tiks iekļauts iepirkumu komisijas sastāvā.
Piesakoties lūdzam iesniegt šādus dokumentus valsts valodā:
- motivētu pieteikuma vēstuli valsts valodā;
- dzīves gājuma un profesionālās pieredzes aprakstu (CV) valsts valodā;
- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju;
- studentiem – izziņu no izglītības iestādes, kas apliecina studiju faktu;
- atsauksmes vai ieteikuma vēstules no iepriekšējās vai esošās darba vietas vai CV norādīt personas, pie kurām vērsties pēc rekomendācijas.
Lūdzam ievērot, ka par rezultātiem tiks informēti tikai tie kandidāti, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai.
Pieteikumus ar norādi “Vecākā jurista (Cenu aptauju, publisko iepirkumu un līgumu jomā) amata konkursam” līdz 10.12.2024. Rīgas Sociālā dienesta Personāla un kvalitātes vadības sektoram uz e-pasta adresi: PKVS@riga.lv. Tālrunis informācijai: 67105695.
Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas valstspilsētas pašvaldība (Rīgas Sociālais dienests). Adrese Rātslaukums 1, Rīga, LV-1539.
Personāla atlases nolūks ir noteikt atbilstīgāko no pretendentiem, ar kuru pašvaldība var nodibināt darba tiesiskās attiecības.
Plašāka informācija par pretendenta personas datu apstrādi pieejama Noteikumos par personāla atlases privātuma politiku.