Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē aizsardzības nozarē;
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā, sniedzot ieguldījumu Latvijas aizsardzības un drošības stiprināšanā;
- iespēju apgūt militāro pamatapmācību, veicinot izpratni par valsts aizsardzības jomu un Nacionālo bruņoto spēku (NBS) uzdevumiem;
- darbavietu Rīgas centrā;
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu uzsākot pildīt amata pienākumus;
- papildatvaļinājumu pēc nostrādātā pirmā darba gada;
- mēnešalgu no 1677 EUR līdz 1972 EUR (pirms nodokļu nomaksas), atvaļinājuma pabalstu un citus bonusus.
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt un aktualizēt iepirkumu metodoloģiju, rekomendācijas un ieteikumus iepirkumu plānošanas, ieviešanas un pārraudzības jomā;
- nodrošināt iepirkumu statistikas gada pārskata sagatavošanu;
- piedalīties iepirkuma komisijās kā komisijas loceklim vai iepirkuma eksperta statusā, sniedzot profesionālus ieteikumus iepirkuma procesa ietvaros;
- veikt iepirkumu dokumentācijas pirmspārbaudi pirms iepirkuma izsludināšanas, kā iepirkuma dokumentācijas un procedūru atbilstības pārbaudi pirms līguma noslēgšanas (pēcpārbaude);
- izstrādāt normatīvo aktu projektus iepirkumu procesu kontroles jomā.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība likuma „Par valsts noslēpumu” 9. panta prasībām;
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar nodaļas darbības jomai atbilstošām mācībām;
- pieredze iepirkumu veikšanā (iepirkumu komisijas locekļa statusā);
- pieredze darbā valsts pārvaldē vismaz viens gads;
- pieredze dokumentu, normatīvo aktu projektu sagatavošanā;
- zināšanas un izpratne jautājumos, kas saistīti publisko iepirkumu jomu, iepirkumu procedūrām;
- ļoti labas angļu valodas zināšanas, jo nepieciešams nodrošināt starpvaldību līgumu projektu vadību un iesaistīto pušu komunikāciju, kā arī kopīgo ārvalstu iepirkumu organizēšanu un realizāciju;
- interese un vēlamas zināšanas par valsts aizsardzības jomu;
- prasme izprast un praksē piemērot normatīvos aktus;
- augsta atbildības izjūta.
Amata pienākumu veikšanai ierēdnim nepieciešams izmantot patstāvīgi noformētu nacionālo elektroniskās identifikācijas risinājumu, t.i., eParaksts eID
Uz nodarbināto, kurš ieņem šo amatu, attiecas likuma “Par ārkārtējo situāciju un izņēmuma stāvokli” 17.panta pirmās daļas 23.punkts.
Konkursa pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- konkursa pretendenta aptaujas lapa (pieejama https://www.mod.gov.lv/lv/vakances );
- parakstīts dzīvesgājuma apraksts (Curriculum Vitae) latviešu valodā;
- motivācijas vēstule;
- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot Akadēmiskās informācijas centra izziņu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā).
Minētie dokumenti 14 dienu laikā jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla nodaļai Kr.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV–1473 vai nosūtot uz Aizsardzības ministrijas elektroniskā pasta adresi vakances@mod.gov.lv
Uzziņas tālr. 67335268, 67335200.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Aizsardzības ministrija informē, ka:
- Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Aizsardzības ministrija (reģistrācijas Nr. 90000022632), Kr.Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV-1473.